amen!MoesTuin schreef:Ik heb het woordje amen in betreffende topic gebruikt, in een flits reactie, vanuit mijn hart en geloofIsala schreef:Men kan ook een pb sturen, toch? Dan weet de desbetreffende persoon dat het over hem gaat.Mara schreef:Het is dus ongepast wanneer je met de posting van iemand instemt, dit woord te gebruiken.
Ik hoop dat de betreffende forummer dit topic leest.Ik snap het verschil niet. Waarom is het beter te zeggen: 'ik kan dit beamen' ,Mara schreef:Kun je dan toch niet beter zeggen: ik kan dit BEamen?
dan gewoon amen te zeggen? Wat is het verschil? Met allebei bedoel je het zelfde, toch?
Mag je het woord amen niet 'zomaar' zeggen? Gebruik je het dan ijdel/onnodig?
o.a. op het volgende geschrevenen....("Geloof in den Heere Jezus Christus, en gij zult zalig worden")
Dat is voor mij persoonlijk zo'n waarheid, dat ik zo het woordje amen neertikte.
amen is voor mij de betekenis, zo ik het hierboven omschreef, alles omvattend om in 1 woord te benoemen, maar amen is dacht ik nou ook weer geen heilig woord ofzo.
maar dat weet ik verder niet goed, en lees dat graag als dit wel zo is.
Jammer dat dit allemaal zo in een topic met ergenissen als kop moet geplaatst worden
ik heb van niemand een PB bericht hierover mogen ontvangen
Er wordt liever over mij gesproken dan met mij gesproken.
Knap dat men ook in mijn hart kan kijken.
Ik wens iedereen een heel goede en gezegende zondag toe.
MoesTuin
Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen
Precies wat ik dacht toen ik de bijdrage van Moestuin las! Wat een gedoe om niets. Het zou te wensen zijn dat het geloof ook in de dagelijkse praktijk beoefend werd, dan hoefde de taal ook niet anders te zijn dan door de weeks.
Leveranciers die het woord service vóór in de mond hebben bij aankoop, maar het daarna plots vergeten zijn. 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het is mij een ergernis dat in die handleidingen van bouwpakketten alleen maar plaatjes staan, en iedere vorm van tekst ontbreekt (nou ja, er stond bij de bouten en de moeren: 48x). Zo heel af en toe is het wel handig als er een klein beetje meer wordt uitgelegd. Het jammere is dat ik achteraf nooit snap dat ik het vooraf niet snapte. Als je het bouwpakket eenmaal in elkaar hebt getobt, zijn die plaatjes enorm logisch.
De volgende keer dat ik weer iets in elkaar zet, wacht ik tot mijn nichtje van zes er is. Die is zo enorm handig met ingewikkelde dingen van Lego bouwen vanaf een plaatje, dat zij het waarschijnlijk in de voorgeschreven 30 minuten wél voor elkaar krijgt.
De volgende keer dat ik weer iets in elkaar zet, wacht ik tot mijn nichtje van zes er is. Die is zo enorm handig met ingewikkelde dingen van Lego bouwen vanaf een plaatje, dat zij het waarschijnlijk in de voorgeschreven 30 minuten wél voor elkaar krijgt.

Het heeft te maken met multi language denk ik. Nu hebben ze 1 tekening welke in alle landen gebeuikt kan worden.
Ha ha als er wel een tekst bij gedrukt is, is het steenkolendufraengels, zoiets.Zita schreef:Het is mij een ergernis dat in die handleidingen van bouwpakketten alleen maar plaatjes staan, en iedere vorm van tekst ontbreekt (nou ja, er stond bij de bouten en de moeren: 48x). Zo heel af en toe is het wel handig als er een klein beetje meer wordt uitgelegd. Het jammere is dat ik achteraf nooit snap dat ik het vooraf niet snapte. Als je het bouwpakket eenmaal in elkaar hebt getobt, zijn die plaatjes enorm logisch.
Draoei the baud in the mour ... zoiets.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
Vaak naar Ikea gaan, dan krijg je vanzelf die handigheid...Zita schreef:Het is mij een ergernis dat in die handleidingen van bouwpakketten alleen maar plaatjes staan, en iedere vorm van tekst ontbreekt (nou ja, er stond bij de bouten en de moeren: 48x). Zo heel af en toe is het wel handig als er een klein beetje meer wordt uitgelegd. Het jammere is dat ik achteraf nooit snap dat ik het vooraf niet snapte. Als je het bouwpakket eenmaal in elkaar hebt getobt, zijn die plaatjes enorm logisch.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
...... vlak voor het einde van het jaar uit moeten zoeken wat de fiscale consequenties zijn van 'coeliakie' en hoe de ziektekostenverzekering er mee om gaat.
- MarthaMartha
een oorbel zoeken in een overvolle stofzuigerzak 

Andere oorbel ook opzuigen.MarthaMartha schreef:een oorbel zoeken in een overvolle stofzuigerzak

- MarthaMartha
Mister schreef:Andere oorbel ook opzuigen.MarthaMartha schreef:een oorbel zoeken in een overvolle stofzuigerzak

Ook weer jammer, 't zijn altijd juist de leukerds die je opzuigt natuurlijk....
die horen ook niet op de vloer 

Niet langer zoeken, ophangdingmechnisme een beetje anders buigen en je hebt een leuk hangertje voor aan een kettinkje. En een goeie reden om bijpassende oorbellen te kopen.MarthaMartha schreef:Mister schreef:Andere oorbel ook opzuigen.MarthaMartha schreef:een oorbel zoeken in een overvolle stofzuigerzak![]()
Ook weer jammer, 't zijn altijd juist de leukerds die je opzuigt natuurlijk....
Goed idee, allebei opzuigen, zie http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/855 ... n-mag-dat/...Mister schreef:Andere oorbel ook opzuigen.MarthaMartha schreef:een oorbel zoeken in een overvolle stofzuigerzak
Koop de waarheid en verkoop ze niet. (Spreuken 23 : 23a)