Brintamerel schreef:Canterbury
Havermout of Brinta
Barneveld of Rijssen?
Brintamerel schreef:Canterbury
Havermout of Brinta
KeelpijnMannetje schreef:Rijssen
Rugpijn of keelpijn?
Computerspel met gezelschap.-DIA- schreef:Eenzaam in het woud dan maar (met telefoon en internet en een supermarkt om de hoek)
Gezelschapsspel of computerspel
De eerste ken ik niet en dus maar StrategoZeeuw schreef:Computerspel met gezelschap.-DIA- schreef:Eenzaam in het woud dan maar (met telefoon en internet en een supermarkt om de hoek)
Risk of Stratego?
Andijvie. Met spekjes. Heerlijk.-DIA- schreef:De eerste ken ik niet en dus maar StrategoZeeuw schreef:Computerspel met gezelschap.-DIA- schreef:Eenzaam in het woud dan maar (met telefoon en internet en een supermarkt om de hoek)
Risk of Stratego?
Rauwe andijvie of Bloemkool met saus?
Asjeblief geen dia! Die oude zijn allemaal ganselijk verkleurd!Zeeuw schreef:Andijvie. Met spekjes. Heerlijk.-DIA- schreef:De eerste ken ik niet en dus maar StrategoZeeuw schreef:Computerspel met gezelschap.-DIA- schreef:Eenzaam in het woud dan maar (met telefoon en internet en een supermarkt om de hoek)
Risk of Stratego?
Rauwe andijvie of Bloemkool met saus?
Dia of foto?
Mijn karakter zegt het eerste, maar ervaring leert soms weer het laatste. Lastig.-DIA- schreef: Asjeblief geen dia! Die oude zijn allemaal ganselijk verkleurd!
Dus gewoon een foto!
Haastigen spoed of Langzaamaan actie?
Dinsdag. Te veel vergaderingen en nog te veel dagen voor het weekend op maandag.Jantje schreef:Albert Heijn
Maandag of dinsdag?
Ik weet het niet. De hongersnood maakte het Ierse volk erg anti-Brits en dit was een van de factoren die leidden tot de opkomst van gewelddadige Ierse nationalistische organisaties en uiteindelijk het Ierse Republikeinse leger toch. Hoe kan ik kiezen?J.C. Philpot schreef:Dinsdag. Te veel vergaderingen en nog te veel dagen voor het weekend op maandag.Jantje schreef:Albert Heijn
Maandag of dinsdag?
Unionists/loyalists of nationalists/republicans?
Ik ben geen koffiedrinker, ik drink thee, sinds mijn galblaasoperatie.Orchidee schreef:Smartphone kwijtraken.
Dolce Gusto of Senseo?
Dorp.-DIA- schreef:Ik ben geen koffiedrinker, ik drink thee, sinds mijn galblaasoperatie.Orchidee schreef:Smartphone kwijtraken.
Dolce Gusto of Senseo?
Maar ik zou desondanks dan toch wel eens Senseo willen proeven.
Dorp of stad?