Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
hoe zou je het in willen vullen Helma?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:hoe zou je het in willen vullen Helma?
zie nieuw topic

We zullen deze posting even enkele jaren bewaren en dan b.l.e.w. weer omhoog halen.Jongere schreef:Voor gezinnen?

...mijn zus uit het ziekenhuis is ontslagen
...ze nu met een sondevoedingpomp naar huis is gegaan
...ze echt nog heel rustig aan moet doen
...ik wel heel blij ben dat ik op dit moment geen vaste baan heb
...ik mijn zus en zwager zo kan helpen
...ze afgelopen weekend hun (schoon)vader hebben verloren

...ze nu met een sondevoedingpomp naar huis is gegaan
...ze echt nog heel rustig aan moet doen
...ik wel heel blij ben dat ik op dit moment geen vaste baan heb
...ik mijn zus en zwager zo kan helpen
...ze afgelopen weekend hun (schoon)vader hebben verloren
Leuk zeg! Maar ik als ik ga, ga ik wel met mijn eigen fiets en niet op zo'n 'onding'! Je vind ze soms echt her en der in het park! Echt ongerepte mooie natuur daar! Ik maar er graag eens vertoeven. Zelfs een keer een GPS-wandeling gemaakt.Droelie schreef:... Ik vanmiddag op nationaal de park de hoge veluwe heb gefietst?
... Eerst op een kinderfietsje
....Dit niet zo lekker ging
.... Toen toch maar een andere fiets gepakt heb?
-ik heel heel erg boos ben
-dat niet gauw het geval is
-het nu zo erg is dat ik mega hoofdpijn op voel komen
-ik ter goeder trouw mn zoontje probeer op te voeden
-mensen denken zich daar mee te moeten bemoeien.. en de tuin in komen lopen
en mij verwijten mn kind te mishandelen...
en waarom..
omdat ik hem buiten laat huilen en niet mee naar binnen neem, als hij niet meer buiten wil spelen................
en het meest misselijke vind ik nog.. dat er dan gezegd wordt.. ik ga er een melding van maken bij t amk....
bah bah bah.
-dat niet gauw het geval is
-het nu zo erg is dat ik mega hoofdpijn op voel komen
-ik ter goeder trouw mn zoontje probeer op te voeden
-mensen denken zich daar mee te moeten bemoeien.. en de tuin in komen lopen
en mij verwijten mn kind te mishandelen...
en waarom..
omdat ik hem buiten laat huilen en niet mee naar binnen neem, als hij niet meer buiten wil spelen................

en het meest misselijke vind ik nog.. dat er dan gezegd wordt.. ik ga er een melding van maken bij t amk....

bah bah bah.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mmm dan hadden heel veel ouders de amk op bezoek gehad.....
als je je kind niet meer mag laten huilen buiten....

als je je kind niet meer mag laten huilen buiten....
wat mag AMK betekenen? (tja, het is al zólang geleden dat mijn kinderen jong waren (ze zijn nu 37, 39 en 42) dat ik al die termen niet (meer) kenhenriët schreef: bij t amk....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK).
o ja, het meldpunt waarbij je kinderen jouw aan kunnen klagen als ze een lel hebben gehad na een uurtje moeders treiteren, wegens mishandeling............jaja..........wát een idioterie....Lassie schreef:Het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK).
Moderatorbericht:
beter vijf ouders teveel aan de tand gevoeld dan een kind teveel mishandeld.Rens schreef:o ja, het meldpunt waarbij je kinderen jouw aan kunnen klagen als ze een lel hebben gehad na een uurtje moeders treiteren, wegens mishandeling............jaja..........wát een idioterie....Lassie schreef:Het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK).
Hmm, zou mij alleen maar stimuleren om mijn manier van opvoeden door te zetten.Lassie schreef:Het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK).
Tja, die Zeeuwen...henriët schreef:-mensen denken zich daar mee te moeten bemoeien.. en de tuin in komen lopen
nou, weet je,Mister schreef:Hmm, zou mij alleen maar stimuleren om mijn manier van opvoeden door te zetten.Lassie schreef:Het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK).
zoiets dacht ik dus ook...
laat ze maar komen van t amk.. en zoals zita zei beter 1 teveel ad tand gevoeld dan een kind teveel mishandeld.
ik wil alleen wel graag dat er nu niet een of andere mega overstresste boel in gang gezet wordt.
en mijn opvoedingsmanier is conseqeunt je regels nakomen... dus doorzetten ook al vindt het kind dat niet leuk ( in dit geval dus buitenspelen) maar ik heb nb. nog een keer buiten 'speladvies'gegeven, dus wat dat betreft. nee, ik wijk niet van mijn mening dit keer..
dan maar even huilen ( enne.. t is al vaker voorgekomen hoor.. dus ja.. ik ken inmiddels mn zoontje wel, meestal is t in een 10 minuutjes wel over, maar deze keer gewoon een keertje niet..)
het is gewoon kijken waar z'n grenzen liggen.................en oh wee als je de grenzen oprekt.............henriët schreef:nou, weet je,Mister schreef:Hmm, zou mij alleen maar stimuleren om mijn manier van opvoeden door te zetten.Lassie schreef:Het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK).
zoiets dacht ik dus ook...
laat ze maar komen van t amk.. en zoals zita zei beter 1 teveel ad tand gevoeld dan een kind teveel mishandeld.
ik wil alleen wel graag dat er nu niet een of andere mega overstresste boel in gang gezet wordt.
en mijn opvoedingsmanier is conseqeunt je regels nakomen... dus doorzetten ook al vindt het kind dat niet leuk ( in dit geval dus buitenspelen) maar ik heb nb. nog een keer buiten 'speladvies'gegeven, dus wat dat betreft. nee, ik wijk niet van mijn mening dit keer..
dan maar even huilen ( enne.. t is al vaker voorgekomen hoor.. dus ja.. ik ken inmiddels mn zoontje wel, meestal is t in een 10 minuutjes wel over, maar deze keer gewoon een keertje niet..)
Moderatorbericht: