Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
-Ik eindelijk een week vakantie heb?
-Ik zo mn tas in ga pakken?
-Na het eten vertrek
-Ik de sfeer hier (lees thuis) nu even meer dan zat ben
-Ik dus heel erg ga genieten van mijn vakantie?
-Ik zo mn tas in ga pakken?
-Na het eten vertrek
-Ik de sfeer hier (lees thuis) nu even meer dan zat ben
-Ik dus heel erg ga genieten van mijn vakantie?
- jakobmarin
“Ik denk dat de graancirkels ons iets willen laten zien. Een taal die we gaan leren. Vermoedelijk gaat het om een overdracht van een energie die we kunnen ervaren, opnemen als dat al lukt en die ons bewustzijn verhoogt. Het zou kunnen dat het om een trilling gaat die ons een lift geeft naar een andere manier van kijken en denken. Graancirkels zijn voor velen in elk geval een toegang tot het onbekende en het mystieke. Ze rekken de geest een beetje op. Elke formatie lijkt weer een andere boodschap te hebben. De thema’s zijn prachtig, met symbolen als oneindigheid, balans, eenwording vanuit dualiteit, veel yin yang …”. Bron: http://www.dekamers.nl/Graancirkels.aspalbion schreef:ik bij de tandarts het blad happinezz doorbladerde en ik een artikel tegenkwam over '' crop circles' (graancirkels).
Wat een schitterende cirkels en die zouden spontaan gevormd worden. Hoe is dat mogelijk?!
Wikipedia: Graancirkels zijn geometrische vormen in platgelegd graan of andere gewassen. Er bestaan verschillende opvattingen omtrent het ontstaan van deze vormen. Allereerst is er de aanname dat buitenaardse wezens de makers zouden zijn. Een meer voor de hand liggende verklaring gaat uit van grappenmakerij. Ook worden graancirkels soms voor reclamedoeleinden gemaakt.
Ik ga uit van de laatste: de grappenmaker variant.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- MarthaMartha
... demo en ik gisteren een feestje hebben gevierd? 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
o wat leukMarthaMartha schreef:... demo en ik gisteren een feestje hebben gevierd?

nee hoor, wij zijn helemaal niet benieuwd naar de reden

of zo

~~Soli Deo Gloria~~
Ik wil het ook zeker niet weten...Hendrikus schreef:o wat leukMarthaMartha schreef:... demo en ik gisteren een feestje hebben gevierd?![]()
nee hoor, wij zijn helemaal niet benieuwd naar de reden![]()
of zo![]()

Ze hebben een half jaar en drie weken omgang met elkander. Dat is het vieren waard, zeker wanneer je dit stel kentjvdg schreef:Ik wil het ook zeker niet weten...Hendrikus schreef:o wat leukMarthaMartha schreef:... demo en ik gisteren een feestje hebben gevierd?![]()
of zo![]()

dat is zeker in. Want mijn zoon viert het bij iedere maand... Nu is het drie maanden aan...Ander schreef:Ze hebben een half jaar en drie weken omgang met elkander. Dat is het vieren waard, zeker wanneer je dit stel kentjvdg schreef:Ik wil het ook zeker niet weten...Hendrikus schreef:o wat leukMarthaMartha schreef:... demo en ik gisteren een feestje hebben gevierd?![]()
of zo![]()
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
...dat wij binnenkort twee nachtjes in Kortijk gaan logeren
...in een Hotel die de achternaam van mijn man draagt (en ook de straat waar het Hotel aan gevestigd is).
...we dit gaan vieren omdat we een half jaar getrouwd zijn (tsja je moet wat he)
...in een Hotel die de achternaam van mijn man draagt (en ook de straat waar het Hotel aan gevestigd is).
...we dit gaan vieren omdat we een half jaar getrouwd zijn (tsja je moet wat he)

alvast hele fijne dagen, én gefeliciteerd!!!!Lassie schreef:...dat wij binnenkort twee nachtjes in Kortijk gaan logeren
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
...ik de laatste tijd weer vaak aan KleinMeiske denk
...het al meer dan een jaar geleden is dat ze is overleden
...het al meer dan een jaar geleden is dat ze is overleden
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Gisteren een heerlijke dag heb doorgeberacht in Vaals.
Daar ook de meest hoogst gelegen Protestantse kerk van Nederland bezocht.
http://www.kerkgebouwen-in-limburg.nl/v ... ntent=1816
Daar ook de meest hoogst gelegen Protestantse kerk van Nederland bezocht.
http://www.kerkgebouwen-in-limburg.nl/v ... ntent=1816
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
....mijn moeder kaakpijn heeft, en naar de kaakchirurg is geweest, en die haar kies er uit hebben getrokken... en gehecht.
....ze nu er nog last van heeft, en ook uitslag krijgt op haar huid, misschien door de kuur...
....dat mijn broertje ook kaakpijn heeft, en hij om half 6 naar de tandarts gaat....
....we eigenljk vandaag op vakatnie zouden gaan...
....we als het goed gaat, maandag of dinsdag weggaan naar België...
....het best wel een werk is om alles hier onder de duim te houden.

....ze nu er nog last van heeft, en ook uitslag krijgt op haar huid, misschien door de kuur...
....dat mijn broertje ook kaakpijn heeft, en hij om half 6 naar de tandarts gaat....
....we eigenljk vandaag op vakatnie zouden gaan...
....we als het goed gaat, maandag of dinsdag weggaan naar België...
....het best wel een werk is om alles hier onder de duim te houden.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Dan heb je het druk, Judith. Heel veel sterkte.
Ik hoop dat jullie volgende week toch op vakantie kunnen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik hoop het ook. Bedankt.fluitje schreef:Dan heb je het druk, Judith. Heel veel sterkte.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ander de mooiste avatar heeft...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty