Ik had aan de andere cd's jeugdherinneringenJ.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 16:24Daar heb ik jeugdherinneringen aan. Rond de 30 jaar geleden was dat.

Deze heb ik ooit wel een keer gehoord denk ik. Kwam hem tegen op Spotify.
Ik had aan de andere cd's jeugdherinneringenJ.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 16:24Daar heb ik jeugdherinneringen aan. Rond de 30 jaar geleden was dat.
Ik geloof dat ik cd's van Kajem nog ergens heb. Weet zo niet waar, maar alweer lang geleden dat ik deze heb beluisterd. Overigens: Ik denk dat de cd-speler (die ik ook niet meer gebruik) het misschien na al die jaren het ook niet meer doet....Martijn schreef: ↑03 aug 2024, 16:31Ik had aan de andere cd's jeugdherinneringenJ.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 16:24Daar heb ik jeugdherinneringen aan. Rond de 30 jaar geleden was dat..
Met veel drums en gitaren in elk geval.-DIA- schreef: ↑05 aug 2024, 11:00Ik geloof dat ik cd's van Kajem nog ergens heb. Weet zo niet waar, maar alweer lang geleden dat ik deze heb beluisterd. Overigens: Ik denk dat de cd-speler (die ik ook niet meer gebruik) het misschien na al die jaren het ook niet meer doet....Martijn schreef: ↑03 aug 2024, 16:31Ik had aan de andere cd's jeugdherinneringenJ.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 16:24Daar heb ik jeugdherinneringen aan. Rond de 30 jaar geleden was dat..
We kunnen deze cd's misschien zien als een soort 'verpopte orgelmuziek'?
Leuk! Wat voor orgel heb je eigenlijk?Johann Gottfried Walther schreef: ↑07 aug 2024, 18:48 Mijn eigen orgelspel, deze week 8 uren orgel gepeeld.![]()
En vooral erg genoten, van bekende en vooral onbekende orgelmuziek, en veel registraties uitgeprobeerd.
Ja, die stond ook in mijn agenda. Gaat me niet lukken om op tijd te zijn.Bourdon16 schreef:Straks het orgel van Zaltbommel is de bedoeling.
Mij ook niet…Herman schreef:Ja, die stond ook in mijn agenda. Gaat me niet lukken om op tijd te zijn.Bourdon16 schreef:Straks het orgel van Zaltbommel is de bedoeling.