Ik ben nu voor het eerst via Brussel, Charleroi, Reims, Troyes, Dijon gereden.
Tm Charleroi viel me toch niet helemaal mee ondanks dat het heel rustig was.
In Frankrijk wel heerlijk kunnen rijden.
Wij vertrokken maandagochtend vroeg.
Vakantie
Re: Vakantie
Bremen ook een drama.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
-
Bewaar het Pand
Hoe zijn de (snel)wegen daar wat betreft de kwaliteit van het wegdek (en dus het rijcomfort)?Gemeentelid schreef: ↑Gisteren, 22:51Ik weet niet hoe jij aan 41 euro komt, maar we rijden regelmatig via Parijs-Bordeaux-Biarritz naar Spanje (dat is de route naar onze finca) en dan zijn we altijd wel meer dan 100 euro kwijt.
We hebben ook al heel lang een tolbadge trouwens, werkt ideaal.
Niets gaat boven rijden in Spanje trouwens. Heerlijk rustig.
Dankzij Europese subsidies zijn de snelwegen (en trouwens ook de hogesnelheidslijnen) geweldig. Ik ben er een paar keer geweest en het kan me nog steeds ontroeren wat een geweldige voordelen de Europese Unie heeft gebracht aan een land dat toen mijn opa en oma daar op vakantie gingen nauwelijks meer was dan een derdewereldland.
Ik vind niet alle vooruitgang een verbetering, zeker niet alle plastic in het milieu en de uitputting van de grondwaterstand. Maar het is een land geworden wat helemaal past bij de Europese gedachte en ik hoop dat dit voor de Balkanlanden over 40 jaar ook gezegd kan worden.
Maar dat terzijde.
Ik vind niet alle vooruitgang een verbetering, zeker niet alle plastic in het milieu en de uitputting van de grondwaterstand. Maar het is een land geworden wat helemaal past bij de Europese gedachte en ik hoop dat dit voor de Balkanlanden over 40 jaar ook gezegd kan worden.
Maar dat terzijde.
Prima, zoals tolwegen gemiddeld genomen zijn. Enkel de rondweg en bij Parijs en Bordeaux zijn slecht.Bewaar het Pand schreef: ↑Vandaag, 09:22
Hoe zijn de (snel)wegen daar wat betreft de kwaliteit van het wegdek (en dus het rijcomfort)?
Het ging toch over Spanje?
-
Bewaar het Pand