Formatie 2010

Gijs83

Re: Formatie 2010

Bericht door Gijs83 »

Hendrikus schreef:
Gijs83 schreef:
Mara schreef:NU: Femke
Ze was wel wat pikant gekleed...
Daar kijk jij toch niet naar, Gijs? :modo
Dat valt je toch zo op :hum
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Germanicus schreef:
coupe soleil schreef:Femke is best leuk. En ze zegt eigenlijk altijd iets zinnigs.
Hm, ik word vaak erg moe van Femke. Ze kan nogal geagiteerd reageren om niks. En ze is mij té bevriend met broeder Pechtold.
Er zijn inderdaad positieve en negatieve kanten aan Femke. Ze is soms best fel, dat mag ik ook weer wel. ik vind het wel frappant dat links helemaal niets van een rechts kabinet wil weten of is het dat toch niet.
Mara

Bericht door Mara »

Hendrikus schreef:
Oude-Waarheid schreef:
Mara schreef:Ze heeft een irritante manier van spreken, met haar kiezen op elkaar.
Dat deed die burgemeester van A'dam ook, van Joop van Thijn.
Joop :quoi dacht Ed :slurp
Joop, dat was Zoetemelk :hum
Oeps, dat is zijn broer dan.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
coupe soleil

Bericht door coupe soleil »

Mara schreef:
coupe soleil schreef:Femke is best leuk. En ze zegt eigenlijk altijd iets zinnigs.
Altijd ? :huhu
'Eigenlijk altijd' hier op te vatten als 'meestal'.

Hm, ik word vaak erg moe van Femke. Ze kan nogal geagiteerd reageren om niks. En ze is mij té bevriend met broeder Pechtold.
Ach, je kunt niet zeggen dat ze niet enthousiast is. En ze blijft altijd netjes.
Broeder Pechtold: op de een of andere manier heeft die man ook wel iets, vind ik.

Ze heeft een irritante manier van spreken, met haar kiezen op elkaar.
Hoe durft ze! Tja, dan kan je op iedereen iets aan te merken hebben. Zo had een inmiddels niet nader te noemen oud-politicus er een irritant handje van om gezicht, stem en woorden in stanje 'middeleeuwen' te zetten :fouet .

ik vind het wel frappant dat links helemaal niets van een rechts kabinet wil weten of is het dat toch niet.
:bobo
Mara

Bericht door Mara »

Nee, niet op iedereen.
Ben gewoon niet zo'n fan van haar.
Ik kan best aan iemand's lippen hangen, zonder dat de leer de mijne is.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Auto

Bericht door Auto »

DEN HAAG - De fractieleiders van de VVD, PVV en het CDA nemen tijdens de onderhandelingen over een rechts minderheidskabinet ieder één secondant mee. VVD-leider Mark Rutte kiest voor Edith Schippers, Maxime Verhagen (CDA) neemt Ab Klink mee en PVV-leider Geert Wilders heeft Barry Madlener uitgekozen.
De keuzes van Rutte en Verhagen kan ik begrijpen, maar die van Wilders????? Waarom niet Fleur Agema of Van Roon?
Marie-Henriëtte

Bericht door Marie-Henriëtte »

Is er iets mis met Madlener, vreemde capriolen uitgehaald :quoi
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Marie-Henriëtte schreef:Is er iets mis met Madlener, vreemde capriolen uitgehaald :quoi
Die zit in het Europarlement. Is volgens mij best 'gladde' jongen. Hij heeft ook veel voor Leefbaar Rotterdam gedaan, vooral op gebied van immigratie(typische Wilders-standpunten). Bij zijn afscheid als Tweede Kamerlid zei kamervoorzitter Gerdi Verbeet het volgende over hem: "U was een aimabel en kleurrijk Kamerlid met een hoge aaibaarheidsfactor"!
Auto

Bericht door Auto »

Marie-Henriëtte schreef:Is er iets mis met Madlener, vreemde capriolen uitgehaald :quoi
Nee, maar wat ik begrepen heb was zijn kennis niet heel erg groot van de dossiers. En aangezien anderen van de PVV toch wel als veel beter worden gezien, verbaasde mij het enorm.
Marie-Henriëtte

Auto schreef:
Nee, maar wat ik begrepen heb was zijn kennis niet heel erg groot van de dossiers. En aangezien anderen van de PVV toch wel als veel beter worden gezien, verbaasde mij het enorm.
Denk niet dat Wilders onderschat moet worden in zijn keuze. Wilders zal gerust weten wat hij doet.
coupe soleil

Gijs83 schreef:
Die zit in het Europarlement. Is volgens mij best 'gladde' jongen. Hij heeft ook veel voor Leefbaar Rotterdam gedaan, vooral op gebied van immigratie(typische Wilders-standpunten). Bij zijn afscheid als Tweede Kamerlid zei kamervoorzitter Gerdi Verbeet het volgende over hem: "U was een aimabel en kleurrijk Kamerlid met een hoge aaibaarheidsfactor"!
Iedereen in de politiek is min of meer glad.
Marie-Henriëtte

coupe soleil schreef:
Gijs83 schreef:
Min of meer heb je wel gelijk. Politici beloven de kiezers veel, maar uiteindelijk krijgen de kiezers altijd maar een klein beetje.
Hoeft men in het bedrijfsleven niet te proberen tegenover klanten.
coupe soleil

Marie-Henriëtte schreef:
coupe soleil schreef:
Gijs83 schreef:
Min of meer heb je wel gelijk. Politici beloven de kiezers veel, maar uiteindelijk krijgen de kiezers altijd maar een klein beetje.
Hoeft men in het bedrijfsleven niet te proberen tegenover klanten.
Tja, in het bedrijfsleven zijn veel mensen weer op een nadere manier glad. Als het om geld of macht gaat is het altijd oppassen geblazen :pan .
Marie-Henriëtte

Grote kans dat er een rel ontstaat over Wilders zijn bezoek aan New York om te betogen tegen de nieuwbouw - een grote moskee - rondom Ground Zero. CDA Senator Hans Hillen heeft zich al tegen Wilders plannen uitgesproken om naar New York te gaan. Hij noemt dit een risico voor Nederland.

Waar is de CDA'er Hillen bang voor?

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ik-wil.htm
Joannah

Bericht door Joannah »

Marie-Henriëtte schreef:Grote kans dat er een rel ontstaat over Wilders zijn bezoek aan New York om te betogen tegen de nieuwbouw - een grote moskee - rondom Ground Zero. CDA Senator Hans Hillen heeft zich al tegen Wilders plannen uitgesproken om naar New York te gaan. Hij noemt dit een risico voor Nederland.

Waar is de CDA'er Hillen bang voor?

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ik-wil.htm
persoonlijkheid ;) ?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Plaats reactie