Beroepingswerk [11]
Re: Beroepingswerk [11]
Beroepen te CGK Dordrecht-Centrum (t.b.v. evangelisatiewerk te Gent (België)): kand. D. van Luttikhuizen, thans evangelist te Gent.
Beroepen te GG Dordrecht: ds. G.W.S. Mulder te Zoetermeer.
Beroepen te GG Dordrecht: ds. G.W.S. Mulder te Zoetermeer.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
beroepen ds. C. van Ruitenburg te Krimpen aan den IJsselLuther schreef:Nieuw tweetal GG Middelharnis:
- ds. G.W.S. Mulder te Zoetermeer
- ds. C. van Ruitenburg te Krimpen aan den IJssel
stemmen 27 jun.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
-
PKN Aangenomen naar Ridderkerk (Herv.Singelkerk) Ds. G. D. Kamphuis te Goes.
Bron website Singelkerk.
(Met grote vreugde deelt de kerkenraad u mee dat ds. G.D. Kamphuis het beroep naar onze wijkgemeente heeft aangenomen. Een verblijdend bericht dat tot grote dankbaarheid stemt, in het bijzonder tegenover de Heere, van Wie wij belijden dat hij hoort op het gebed en zorg draagt voor Zijn gemeente.)
Bron website Singelkerk.
(Met grote vreugde deelt de kerkenraad u mee dat ds. G.D. Kamphuis het beroep naar onze wijkgemeente heeft aangenomen. Een verblijdend bericht dat tot grote dankbaarheid stemt, in het bijzonder tegenover de Heere, van Wie wij belijden dat hij hoort op het gebed en zorg draagt voor Zijn gemeente.)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Hersteld Hervormde Kerk
Beroepen: te Kerkwijk e.o. i.c.m. Poederoijen-Loevestein, ds. N. den Ouden te Sint-Maartensdijk
Beroepen: te Kerkwijk e.o. i.c.m. Poederoijen-Loevestein, ds. N. den Ouden te Sint-Maartensdijk
AangenomenGGBeroopingswerk schreef:Volgens gergeminfo.nl is hij beroepen, maar heeft hij nog niet beslist. Wel staat de bevestiging al gepland op 23 augustus 2017.beroepingswerkhhk schreef:Gereformeerde Gemeenten
Enkelvoudige kandiddaatsstelling te | Chilliwack (Can.) i.v.m. zendingswerk Bolivia | kand. E.M. Maljaars te Rockford (VS) | Stemmingsdatum: 21 juni 2017.
BedanktKlavart schreef:Hersteld Hervormde Kerk
Beroepen: te Wouterswoude, ds. W. Pieters te Garderen
Ds. Verschuure heeft het beroep aangenomen naar Capelle Middelwatering.
Elimkerk gg
Elimkerk gg
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
-
Beslissing valt toch pas as maandag op de echte beslissingsdatum en niet voor het weekend. We wachten in spanning af wetend dat God de juiste weg zal wijzen! We kunnen het bij Hem neerleggen in het gebed!aggieoudje schreef:Beroep zal ingaan op maandag 12 juni, de beslissing wordt verwacht rond 1 juli (voor de zondag waarschijnlijk) Weer een spannende tijd!aggieoudje schreef:PKN
Voornemen tot beroep: te Krimpen a/d IJssel(Herv.WBA wijk Noord) Ds. A. L. v. Zwet te Putten (Herv. Wijk 1) (Ingangsdatum is denk ik 10 juni)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
gereformeerde gemeenten in Nederland
ds Weststrate heeft bedankt voor het beroep van Gouda (Stationsplein)
ds Weststrate heeft bedankt voor het beroep van Gouda (Stationsplein)
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Hersteld Hervormde Kerk
Voordracht beroep: te Aalst, ds. M.W. Muilwijk te Spijk
Voordracht beroep: te Aalst, ds. M.W. Muilwijk te Spijk
-

AangenomenLuther schreef:Beroepen te CGK Dordrecht-Centrum (t.b.v. evangelisatiewerk te Gent (België)): kand. D. van Luttikhuizen, thans evangelist te Gent.
--- knip ---- geen geruchten, alleen feiten.
Gereformeerde Gemeente:
Beroepen te Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika): Ds. A.T. Huijser te Sliedrecht
Tweetal te Lynden (USA): Ds. E. Hakvoort (Canada) te Norwich en Ds. A.H. Verhoef te St. Catharines (Canada)
Stemmingsdatum: 6 juli 2017
Beroepen te Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika): Ds. A.T. Huijser te Sliedrecht
Tweetal te Lynden (USA): Ds. E. Hakvoort (Canada) te Norwich en Ds. A.H. Verhoef te St. Catharines (Canada)
Stemmingsdatum: 6 juli 2017