Hoofdpijn. Wilde te snel de deur van mijn auto dicht doen, maar mijn hoofd zat er tussen Ik zag ze letterlijk, de sterretjes en was zelfs even mijn orientatievermogen kwijt. Maar veilig thuisgekomen. Nu ga ik even liggen, want mijn hoofd...... auw.
JolandaOudshoorn schreef:Hoofdpijn. Wilde te snel de deur van mijn auto dicht doen, maar mijn hoofd zat er tussen Ik zag ze letterlijk, de sterretjes en was zelfs even mijn orientatievermogen kwijt. Maar veilig thuisgekomen. Nu ga ik even liggen, want mijn hoofd...... auw.
Mijn nieuwe aanwinsten zijn: een diepvries mèt voorraad en een paar zogoed als nieuw zwarte laarzen via iemand uit onze gemeente.
Gratis voor niets gekregen allemaal.
En toen nog bij het samen met mn vader boodschappen doen, brood, mandarijnen, taart, kruidnootjes voor de kinderen, zak bolletjes.
Sjonge.. dankdag is al voorbij, maar zo zie je, dat je danken niet alleen op dankdag hoeft te doen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn schreef:Hoofdpijn. Wilde te snel de deur van mijn auto dicht doen, maar mijn hoofd zat er tussen Ik zag ze letterlijk, de sterretjes en was zelfs even mijn orientatievermogen kwijt. Maar veilig thuisgekomen. Nu ga ik even liggen, want mijn hoofd...... auw.
hoe is het nu?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een suf hoofd. En koffiebroodjes zonder gist erin. Warm zijn ze nog wel weg te krijgen, kan ik proefondervindelijk mededelen. Misschien moet ik ze allemaal maar opeten nu ze nog warm zijn.