Alleen voor hem?Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
- MarthaMartha
Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik vandaag de kringloopvoorraad flink aangevuld heb.
We hier een hoop ruimte gekregen hebben.
We hier een hoop ruimte gekregen hebben.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik wel. Lees de reactie van Afgewezen.MarthaMartha schreef:Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
- MarthaMartha
Moet je gewoon bij hem zijn. Wat iemand buiten het forum doet hoef jij toch niet op het forum openbaar te maken?Anker schreef:Ik wel. Lees de reactie van Afgewezen.MarthaMartha schreef:Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
De sfeer meer en meer grimmig en hatelijk wordt op dit forum?
Nog geen melding van ontvangen middels de "Meld dit bericht"-knop.Terri schreef:De sfeer meer en meer grimmig en hatelijk wordt op dit forum?
Twitter is dé informatiebron bij uitstek op het www, als je tenminste de juiste mensen volgt. En als Luther wat belangrijks te melden heeft kan hij dat via Twitter doen, net als iedereen. Het is onvergelijkbaar met welk forum ook, omdat Twitter nu eenmaal helemaal geen forum is.MarthaMartha schreef:Moet je gewoon bij hem zijn. Wat iemand buiten het forum doet hoef jij toch niet op het forum openbaar te maken?Anker schreef:Ik wel. Lees de reactie van Afgewezen.MarthaMartha schreef:Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
MarthaMartha schreef:Moet je gewoon bij hem zijn. Wat iemand buiten het forum doet hoef jij toch niet op het forum openbaar te maken?Anker schreef:Ik wel. Lees de reactie van Afgewezen.MarthaMartha schreef:Ik snap niet zo goed waarom je dat hier moet melden...Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Maar stiekem wil ik Luther weer teruglokken naar RF. Aardig toch?
Luther zich persoonlijk wat gestoord heeft aan mijn postings. Ik begrijp dat wel, al heb ik niets personlijks tegen Luther. Ik hoop gewoon dat 'ie weer terugkomt. Ik meen dat echt.
Dus: sorry Luther, 't is echt niet persoonlijk bedoeld, maar ik hou gewoon niet van mensen die afscheid nemen. Dat geldt ook voor huisman.
Dus: sorry Luther, 't is echt niet persoonlijk bedoeld, maar ik hou gewoon niet van mensen die afscheid nemen. Dat geldt ook voor huisman.
Haha ;-)Afgewezen schreef:Ik me werkelijk afvraag waarom jongere, Luther en freek dat getwitter prefereren boven een inhoudelijke discussie!Anker schreef:Luther zich, nu hij hier niet veel te doen heeft, te buiten gaat aan het versturen van tweets. 't Blijft toch verleidelijk, dat www.
Dat heet verharding.Terri schreef:De sfeer meer en meer grimmig en hatelijk wordt op dit forum?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Beetje over the top, zo'n opmerking. Grimmigheid en hatelijkheid is altijd kwalijk, maar niet per se symptoom van verharding.caprice schreef:Dat heet verharding.Terri schreef:De sfeer meer en meer grimmig en hatelijk wordt op dit forum?
Ik dankbaar ben. Vanmiddag bij mijn schoonmoeder geweest die haar 88e verjaardag mocht vieren.
Ondanks wat beperking met haar benen verder goed gezond.
Ondanks wat beperking met haar benen verder goed gezond.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Het nieuwe fornuis binnen staat? Alleen kan ik er nog weinig mee, want hij is niet aangesloten. Dus voorlopig is het alleen maar kijken en fantaseren over al die lekkere dingen die ik erop en erin kan maken.
Ik weet, mijn Verlosser leeft