Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17635
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door huisman »

Voorbereiden op de grote dag van morgen. :OO3
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10479
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Gaat er weer een telg het het nest verlaten @Huisman?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17635
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door huisman »

Orchidee schreef:Gaat er weer een telg het het nest verlaten @Huisman?
Yep....jongste zoon.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10479
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Mooie dag toegewenst met elkaar!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

huisman schreef:Voorbereiden op de grote dag van morgen. :OO3
Fijne dag samen!
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door samanthi »

huisman schreef:Voorbereiden op de grote dag van morgen. :OO3
Een fijne dag Huisman samen met huisvrouw en huiskinderen.
Is het ook de laatste? Wij hebben er gelukkig nog een thuis.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Mara »

huisman schreef:Voorbereiden op de grote dag van morgen. :OO3
Je hoeft toch niet zelf je overhemd te strijken? ;)
Mooie dag toegewenst, hopelijk blijft het droog. Het is morgen gelukkig niet koud.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17635
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door huisman »

samanthi schreef:
huisman schreef:Voorbereiden op de grote dag van morgen. :OO3
Een fijne dag Huisman samen met huisvrouw en huiskinderen.
Is het ook de laatste? Wij hebben er gelukkig nog een thuis.
Nee niet de laatste de jongste twee(ling) zijn nog thuis.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Indrukwekkende Open Doorsdag. Goed om het juiste perspectief weer voor ogen te houden.
aggieoudje
Berichten: 907
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door aggieoudje »

Vandaag mochten we in de kerk een Zendingsverkoping hebben georganiseerd door de Vrouwenvereniging en de Zendingscommissie.
De opbrengst is geheel bestemd voor hen die namens onze gemeente zijn uitgezonden in zending en werelddiaconaat in Roemenië, Oekraïne, Dominicaanse Republiek en in eigen land in Uden.
En de zendingswerkers van de GZB in Zuid Oost Azie en Thailand die we steunen via het deelgenotenproject van de GZB.

Morgen is aansluitend Zendingszondag en zal 's morgens de directeur van de GZB Ds. J. Ouwehand bij ons voorgaan.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Panny
Berichten: 1809
Lid geworden op: 02 okt 2013, 16:08

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Panny »

helma schreef:Indrukwekkende Open Doorsdag. Goed om het juiste perspectief weer voor ogen te houden.
Ik was er dit jaar ook weer bij!
Vooral de vreugde en vrede die Miriam uitstraalde ondanks het leed (man doodgeschoten door boko haram) wat haar overkomen is raakte me!
Ook bijzonder om te horen hoe God werkt onder de moslims die vluchten uit Syrië.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5655
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Dodo »

Panny schreef:
helma schreef:Indrukwekkende Open Doorsdag. Goed om het juiste perspectief weer voor ogen te houden.
Ik was er dit jaar ook weer bij!
Vooral de vreugde en vrede die Miriam uitstraalde ondanks het leed (man doodgeschoten door boko haram) wat haar overkomen is raakte me!
Ook bijzonder om te horen hoe God werkt onder de moslims die vluchten uit Syrië.
Ze was gisteren bij ons in de dienst. Na de dienst hadden we een korte bijeenkomst in het gemeentecentrum, en daar vertelde ze haar verhaal. Onze gemeente gaat dit jaar veel aandacht geven aan de vervolgde kerk, speciaal aan de kinderen. We gaan acties doen, er wordt over gepreekt plus preekbesprekingen, de huiskringen gaan er mee aan de slag.
Het was heel indrukwekkend om haar te horen vertellen. Hoe kun je zulke dingen meemaken, en dan zo'n rust hebben. Heel bijzonder.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10479
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Vieren en verwonderen dat mijn moeder vandaag haar 80e verjaardag mag vieren!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Vanmorgen mantelzorg bij mijn schoonvader, hij is momenteel weer erg zwak en benauwd. Weer longontsteking, ongeveer de 8e keer dit jaar. Er is nu Copd vastgesteld. Hij ziet er al een tijd erg naar uit om door de Heere te worden thuisgehaald. Hij zegt niet veel meer dan af en toe een paar woorden. Toen ik met hem ging zingen ging hij meezingen, erg ontroerend. Zo laat Gij Heer Uw knecht enz. Het is best zwaar allemaal, maar ook erg bijzonder om deze tijd nog samen te hebben.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door eilander »

helma schreef:Vanmorgen mantelzorg bij mijn schoonvader, hij is momenteel weer erg zwak en benauwd. Weer longontsteking, ongeveer de 8e keer dit jaar. Er is nu Copd vastgesteld. Hij ziet er al een tijd erg naar uit om door de Heere te worden thuisgehaald. Hij zegt niet veel meer dan af en toe een paar woorden. Toen ik met hem ging zingen ging hij meezingen, erg ontroerend. Zo laat Gij Heer Uw knecht enz. Het is best zwaar allemaal, maar ook erg bijzonder om deze tijd nog samen te hebben.
Sterkte, Helma. Het is wel een groot voorrecht dat hij zo'n vooruitzicht mag hebben.
Plaats reactie