oei, krijg je zo'n zere tong van!!!!!!!!!!helma schreef:
Weleens geprobeerd dan?MarthaMartha schreef:oei, krijg je zo'n zere tong van!!!!!!!!!!helma schreef:
Bij mij niet............ er blijft iets van hangen............Rens schreef:Zo de postings doorkijkend, rijst bij mij de vraag op of puberen überhaupt wel tot de tienerleeftijd beperkt blijft....................................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mh.. hard van stapel lopen....... martha niet toch????Wilma van den Berg schreef:Weleens geprobeerd dan?MarthaMartha schreef:oei, krijg je zo'n zere tong van!!!!!!!!!!helma schreef:
nou nee, hard niet, toch?henriët schreef: mh.. hard van stapel lopen....... martha niet toch????
ja heerlijk he?!Ariene schreef:Er zitten er hier volgens mij behoorlijk wat in de tweede jeugd!
MarthaMartha schreef:ja heerlijk he?!Ariene schreef:Er zitten er hier volgens mij behoorlijk wat in de tweede jeugd!
jij toch ook?
Nee, ik niet...MarthaMartha schreef:ja heerlijk he?!Ariene schreef:Er zitten er hier volgens mij behoorlijk wat in de tweede jeugd!
jij toch ook?
oh oh .... hoe oud ben jij?Ariene schreef:Nee, ik niet...MarthaMartha schreef:
ja heerlijk he?!
jij toch ook?
ik ben nooit uit mijn uit mijn eerste jeugd gekomen..
Al jaáááaaaren 16MarthaMartha schreef:oh oh .... hoe oud ben jij?Ariene schreef:Nee, ik niet...MarthaMartha schreef:
ja heerlijk he?!
jij toch ook?
ik ben nooit uit mijn uit mijn eerste jeugd gekomen..![]()