Leuke en goede restaurants
Re: Leuke en goede restaurants
Ik vind de prijs nog aan de redelijk hoge kant. Maar op zich ziet het er wel goed uit.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
waar ook echt goed eten is is in Zeist (mooi zeist).
http://www.mooizeist.nl/
Maar je moet wel van Indonesisch eten houden. En het is wel vrij prijzig. Maar wij hebben ontzettend lekker gegeten daar.
http://www.mooizeist.nl/
Maar je moet wel van Indonesisch eten houden. En het is wel vrij prijzig. Maar wij hebben ontzettend lekker gegeten daar.
La Place
3 gangen voor een tientje...
best lekker
3 gangen voor een tientje...
best lekker

-
In die geest ongeveer. We waren met z'n vieren 260 euro kwijt. Dat is redelijk, goed eten, goede wijn en een goede bediening.Bureaucraat schreef:Wat is een redelijke prijs? € 50 euro p.p voor een menu van drie gangen?
Toeschouwer schreef: We waren met z'n vieren 260 euro kwijt.

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
k mt nt nr hc, kws n Rttrdm. lstrm vn d csfrGian schreef:hmprff schreef: Yeps! De site is idd niet echt n visitekaartje...
mt j nt nr hc?

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik eet voordeliger...Toeschouwer schreef: We waren met z'n vieren 260 euro kwijt.

Wie weet er een goed/leuk en betaalbaar restaurantje in Zuid Holland, waar voor iedereen wat wils is...
Of een High Tea... heeft iemand dat al eens geprobeerd, met volwassenen en kinderen?
Of een High Tea... heeft iemand dat al eens geprobeerd, met volwassenen en kinderen?
welke regio..Orchidee schreef:Wie weet er een goed/leuk en betaalbaar restaurantje in Zuid Holland, waar voor iedereen wat wils is...
zd holland is heel groot?
ik weet een heel leuk iets in R dam...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vertel, vertel....henriët schreef:welke regio..Orchidee schreef:Wie weet er een goed/leuk en betaalbaar restaurantje in Zuid Holland, waar voor iedereen wat wils is...
is niet met high tea, maar gewoon knus en gezellig!Orchidee schreef:Vertel, vertel....henriët schreef:welke regio..Orchidee schreef:Wie weet er een goed/leuk en betaalbaar restaurantje in Zuid Holland, waar voor iedereen wat wils is...
de barcley corner,
vlak bij het concertgebouw, eigenlijk tussen de lijnbaan en concertgebouw in.
Ze hebben een serre en een open haard,
aardige bediening, lekkere gerechten voor een best wel te doene prijs
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Pff. Joanne en ik zijn meestal tussen de 50 en 70 euro kwijt... met z'n tweeen. En dan doen we niet zuinig. En eten heel lekkerToeschouwer schreef:In die geest ongeveer. We waren met z'n vieren 260 euro kwijt. Dat is redelijk, goed eten, goede wijn en een goede bediening.Bureaucraat schreef:Wat is een redelijke prijs? € 50 euro p.p voor een menu van drie gangen?

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
henriët schreef:is niet met high tea, maar gewoon knus en gezellig!Orchidee schreef:Vertel, vertel....henriët schreef:welke regio..Orchidee schreef:Wie weet er een goed/leuk en betaalbaar restaurantje in Zuid Holland, waar voor iedereen wat wils is...
de barcley corner,
vlak bij het concertgebouw, eigenlijk tussen de lijnbaan en concertgebouw in.
Ze hebben een serre en een open haard,
aardige bediening, lekkere gerechten voor een best wel te doene prijs

Ik hou het zeker in gedachten!
Lekker dichtbij

http://www.haesjeclaes.nl/
haesjeclaes in amsterdam een eeuwenoud restaurant met normale prijzen en op loopstand van het beroemde cafe hoppe en natuurlijk de jordaan !!
haesjeclaes in amsterdam een eeuwenoud restaurant met normale prijzen en op loopstand van het beroemde cafe hoppe en natuurlijk de jordaan !!
Nou, 15,75 voor stamppot Boerenkool vind ik nou niet echt goedkoop ofzo. Maar de prijzen zijn inderdaad wel redelijk modaal, niet duur ofzo.
Ik ga alleen niet zo snel ergens eten waar ze de Franse / Bourgondische keuken serveren. heb het wel een beetje gehad met varkenshaas, medaillons, biefstuk etc. Dat maakt mijn schoonmoeder ook wel eens
Ik geniet als ik uit eten ga liever van andere keukens. Mexicaans, Indiaas, Afrikaans, Spaans enz.
Daar hebben ze vaak wel net wat bijzonderder dingen, kan je wat meer nieuwe dingen proberen enzo... Leuker dan altijd voor de veilige weg gaan, vind ik
Ik ga alleen niet zo snel ergens eten waar ze de Franse / Bourgondische keuken serveren. heb het wel een beetje gehad met varkenshaas, medaillons, biefstuk etc. Dat maakt mijn schoonmoeder ook wel eens

Daar hebben ze vaak wel net wat bijzonderder dingen, kan je wat meer nieuwe dingen proberen enzo... Leuker dan altijd voor de veilige weg gaan, vind ik

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."