Huishouden en dat soort zaken..
Re: Huishouden en dat soort zaken..
Hier wat weggeknipt over schoonfamilie
toch maar beter om zulke gevoelige dingen niet op het forum te zetten
we hebben daar ooit afspraken over gemaakt
ttss nu heb je wel iets teveel weg geknipt... jammer hoor.
(als je knipt, knip dan goed).

(als je knipt, knip dan goed).
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bijn alle ramen van het huis zijn gelapt, morgen de rest maar doen.
hmm kom een vraag tegen waar ik geen antwoord op kan geven of is de koelkast het zelfde als een ijskast?Orchidee schreef:Dit is heel leuk en confronterend![]()
http://www.infotalia.com/nld/wonen/huis ... rinses.asp
In sommige dialecten wel, ja.Lassie schreef:... is de koelkast het zelfde als een ijskast?
Dan wordt het nodig tijd om dat ding een keer te ontdooien 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Orchidee schreef:Dit is heel leuk en confronterend![]()
http://www.infotalia.com/nld/wonen/huis ... rinses.asp

Dacht het effe niet zeg

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Bij mij klopt de uitslag in elk geval niet en ik heb toch eerlijke antwoorden gegeven 

Ichtus schreef:Orchidee schreef:Dit is heel leuk en confronterend![]()
http://www.infotalia.com/nld/wonen/huis ... rinses.aspVolgens de test ben ik een huishoudprinses.
Dacht het effe niet zeg

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
Whahahahahahaa... ik ben een huishoudwonder....
"Je hebt alles onder controle. In jouw huis heerst orde en netheid. En toch lijk je er weinig moeite voor te hoeven doen. wat is jouw geheim? Aangeboren efficientie en het besef dat er leukere dingen in het leven bestaan dan slaaf te zijn van je huis. Je doet wat je moet doen met een minimum aan inspanning. En daarna ga je iets interessants doen".
groen is absoluut onherkenbaar.
rood is herkenbaar!
"Je hebt alles onder controle. In jouw huis heerst orde en netheid. En toch lijk je er weinig moeite voor te hoeven doen. wat is jouw geheim? Aangeboren efficientie en het besef dat er leukere dingen in het leven bestaan dan slaaf te zijn van je huis. Je doet wat je moet doen met een minimum aan inspanning. En daarna ga je iets interessants doen".
rood is herkenbaar!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!

en ik zou aan smetvrees lijden.

Dacht al zoietsLassie schreef:![]()
![]()
en ik zou aan smetvrees lijden.![]()
![]()

Ik ookMarthaMartha schreef:Whahahahahahaa... ik ben een huishoudwonder....
rood is herkenbaar!

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Ik ookMarthaMartha schreef:Whahahahahahaa... ik ben een huishoudwonder....
rood is herkenbaar!
ik ook:) Maar efficient ben ik niet, eerder chaotisch.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)