Voor onze "puberforummers"

Gijs83

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door Gijs83 »

helma schreef:
MarthaMartha schreef:
ja hoor.... als je hier nog niet dapper van wordt............. :cry
Afbeelding
:humhihi :jongle :) :super ;) :garde :yahoo :tas :D :hi
Hann00

Bericht door Hann00 »

Tsja JvdG... K heb is even onderzoek gedaan... In Sliedrecht worden op hyve geen refomannen vertoond die 53 jaar oud zijn. Ik keek vervolgens op google, op een ander forum, stond (hoe toevallig) ook een jvdg, alleen uit Alblasserdam, woonachtig in de zwaluwstraat. Ik betwijfel dus enigzins op de gegevens op dit forum verder ook kloppen... (leeftijd, woonplaats e.d) Heb de zoektocht dus maar weer snel gestaakt.

Overigens... ik ben net puber-af ;)
Leer mij Uw weg, o HEER', leer mij Uw weg...
jvdg

Bericht door jvdg »

Hann00 schreef:Tsja JvdG... K heb is even onderzoek gedaan... In Sliedrecht worden op hyve geen refomannen vertoond die 53 jaar oud zijn. Ik keek vervolgens op google, op een ander forum, stond (hoe toevallig) ook een jvdg, alleen uit Alblasserdam, woonachtig in de zwaluwstraat. Ik betwijfel dus enigzins op de gegevens op dit forum verder ook kloppen... (leeftijd, woonplaats e.d) Heb de zoektocht dus maar weer snel gestaakt.

Overigens... ik ben net puber-af ;)
Onder refomannen zul je me echt niet vinden.
:)
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:
MarthaMartha schreef::barbare :barbare :barbare :paladin :paladin :paladin :pan :pan :pan :barbare :barbare :barbare :paladin :paladin :paladin :pan :pan :pan
:barbare :barbare :barbare :paladin :paladin :paladin :pan :pan :pan :barbare :barbare :barbare :paladin :paladin :paladin :pan :pan :pan
:barbare :barbare :barbare :paladin :paladin :paladin :pan :pan :pan :barbare :barbare :barbare :paladin :paladin :paladin :pan :pan :pan

volgens mij...heb je pubergevoelens :)
t lijkt r wel veel op he...
zo heen en weer slingerend;)
komt goed martje!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
judith

Bericht door judith »

8| :oO 8| :oO 8| :oO 8| :oO :oO 8| :oO 8| :oO
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

:bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :oops :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef::bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :oops :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo :bobo
werkelijk martha
wat een genot om gadeteslaan jouw gedragingen.........................................
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ichtus

Bericht door Ichtus »

:banghead :banghead :banni :bobo :baton +1:(( :mad :nonnon :jongle :fi ::sors :fouet :pan :paladin :barbare :ouin :oO :insulte :insulte :snif :rules

::please

:wiz :nananere :yahoo :blabla :fleur
:livre

::bye
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Lassie

Bericht door Lassie »

:wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz
:wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz
henriët

Bericht door henriët »

Ichtus schreef::banghead :banghead :banni :bobo :baton +1:(( :mad :nonnon :jongle :fi ::sors :fouet :pan :paladin :barbare :ouin :oO :insulte :insulte :snif :rules

::please

:wiz :nananere :yahoo :blabla :fleur
:livre

::bye
:love
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gian

Bericht door Gian »

MarthaMartha schreef: :oops
:quoi
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
dit veroorzaakt zeer plaatselijke spetterbuitjes...........................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Gian schreef:
MarthaMartha schreef: :oops
:quoi
jaja.... wordt het niks hebben we toch een leuke tijd gehad (zegt Helma dan)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
judith

Bericht door judith »

:yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo

::bye ::salut ::bye
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gesloten