Wat een grap @bourbon16. Zo zie je maar als het om vrouwelijke predikanten grapjes gaat: "Always keep Bourbon on hand, for special occasions. You know, like Wednesday."Bourdon16 schreef:Dergelijke dames heten een ladykantZeeuw schreef:Ach, daar hoeven we ons op dit forum niet druk over te maken.DDD schreef:In onze tijd is voor vrouwelijke dominees ook ds. in gebruik, dus dan voegt het heer wel degelijk iets toe. Vroeger had je nog wel domina's, maar dat lees ik zelden meer.
Vraag (algemeen)
Re: Vraag (algemeen)
Re: RE: Re: Vraag (algemeen)
: DBourdon16 schreef:Dergelijke dames heten een ladykantZeeuw schreef:Ach, daar hoeven we ons op dit forum niet druk over te maken.DDD schreef:In onze tijd is voor vrouwelijke dominees ook ds. in gebruik, dus dan voegt het heer wel degelijk iets toe. Vroeger had je nog wel domina's, maar dat lees ik zelden meer.
… en ondertekenen hun meditaties met: ‘uw ladykant’.Bourdon16 schreef:Dergelijke dames heten een ladykantZeeuw schreef:Ach, daar hoeven we ons op dit forum niet druk over te maken.DDD schreef:In onze tijd is voor vrouwelijke dominees ook ds. in gebruik, dus dan voegt het heer wel degelijk iets toe. Vroeger had je nog wel domina's, maar dat lees ik zelden meer.
"In deze dienst hoopt voor te gaan de weleerwaarde dame da. T.E.N.A. Ladykant"
Domina; die afkorting wordt volgens nooit meer gebruikt.Job schreef:"In deze dienst hoopt voor te gaan de weleerwaarde dame da. T.E.N.A. Ladykant"
Ik vind dit wel op het randje..... komt op mij als vrouw ( buiten wel/niet vrouwelijke predikanten mening) degenererend over.Job schreef:"In deze dienst hoopt voor te gaan de weleerwaarde dame da. T.E.N.A. Ladykant"
Jammer. Dat was niet de bedoeling. Overigens is Tena een inwisselbare naam, omdat Tena Men ook gewoon bestaat.Terri schreef:Ik vind dit wel op het randje..... komt op mij als vrouw ( buiten wel/niet vrouwelijke predikanten mening) degenererend over.Job schreef:"In deze dienst hoopt voor te gaan de weleerwaarde dame da. T.E.N.A. Ladykant"
Ja, die advertentie zie ik zeer regelmatig voorbijkomen.Job schreef:Jammer. Dat was niet de bedoeling. Overigens is Tena een inwisselbare naam, omdat Tena Men ook gewoon bestaat.Terri schreef:Ik vind dit wel op het randje..... komt op mij als vrouw ( buiten wel/niet vrouwelijke predikanten mening) degenererend over.Job schreef:"In deze dienst hoopt voor te gaan de weleerwaarde dame da. T.E.N.A. Ladykant"
-
- Verbannen
Re: Vraag
Mijn antwoord is nee.Zeeuw schreef:Is er hier iemand die wel eens zelf Kombucha maakt/heeft gemaakt? (Als het antwoord nee is, laat de reactie dan maar achterwege :-))
Nee, ik weet niet eens waar het over gaat, maar zelfs de AH linkt dit spul aan hippies.Zeeuw schreef:Is er hier iemand die wel eens zelf Kombucha maakt/heeft gemaakt? (Als het antwoord nee is, laat de reactie dan maar achterwege :-))

Idem.Herman schreef:Nee, ik weet niet eens waar het over gaat, maar zelfs de AH linkt dit spul aan hippies.Zeeuw schreef:Is er hier iemand die wel eens zelf Kombucha maakt/heeft gemaakt? (Als het antwoord nee is, laat de reactie dan maar achterwege :-))
-
- Verbannen
Pearle is vele malen beter.Zeeuw schreef:Succes bij Eyewish.GerefGemeente-lid schreef:Mijn antwoord is nee.Zeeuw schreef:Is er hier iemand die wel eens zelf Kombucha maakt/heeft gemaakt? (Als het antwoord nee is, laat de reactie dan maar achterwege :-))