ik ook!!Oorspronkelijk gepost door HendrikusDat vind ik nog eens een goed idee. Laat Mennorode maar uitpuilen!Oorspronkelijk gepost door Pim
Iets anders: misschien kunnen we van het avond-gedeelten een soort OSW-meeting maken?? (lekker centraal, dus de locatie kan het probleem niet zijn!!;))
Haamstede Conferentie
Als ik het goed begrijp zijn de avondgedeelten dus openbaar, i.e. voor iedereen toegankelijk?Oorspronkelijk gepost door HendrikusDat vind ik nog eens een goed idee. Laat Mennorode maar uitpuilen!Oorspronkelijk gepost door Pim
Iets anders: misschien kunnen we van het avond-gedeelten een soort OSW-meeting maken?? (lekker centraal, dus de locatie kan het probleem niet zijn!!;))
Dat heb ik wel begrepen. Ik zal vanavond het programma/de uitnodiging inscannen.Oorspronkelijk gepost door mementoAls ik het goed begrijp zijn de avondgedeelten dus openbaar, i.e. voor iedereen toegankelijk?Oorspronkelijk gepost door HendrikusDat vind ik nog eens een goed idee. Laat Mennorode maar uitpuilen!Oorspronkelijk gepost door Pim
- ndonselaar
- Contacteer:
Het is te overwegen om samen te reizen met ds. G.B. uit K.Oorspronkelijk gepost door mementoIk ook. Alhoewel wel ver weg. Maargoed, dan maar bij vriendin logeren...Oorspronkelijk gepost door Unionist
Ik ben vóór!
Lekker in de Buurt...
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Ik zou het met alle plezier doen (wil ik nog wel rijden ook). Nu m nog zien te overtuigen...Oorspronkelijk gepost door ndonselaarHet is te overwegen om samen te reizen met ds. G.B. uit K.Oorspronkelijk gepost door mementoIk ook. Alhoewel wel ver weg. Maargoed, dan maar bij vriendin logeren...Oorspronkelijk gepost door Unionist
Ik ben vóór!
Lekker in de Buurt...
- Miscanthus
- ndonselaar
- Contacteer:
Trouwens even over de lezingen. Zelf heb ik op de uitnodiging nergens zien staan dat de avondlezingen voor iedereen toegankelijk zijn. Wel staat er in zijn algemeenheid dat de lezingen toegankelijk zijn voor 'predikanten en studenten die zich voorbereiden op de dienst des Woords en godsdienstleraren'
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
ff serieus antwoord graag.Oorspronkelijk gepost door Miscanthusvrouwen worden genegeerd geloof ik......Oorspronkelijk gepost door vlinder
Misschien een stomme vraag:
Zijn de avondgedeelten ook voor vrouwen?
groetjes vlinder
gewoon een ja of een nee.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Miscanthus
Weet ik veel!Oorspronkelijk gepost door vlinderff serieus antwoord graag.Oorspronkelijk gepost door Miscanthusvrouwen worden genegeerd geloof ik......Oorspronkelijk gepost door vlinder
Misschien een stomme vraag:
Zijn de avondgedeelten ook voor vrouwen?
groetjes vlinder
gewoon een ja of een nee.
Ik leef alleen maar met je mee hoor! en ik zag dat er nog niet op je gereageerd was, dus ik dacht.... je wordt genegeerd.
Weetjewat, je doet gewoon een hoofddoek om, dan mag het vast.
Waarom denk je dat? Ik begreep dat de avondvergaderingen ook toegankelijk zijn toegankelijk voor anderen dan predikanten, studenten en godsdienstdocenten. Nou, wat let je dan?Oorspronkelijk gepost door Gabrielle
Goeie vraag Vlinder, maar ik ben er bang voor dat wij niet mogen komen.
Maar goed, Pim zou de uitnodiging vanavond scannen. Wait and see!
~~Soli Deo Gloria~~