Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
...verhullende kleding. Die schijn ik nodig te hebben voor mijn vakantie, maar 't is even wennen om wijd en groot te shoppen.
Ga je naar Iran of Saudi-Arabië?Zita schreef:...verhullende kleding. Die schijn ik nodig te hebben voor mijn vakantie, maar 't is even wennen om wijd en groot te shoppen.
Kun je niet gewoon ergens een boerka lenen?
Je eerste avatar was toch echt de oudstecaprice schreef:Nee, ik ga steeds meer terug in de tijd. Dat deed ik al met mijn auto. Elke auto die ik na mijn 18e heb gekocht was weer wat ouder. Nu dus ook mijn avatar.
Overigens heeft ds. G.H. Kersten zijn theologie meer vanuit de uitverkiezing dan dr. Steenblok volgens dr. Rouwendal. Dus wat bedoel je met links?

Mijn man heeft de airco van zolder gehaald 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bij mij op zolder is er wel een airco nodigOrchidee schreef:Mijn man heeft de airco van zolder gehaald

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Het is hier op zolder alweer aan het afkoelen. Van 35 graden naar 30. Het kan gekker...judith schreef:Bij mij op zolder is er wel een airco nodigOrchidee schreef:Mijn man heeft de airco van zolder gehaald![]()
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Dat kan wel kloppen, want toen ik een auto van 1994 had, had ik ook tijdelijk nog een auto uit 1985.haaf schreef:Je eerste avatar was toch echt de oudstecaprice schreef:Nee, ik ga steeds meer terug in de tijd. Dat deed ik al met mijn auto. Elke auto die ik na mijn 18e heb gekocht was weer wat ouder. Nu dus ook mijn avatar.
Overigens heeft ds. G.H. Kersten zijn theologie meer vanuit de uitverkiezing dan dr. Steenblok volgens dr. Rouwendal. Dus wat bedoel je met links?![]()

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
positief gesprek bij Eleos 

Een kan versgeperste sinaasappels
een zoon die blijft zitten
tja...
sneu maar echt zelf verdiend.

tja...
Wat sneu Helma
Ik heb loonsverhoging gescoord.

Ik heb loonsverhoging gescoord.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ai, helaas dus toch, wat enorm vervelend Helma, maar ja, hopelijk is het een grote les voor m...helma schreef:een zoon die blijft zitten![]()
tja...
( ik had zo gehoopt dat ie t toch zou redden)
mijn nieuwe laatste aanwinst: een zak toffees! had er zoooo 'n zin in!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je zou er bijna wat van denken...henriët schreef:Ai, helaas dus toch, wat enorm vervelend Helma, maar ja, hopelijk is het een grote les voor m...helma schreef:een zoon die blijft zitten![]()
tja...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Fijn dat het goed ging bij Eleos...helma schreef:een zoon die blijft zitten![]()
tja...
Wel balen zeg van je zoon...
Was het niet ook mogelijk om een ander niveau te gaan doen, zodat hij toch over zou gaan?
Bij mijn dochter in de klas zitten er een paar die van HAVO naar GT gaan bijv.
Ja?Orchidee schreef:Je zou er bijna wat van denken...henriët schreef:Ai, helaas dus toch, wat enorm vervelend Helma, maar ja, hopelijk is het een grote les voor m...helma schreef:een zoon die blijft zitten![]()
tja...
hoezo???
hihi.. mn nieuwe verslaving.. ipv augurken nu toffees..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....