En door het afschaffen van zinloze vergaderingenTiberius schreef:Mijn catechisanten zijn het er vrijwel unaniem over eens dat ze meer leren van TikTok filmpjes dan van hun leerkrachten.
Dat zal wel iets overdreven zijn, maar toch.

En door het afschaffen van zinloze vergaderingenTiberius schreef:Mijn catechisanten zijn het er vrijwel unaniem over eens dat ze meer leren van TikTok filmpjes dan van hun leerkrachten.
Tja, als je dat voor elkaar krijgt, heb je van mij de Nobelprijs verdiend.Mister schreef:En door het afschaffen van zinloze vergaderingenTiberius schreef:Mijn catechisanten zijn het er vrijwel unaniem over eens dat ze meer leren van TikTok filmpjes dan van hun leerkrachten.
Welke categorie?Tiberius schreef:Tja, als je dat voor elkaar krijgt, heb je van mij de Nobelprijs verdiend.Mister schreef:En door het afschaffen van zinloze vergaderingenTiberius schreef:Mijn catechisanten zijn het er vrijwel unaniem over eens dat ze meer leren van TikTok filmpjes dan van hun leerkrachten.
Bij mij op het werk hebben we geen vergaderingen, managers, targets, visie etc. Heerlijk.Tiberius schreef:Tja, als je dat voor elkaar krijgt, heb je van mij de Nobelprijs verdiend.Mister schreef:En door het afschaffen van zinloze vergaderingenTiberius schreef:Mijn catechisanten zijn het er vrijwel unaniem over eens dat ze meer leren van TikTok filmpjes dan van hun leerkrachten.
Ik denk van economie.GerefGemeente-lid schreef:Welke categorie?Tiberius schreef:Tja, als je dat voor elkaar krijgt, heb je van mij de Nobelprijs verdiend.Mister schreef:En door het afschaffen van zinloze vergaderingenTiberius schreef:Mijn catechisanten zijn het er vrijwel unaniem over eens dat ze meer leren van TikTok filmpjes dan van hun leerkrachten.
Ach, de categorie maakt me niet zoveel uit hoor.GerefGemeente-lid schreef:Welke categorie?Tiberius schreef:Tja, als je dat voor elkaar krijgt, heb je van mij de Nobelprijs verdiend.Mister schreef:En door het afschaffen van zinloze vergaderingenTiberius schreef:Mijn catechisanten zijn het er vrijwel unaniem over eens dat ze meer leren van TikTok filmpjes dan van hun leerkrachten.
De opdracht staat er wel en die lijkt me duidelijk: Indien het mogelijk is, zoveel in u is, houdt vrede met alle mensen.-DIA- schreef:Kan een mens wel vrede maken... en er ook nog een prijs voor winnen?GerefGemeente-lid schreef:![]()
Ik zou toch voor de vrede gaan hoor.
Ik dacht er zo even over na.
Zeker. Dat is een van de vruchten van de heilige Geest. Gods kinderen worden in de heilige Schrift ook wel genoemd: 'degenen, die vrede maken'.-DIA- schreef:Kan een mens wel vrede maken... en er ook nog een prijs voor winnen?GerefGemeente-lid schreef:![]()
Ik zou toch voor de vrede gaan hoor.
Ik dacht er zo even over na.
Ach, sommige lezers hebben altijd wat te zeuren. Opmaakredacteuren werken onder werktijd en lezen de krant thuis. Alleen al zo'n suggestieve vraag waarmee je die opmaakredacteuren in een hoek trapt.refo schreef:Ik vind de combinatie van artikel en advertentie op de pagina's 8 en 9 van afgelopen zaterdag wel een beetje wonderlijk. Letten die opmaakredacteuren dan helemaal niet op?
Ditbenik schreef:Ach, sommige lezers hebben altijd wat te zeuren. Opmaakredacteuren werken onder werktijd en lezen de krant thuis. Alleen al zo'n suggestieve vraag waarmee je die opmaakredacteuren in een hoek trapt.refo schreef:Ik vind de combinatie van artikel en advertentie op de pagina's 8 en 9 van afgelopen zaterdag wel een beetje wonderlijk. Letten die opmaakredacteuren dan helemaal niet op?
Misschien is hij zelf één van deze redacteuren en vangen deze mensen veel klappen?huisman schreef:Ditbenik schreef:Ach, sommige lezers hebben altijd wat te zeuren. Opmaakredacteuren werken onder werktijd en lezen de krant thuis. Alleen al zo'n suggestieve vraag waarmee je die opmaakredacteuren in een hoek trapt.refo schreef:Ik vind de combinatie van artikel en advertentie op de pagina's 8 en 9 van afgelopen zaterdag wel een beetje wonderlijk. Letten die opmaakredacteuren dan helemaal niet op?
Wat weer een heftige reactie van jou. @refo heeft gewoon gelijk, het was een wonderlijke combinatie.
Vind jij kritiek/feedback bij voorbaat ‘in de hoek trappen’ ? Ik bergrijp jouw heftigheid vaak niet. Misschien wil je eens uitleggen waarom regelmatig zulke reacties uit je keyboard vloeien?