Vakantie

merel

Re: Vakantie

Bericht door merel »

Maanenschijn schreef: Gisteren, 15:45 Wij hebben alleen de data bekend, nog afwachten of die door de zorginstelling van mijn vrouw worden goedgekeurd.

Afgelopen vakantie hebben we in drie weken vier adressen (campings) aangedaan, rondje Frankrijk. Dat is erg goed bevallen. Ik denk dat we dat dit jaar ook willen doen. Misschien geen Frankrijk maar wel het zelfde principe. Ik boek vaak pas in februari/maart. Dan zijn de grote entertainment-fabrieken niet meer beschikbaar, maar nog ruim voldoende ‘eenvoudige’ campings.
Wij boeken ook altijd laat.

Hebben jullie wel eens in Noorwegen gekampeerd?
Maanenschijn

Vakantie

Bericht door Maanenschijn »

merel schreef:
Maanenschijn schreef: Gisteren, 15:45 Wij hebben alleen de data bekend, nog afwachten of die door de zorginstelling van mijn vrouw worden goedgekeurd.

Afgelopen vakantie hebben we in drie weken vier adressen (campings) aangedaan, rondje Frankrijk. Dat is erg goed bevallen. Ik denk dat we dat dit jaar ook willen doen. Misschien geen Frankrijk maar wel het zelfde principe. Ik boek vaak pas in februari/maart. Dan zijn de grote entertainment-fabrieken niet meer beschikbaar, maar nog ruim voldoende ‘eenvoudige’ campings.
Wij boeken ook altijd laat.

Hebben jullie wel eens in Noorwegen gekampeerd?
Nee, mijn vrouw houd van warmte… zeg maar gerust pikkende zon.

Ik ook wel, maar natuurschoon mag het voor mij van de warmte winnen. Ik hoop wel ooit samen met mijn vrouw door Scandinavië te kunnen gaan kamperen. We hebben een caravan die in die streken is gemaakt en uitstekend geschikt is om een beetje kou te kunnen weerstaan :) . Een paar kinderen hebben er wel (wild) gekampeerd met een daktent.

Ik denk zomaar dat een danktent ook best iets voor jullie kan zijn!
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
merel

Bericht door merel »

Een daktent lijkt ons zeker heel leuk. Voor nu met 6 personen is het alleen niet zo geschikt. Onze huidige tent is eigenlijk al wat te klein en met slecht weer passen we met moeite onder de luifel.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

merel schreef:Een daktent lijkt ons zeker heel leuk. Voor nu met 6 personen is het alleen niet zo geschikt. Onze huidige tent is eigenlijk al wat te klein en met slecht weer passen we met moeite onder de luifel.
Zoiets... :) Afbeelding
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
merel

Bericht door merel »

Zeker leuk, maar niet handig. Wij kamperen meestal in gebieden waar een behoorlijke bui kan vakken en zo kan je nergens schuilen.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

merel schreef: Gisteren, 15:46
Herman schreef: Gisteren, 15:17
merel schreef: Gisteren, 14:26 Wij zijn aan het brainstormen over de zomervakantie van 2026. Hebben jullie geboekt? Zo ja waarheen?
Wij brainstormen ook. Feitelijk hebben we in oktober besloten om naar de grens Oost-Duitsland/Tsjechië te gaan. Maar de feitelijke boeking zullen we pas in februari of maart doen. En ik weet nog niet helemaal hoe ik die 11 uur rijden ga overbruggen. We zijn met twee auto's en drie chauffeurs.
Overnachten in Steinbach https://dominikushof.de/
Dank voor de tip, maar we gaan naar de grens in de omgeving van Dresden, dus de Noord-West grens van Tsjechië, misschien komen we wel uit bij het Reuzengebergte, wat meer naar de grens tussen Tsjechië en Polen is.
huisman

Bericht door huisman »

merel schreef: Gisteren, 14:26 Wij zijn aan het brainstormen over de zomervakantie van 2026. Hebben jullie geboekt? Zo ja waarheen?
Toscane. Dit keer met de auto. Groot huis met eigen zwembad.Er gaan wat getrouwde kinderen mee met hun kids.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
KDD

Bericht door KDD »

Volgend jaar nemen we geen vakantie. Twee kinderen hopen te gaan trouwen dus ik vrees dat er weinig vakantie geld over blijft.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Gefeliciteerd KDD, leuk!

Wij hebben het plan om naar het noorden van Spanje te gaan icm Frankrijk.
Martijn

Bericht door Martijn »

De geplande vakantie bij ons wordt een klusvakantie ivm de koop van een andere woning.
Als er nog tijd en ruimte over is dan gaan we in de herfstvakantie nog weg.
Plaats reactie