Extra koffie bij warm weer, serieus?Desiree schreef:Met wat meer koppen koffie kom ik de dag wel door.

Extra koffie bij warm weer, serieus?Desiree schreef:Met wat meer koppen koffie kom ik de dag wel door.
Elk weer is goed weer voor koffie.Wandelende schreef:Extra koffie bij warm weer, serieus?Desiree schreef:Met wat meer koppen koffie kom ik de dag wel door.
Dat valt best mee. Als je een huis met een open trap(pen) hebt dat een beetje geisoleerd is, kun je met één airco 12000 btu op de gang of op zolder een hele eengezinswoning koelen. Bij een appartement is het al helemaal geen probleem.Dodo schreef:Een airco kost een heleboel stroom, en is daarom niet erg milieuvriendelijk. Daarnaast kun je toch niet een heel huis koelen? Huiskamer, keuken, slaapkamers. Misschien als je een klein appartement hebt.DDD schreef:
Maar waarom schaf je dan niet gewoon een airco aan voor thuis? Gecombineerd met zonnepanelen is dat een investering waar je niet snel spijt van zult hebben, is mijn ervaring.
Of een koelvest natuurlijk. Daar denk ik nu over.
Haha, zoon komt binnenlopen en zegt: waarom kopen we geen airco? (hij heeft de zolderkamer op het zuiden)
Koffie vind ik nooit lekker, helaas af en toe moreel 'verplicht'. Weer of geen weer.Mannetje schreef:Elk weer is goed weer voor koffie.Wandelende schreef:Extra koffie bij warm weer, serieus?Desiree schreef:Met wat meer koppen koffie kom ik de dag wel door.
'k Zie er wel tegenop om op onze nieuwe zolder aan de slag te mogen/moeten...
Ai.... ik had pas bij de monteur van de wasmachine een ventilator gezet. Ramen open... maar jij mag er wel 10 neerzetten. Kijk je uit..Mannetje schreef:Elk weer is goed weer voor koffie.Wandelende schreef:Extra koffie bij warm weer, serieus?Desiree schreef:Met wat meer koppen koffie kom ik de dag wel door.
'k Zie er wel tegenop om op onze nieuwe zolder aan de slag te mogen/moeten...
Hier sta ik zelfs van te kijken, hoezo moreel verplicht?Wandelende schreef: Koffie vind ik nooit lekker, helaas af en toe moreel 'verplicht'. Weer of geen weer.
Als je een waterbak neerzet, is het extra druk. Bij mij is het een drukte van belang met vogels.Dodo schreef:Het valt me op dat er bijna geen vogels meer om het huis zijn. Naar het water en voedsel uitgeweken, denk ik. Zelfs bijna geen kauwtjes mee.
Ja wij hebben ook een waterschaal stan en idd veel bezoekDDD schreef:Als je een waterbak neerzet, is het extra druk. Bij mij is het een drukte van belang met vogels.Dodo schreef:Het valt me op dat er bijna geen vogels meer om het huis zijn. Naar het water en voedsel uitgeweken, denk ik. Zelfs bijna geen kauwtjes mee.
@Mannetje: het dak vochtig houden scheelt heel wat graden.
Wist je dat de standaard vraag bijna altijd “wil je koffie of thee” is?ejvl schreef:Hier sta ik zelfs van te kijken, hoezo moreel verplicht?Wandelende schreef: Koffie vind ik nooit lekker, helaas af en toe moreel 'verplicht'. Weer of geen weer.
Als je liever geen koffie hebt zeg je toch gewoon, doe maar thee, of water, of iets anders?
Zelf zou ik echt niet iets tegen mijn zin in nemen, wat het ook is.