Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
Ik ken weinig vrouwen waarbij kort haar mooi staat. Alleen Annechien Steenhuizen (NOS journaal) kan het m.i. hebben. Meestal is het model bloempot en wordt het manlijk.
Het valt mij op dat met name vrouwen in kerkelijke kringen het haar korter hebben. Op mijn werk bv heeft iedereen lang haar ( iig tot de schouders) en als het in een knot zit dan is het een mooie knot en geen stijve knot.
Het valt mij op dat met name vrouwen in kerkelijke kringen het haar korter hebben. Op mijn werk bv heeft iedereen lang haar ( iig tot de schouders) en als het in een knot zit dan is het een mooie knot en geen stijve knot.
Gehoorzaamheid als het recht en billijk is.
Bank of fauteuil?
Btw: wat is het verschil tussen kort haar en een knotje?
Tot sieraad is het haar dan niet en op een bepaalde leeftijd is lang haar ook géén sieraad meer?
Ik zie géén verschil om een net verzorgd kort kapsel te hebben dan dat je haar wegstopt in/onder een dot.
Bank of fauteuil?
Btw: wat is het verschil tussen kort haar en een knotje?
Tot sieraad is het haar dan niet en op een bepaalde leeftijd is lang haar ook géén sieraad meer?
Ik zie géén verschil om een net verzorgd kort kapsel te hebben dan dat je haar wegstopt in/onder een dot.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Kort haar is zelden tot nooit een sieraad voor een vrouw.
- J.C. Philpot
BoterkoekMannetje schreef: Boterkoek of speculaas?
Uiensoep of snert?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.merel schreef:Ik ken weinig vrouwen waarbij kort haar mooi staat. Alleen Annechien Steenhuizen (NOS journaal) kan het m.i. hebben.
Bedoel je hiermee dat Annechien het niet kan hebben of dat er veel vrouwen zijn waarbij kort haar mooi staatTiberius schreef:Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.merel schreef:Ik ken weinig vrouwen waarbij kort haar mooi staat. Alleen Annechien Steenhuizen (NOS journaal) kan het m.i. hebben.

snertJ.C. Philpot schreef:BoterkoekMannetje schreef: Boterkoek of speculaas?
Uiensoep of snert?
sperziebonen of snijbonen
Dat het bij haar m.i. niet staat.merel schreef:Bedoel je hiermee dat Annechien het niet kan hebben of dat er veel vrouwen zijn waarbij kort haar mooi staatTiberius schreef:Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.merel schreef:Ik ken weinig vrouwen waarbij kort haar mooi staat. Alleen Annechien Steenhuizen (NOS journaal) kan het m.i. hebben.![]()

Kunnen we de discussie over die mevrouw bij de NOS in een nieuw topic aanvangen? Vervuilt m.i. het meestentijds overzichtelijke topic wat dit is.
Snijbonen
Goede suggestie van Pietje Puk of niet?
- Niet meer zo actief -
-
Geen goede suggestie van Pietje Puk.Mannetje schreef:Snijbonen
Denemarken of Noorwegen
Noorwegen.Geytenbeekje schreef:Geen goede suggestie van Pietje Puk.Mannetje schreef:Snijbonen
Denemarken of Noorwegen
Bretagne of Dordogne?
Bretagne
Ameland of Terschelling
Ameland of Terschelling
Re: RE: Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
Eens!merel schreef:Kort haar is zelden tot nooit een sieraad voor een vrouw.
Maar een knot/dot/staart is ook geen sieraad.
Én op een bepaalde leeftijd moet je mi soms een keuze maken.
Niet iedereen is gezegend met een volle mooie haardos tot z'n 80e.
Een vrouw met lang haar op haar 80e het haar nog als een "sieraad" dragen vind ik ook

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ameland, al lijkt Terschelling me ook wel een keer leuk.
Hotel of bed-and-breakfast in een vrijstaand huisje?
Hotel of bed-and-breakfast in een vrijstaand huisje?
- Niet meer zo actief -