Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
een schitterende bos bloemen meegagroot 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wie had er wat goed te maken........henriët schreef:een schitterende bos bloemen meegagroot

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
blijkbaar lees je niet alle topics goed door..huisman schreef:Wie had er wat goed te maken........henriët schreef:een schitterende bos bloemen meegagroot
~zie wist je dat~
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een leuke zomerrok (lichtgrijs, linnen, valt ook nog is over de knie)
twee witte leggings
2 hemdjes
zonnebrand
twee witte leggings
2 hemdjes
zonnebrand
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
He bah...vind jij dat een aanwinsthmprff schreef: zonnebrand

Lijkt me pijnlijk

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:He bah...vind jij dat een aanwinsthmprff schreef: zonnebrand![]()
Lijkt me pijnlijk

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:Orchidee schreef:He bah...vind jij dat een aanwinsthmprff schreef: zonnebrand![]()
Lijkt me pijnlijkik bedoel natuurlijk zonnebrand CREME

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
stroop in mijn armen en benen 

Beeeeeeeetje...ehm... hoofdpijn!
Maar het was een leuk dagje!
Maar het was een leuk dagje!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik leef met je mee...helma schreef:stroop in mijn armen en benen

Een maagzweer,+ een behoorlijke bloedarmoede, ontdekt na een maagbloeding afgelopen weekend. (Ben van zaterdag op zondag nacht met spoed naar het ziekenhuis gebracht,) Heb een maagonderzoek gehad en mocht gisteren in het ziekenhuis over van vloeibaar naar vast voedsel, Over zes weken wordt het onderzoek herhaald om te kijken of de zweer groeit of krimpt.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mariavt schreef:Een maagzweer,+ een behoorlijke bloedarmoede, ontdekt na een maagbloeding afgelopen weekend. (Ben van zaterdag op zondag nacht met spoed naar het ziekenhuis gebracht,) Heb een maagonderzoek gehad en mocht gisteren in het ziekenhuis over van vloeibaar naar vast voedsel, Over zes weken wordt het onderzoek herhaald om te kijken of de zweer groeit of krimpt.

Dankjewel, ik vergiste me trouwens, het was van vrijdag op zaterdag nacht, maar dat is eigenlijk niet zo belangrijk. Ik weet wel dat één van de "aanwinsten" een zware medicatie kuur (2 verschillende kuren +vocht) waren, waardoor ik zo suf was dat het leek dat ik stoned was volgens een vriendin die me belde........Orchidee schreef:Mariavt schreef:Een maagzweer,+ een behoorlijke bloedarmoede, ontdekt na een maagbloeding afgelopen weekend. (Ben van zaterdag op zondag nacht met spoed naar het ziekenhuis gebracht,) Heb een maagonderzoek gehad en mocht gisteren in het ziekenhuis over van vloeibaar naar vast voedsel, Over zes weken wordt het onderzoek herhaald om te kijken of de zweer groeit of krimpt.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
computers uit een nalatenschap
een draagbare computer uit begin jaren '80
een laptopje van ongeveer jaren '90; heel leuk voor de kids
alle leuke spelletjes waar onze kinders ooit mee zijn begonnen kunnen erop
gelukkig hebben we de meeste diskettes nog
o.a. Floppy (Addo Stuur)
en ik heb nu zelf ook een laptop; niet heel erg uitgebreid; maar toch!!
een draagbare computer uit begin jaren '80

een laptopje van ongeveer jaren '90; heel leuk voor de kids
alle leuke spelletjes waar onze kinders ooit mee zijn begonnen kunnen erop
gelukkig hebben we de meeste diskettes nog

o.a. Floppy (Addo Stuur)
en ik heb nu zelf ook een laptop; niet heel erg uitgebreid; maar toch!!
vanavond onverwachts weer 2 koffiedrinkers...
dat heb je met familie op t dorp
wel supergezellig hoor!
dat heb je met familie op t dorp
wel supergezellig hoor!