Ik ben nieuw

uitgeworpen

Bericht door uitgeworpen »

edele strijdster schreef:Leuke doelgroep Dianne! Zelf heb ik ook op zo'n groep gewerkt maar dan met volwassenen. Was leuk en leerzaam....
Kinderen lijkt me ook wel leuk omdat je dan nog meer ontwikkelingsmogelijkheden hebt, ook al zijn het
maar kleine stapjes die je soms kunt nemen.
Mijn man en ik hebben zelf kinderen binnen het A.S. Ook met een iets lager IQ. Zij hebben inderdaad denk ik meer ontwikkelingsmogelijkheden dan volwassen. Boeiend!
Dianne

Bericht door Dianne »

Ja, ik vind deze doelgroep erg leuk en boeiend. Ik heb ook een tijdje als invalkracht op de groep met meervoudig gehandicapte kinderen gewerkt. Dat vind ik haast nog leuker. Ik zie het daar als een uitdaging om wat uit de kinderen te krijgen, een lachje, een momentje van oogcontact, of dat ze ineens wat doen tijdens een activiteit. Echt super is dat! :D
Dianne

Bericht door Dianne »

uitgeworpen schreef:
edele strijdster schreef:Leuke doelgroep Dianne! Zelf heb ik ook op zo'n groep gewerkt maar dan met volwassenen. Was leuk en leerzaam....
Kinderen lijkt me ook wel leuk omdat je dan nog meer ontwikkelingsmogelijkheden hebt, ook al zijn het
maar kleine stapjes die je soms kunt nemen.
Mijn man en ik hebben zelf kinderen binnen het A.S. Ook met een iets lager IQ. Zij hebben inderdaad denk ik meer ontwikkelingsmogelijkheden dan volwassen. Boeiend!
Dat zal wel moeilijk voor jullie (geweest) zijn! Sterkte!

@ Edele Strijdster: ik heb ook stage gelopen bij volwassen, maar ik vind kinderen inderdaad leuker, vanwege meer ontwikkelingsmogelijkheden. En wegens het feit dat je met hen leuke activiteiten kunt doen binnen het dagcentrum. Ouderen moeten vaak iedere dag hetzelfde doen: kaarten inpakken, schroefjes sorteren, papier versnipperen, etc. Dit is veel afwisselender!
uitgeworpen

Dianne schreef:Ja, ik vind deze doelgroep erg leuk en boeiend. Ik heb ook een tijdje als invalkracht op de groep met meervoudig gehandicapte kinderen gewerkt. Dat vind ik haast nog leuker. Ik zie het daar als een uitdaging om wat uit de kinderen te krijgen, een lachje, een momentje van oogcontact, of dat ze ineens wat doen tijdens een activiteit. Echt super is dat! :D
Straks weet je niet wat je kiezen moet? :wink:
Dianne

Bericht door Dianne »

Ik weet in ieder geval zeker dat ik met kinderen met een verstandelijke beperking wil werken. Ik heb op bijna alle groepen binnen het KDC ingevallen en elke groep heeft wel wat. Ook het werken op de structuurgroep (voornamelijk kindeen met autisme) vind ik leuk. Op zich maakt het mij dus niet veel uit op welke groep ik werk, alleen voor meervoudig gehandicapte kinderen heb ik wel een zwak... :oops:
uitgeworpen

wie ben ik

Dianne schreef:Ik weet in ieder geval zeker dat ik met kinderen met een verstandelijke beperking wil werken. Ik heb op bijna alle groepen binnen het KDC ingevallen en elke groep heeft wel wat. Ook het werken op de structuurgroep (voornamelijk kindeen met autisme) vind ik leuk. Op zich maakt het mij dus niet veel uit op welke groep ik werk, alleen voor meervoudig gehandicapte kinderen heb ik wel een zwak... :oops:
Echt leuk dat je zo spontaan doet over kinderen met beperking/handicap. Voel je je nooit machteloos? Vooral bij Autistische kids?
Dianne

Bericht door Dianne »

Ja, dat wel. Vooral als ik ze niet kan bereiken. Ik vind het soms moeilijk en voor hen ook sneu dat ik soms geen contact met ze kan krijgen, dat ze niet uit zichzelf naar je toekomen voor bijvoorbeeld een knuffel (wat andere kinderen wel kunnen doen en het ligt natuurlijk ook aan het soort autisme).
uitgeworpen

Dianne schreef:Ja, dat wel. Vooral als ik ze niet kan bereiken. Ik vind het soms moeilijk en voor hen ook sneu dat ik soms geen contact met ze kan krijgen, dat ze niet uit zichzelf naar je toekomen voor bijvoorbeeld een knuffel (wat andere kinderen wel kunnen doen en het ligt natuurlijk ook aan het soort autisme).
Dat is waar. :!:
Miepie

Bericht door Miepie »

geledu schreef:Nu zie ik dat ook ene Miepie hier aan het posten is !Zou die zich ook niet even voorstellen !!
Nu, wat wil je lezen? De lol is er snel vanaf om te posten. Dus ik wilde het hierbij laten.
uitgeworpen

Miepie schreef:
geledu schreef:Nu zie ik dat ook ene Miepie hier aan het posten is !Zou die zich ook niet even voorstellen !!
Nu, wat wil je lezen? De lol is er snel vanaf om te posten. Dus ik wilde het hierbij laten.
Het is toch ook geen must hè? :idea:
Miepie

Bericht door Miepie »

uitgeworpen schreef: Het is toch ook geen must hè? :idea:
Nee zeker niet hoor! Maar ik denk dat ik maar gast blijf. :mrgreen:
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Miepie schreef:
uitgeworpen schreef: Het is toch ook geen must hè? :idea:
Nee zeker niet hoor! Maar ik denk dat ik maar gast blijf. :mrgreen:
Waarom zou je, het is veel leuker als je meedoet. :mrgreen:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Petrus

Bericht door Petrus »

Miepie schreef: De lol is er snel vanaf om te posten. Dus ik wilde het hierbij laten.
Nou Miepie, als je eens naar de aantallen postings kijkt die elk van de forummers bij hun naam hebben staan, kun je zien dat het posten niet écht snel gaat vervelen................ :mrgreen: (zwakjes uitgedrukt)
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Petrus schreef:
Miepie schreef: De lol is er snel vanaf om te posten. Dus ik wilde het hierbij laten.
Nou Miepie, als je eens naar de aantallen postings kijkt die elk van de forummers bij hun naam hebben staan, kun je zien dat het posten niet écht snel gaat vervelen................ :mrgreen: (zwakjes uitgedrukt)
Ja, die grappen en grollen kosten heel wat postings he, Petrus. :mrgreen: :mrgreen:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Petrus

Bericht door Petrus »

Ik zie nét in het profiel van Christiaan dat hij 48 (!!!!!) postings gemiddeld per dág heeft staan!!!!!!!

Hééééé Christiaan, is het geen tijd om eens een korte vakantie te gaan nemen, en je te richten op het voorkómen van RSI???? :mrgreen: :mrgreen:

1-9-2006 >>>>> 16-9-2006 ......... 720 postings..............een wel héél erg hoog tempo!!!
Plaats reactie