Ja, maar niet in dat razend moordende tempo van jou!!! :mrgreen: :mrgreen:Christiaan schreef:
Ja, die grappen en grollen kosten heel wat postings he, Petrus. :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben nieuw
- Christiaan
Nou, u ben anders vrij snel. Ik ben niet zo´n grappenmachine. :mrgreen: :mrgreen:Petrus schreef:Ja, maar niet in dat razend moordende tempo van jou!!! :mrgreen: :mrgreen:Christiaan schreef:
Ja, die grappen en grollen kosten heel wat postings he, Petrus. :mrgreen: :mrgreen:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
-
- Christiaan
Dat kan ook niet iedereen. :mrgreen: :mrgreen:Petrus schreef:Ik dénk zomaar dat Christiaan een ánder forum helemaal dólgedraaid heeft :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:geledu schreef:wat deed je allemaal voor dat je je registreerde bij Refoforum ???:shock:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Ah, komt nu de aap uit de mouw??Christiaan schreef:Dat kan ook niet iedereen. :mrgreen: :mrgreen:Petrus schreef:Ik dénk zomaar dat Christiaan een ánder forum helemaal dólgedraaid heeft :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:geledu schreef:wat deed je allemaal voor dat je je registreerde bij Refoforum ???:shock:

- Christiaan
He, ik ben altijd nog Christiaan (Huygens :mrgreen: )Afgewezen schreef:Ah, komt nu de aap uit de mouw??Christiaan schreef:Dat kan ook niet iedereen. :mrgreen: :mrgreen:Petrus schreef:Ik dénk zomaar dat Christiaan een ánder forum helemaal dólgedraaid heeft :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:geledu schreef:wat deed je allemaal voor dat je je registreerde bij Refoforum ???:shock:
En ik heb nog niets bevestigd. :mrgreen:
Nee. niet in zoveel woorden, maar de bedoeling die uit je woorden (tussen je woorden door) te lezen valt, komt het wel áárdig in de buurt.......................Christiaan schreef:He, ik ben altijd nog Christiaan (Huygens :mrgreen: )Afgewezen schreef:Ah, komt nu de aap uit de mouw??Christiaan schreef:Dat kan ook niet iedereen. :mrgreen: :mrgreen:Petrus schreef: Ik dénk zomaar dat Christiaan een ánder forum helemaal dólgedraaid heeft :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En ik heb nog niets bevestigd. :mrgreen:
- Christiaan
Ik heb geen forum doorgedraaid hoor. :mrgreen:Petrus schreef:Nee. niet in zoveel woorden, maar de bedoeling die uit je woorden (tussen je woorden door) te lezen valt, komt het wel áárdig in de buurt.......................Christiaan schreef:He, ik ben altijd nog Christiaan (Huygens :mrgreen: )Afgewezen schreef:Ah, komt nu de aap uit de mouw??Christiaan schreef: Dat kan ook niet iedereen. :mrgreen: :mrgreen:
En ik heb nog niets bevestigd. :mrgreen::roll: :mrgreen:
Dan lijkt me de conclusie voor de hand te liggen dat je zélf doorgedraaid bent.................... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Christiaan schreef:
Ik heb geen forum doorgedraaid hoor. :mrgreen:
Maar zonder gekheid: op welke forum ben je vóór Refoforum actief geweest, áls je al op een forum actief bent geweest?????
- Christiaan
Wat een nieuwsgierigheid.Petrus schreef:Dan lijkt me de conclusie voor de hand te liggen dat je zélf doorgedraaid bent.................... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Christiaan schreef:
Maar zonder gekheid: op welke forum ben je vóór Refoforum actief geweest, áls je al op een forum actief bent geweest?????
Hoezo??
Maar als het nu pas opvalt dat ik doorgedraaid ben, heb jullie daar veel tijd voor nodig gehad. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Heb je ook een 'UIT'-knop?Christiaan schreef:Wat een nieuwsgierigheid.Petrus schreef:Dan lijkt me de conclusie voor de hand te liggen dat je zélf doorgedraaid bent.................... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Christiaan schreef:
Hoezo??
Maar als het nu pas opvalt dat ik doorgedraaid ben, heb jullie daar veel tijd voor nodig gehad. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: