Een 'hele-notenkerk'refo schreef:Gijs toch!! Waar gaat gij ter kerke?!Gijs83 schreef:Heeft hele of halve noten spelen, iets te maken met onze 'geestelijke staat'Hendrikus schreef:zo is 't maar netMarnix schreef:
Ik vind dit vragen naar onze geestelijke staat niet gepast op dit forum![]()
Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
- JolandaOudshoorn
ik ook al! tjonge, we zouden bijna in dezelfde kerk zitten! Enne... lezen ze bij jullie ook uit de SV?Gijs83 schreef:
Een 'hele-notenkerk'
overigens, we zijn hier behoorlijk ontopic
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Haha. Als je mijn reacties een beetje leest weet je dat een grapje isGijs83 schreef:Heeft hele of halve noten spelen, iets te maken met onze 'geestelijke staat'Hendrikus schreef:zo is 't maar netMarnix schreef:
Ik vind dit vragen naar onze geestelijke staat niet gepast op dit forum![]()
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ontopic maar weer
donderdag 28 mei en vrijdag 29 mei 2009
Perioden met zon en vrijwel overal droog
In het hele land komen brede opklaringen voor en er ontstaan stapelwolken die met name in het oosten en zuidoosten lokaal tot een lichte bui kunnen uitgroeien. Het wordt vanmiddag ongeveer 18 graden, maar op de Wadden blijft het kwik bij ongeveer 15 graden steken. Er staat een meest matige west- tot noordwestenwind, kracht 4, aan de kust is de wind nog af en toe vrij krachtig, 5. In de loop van de middag draait de wind overal naar het noordwesten.
Vanavond en vannacht is er weinig bewolking en koelt het af naar 5 tot 10 graden. Er ontstaat wat grondmist en op beschutte plekken een enkele mistbank. De wind wordt zwak en draait naar noordelijke richtingen.
Vrijdag overdag is er veel zon, in de middag ontstaan lokaal enkele kleine stapelwolken. Het wordt ongeveer 20 graden, in het noordelijk kustgebied een graad of 15. De wind wordt zwak tot matig uit noordoost.
donderdag 28 mei en vrijdag 29 mei 2009
Perioden met zon en vrijwel overal droog
In het hele land komen brede opklaringen voor en er ontstaan stapelwolken die met name in het oosten en zuidoosten lokaal tot een lichte bui kunnen uitgroeien. Het wordt vanmiddag ongeveer 18 graden, maar op de Wadden blijft het kwik bij ongeveer 15 graden steken. Er staat een meest matige west- tot noordwestenwind, kracht 4, aan de kust is de wind nog af en toe vrij krachtig, 5. In de loop van de middag draait de wind overal naar het noordwesten.
Vanavond en vannacht is er weinig bewolking en koelt het af naar 5 tot 10 graden. Er ontstaat wat grondmist en op beschutte plekken een enkele mistbank. De wind wordt zwak en draait naar noordelijke richtingen.
Vrijdag overdag is er veel zon, in de middag ontstaan lokaal enkele kleine stapelwolken. Het wordt ongeveer 20 graden, in het noordelijk kustgebied een graad of 15. De wind wordt zwak tot matig uit noordoost.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De verwachtingen voor het weekend zijn nog leuker 
Zonnig en droog, temperaturen oplopend tot richting de 25 graden.
heerlijk kampeerweer!
heerlijk kampeerweer!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Alleen maar mooi voor deze postbode, die met vakantie gaatMarnix schreef:De verwachtingen voor het weekend zijn nog leuker
heerlijk kampeerweer!
- madelief1983
Wat een heeeerlijk weer is het!
- MarthaMartha
En voor Demo en MM die ook op vakantie zijn het weekend, de zon maakt alles al vrolijk als het feest nog moet beginnen!Gijs83 schreef:Alleen maar mooi voor deze postbode, die met vakantie gaatMarnix schreef:De verwachtingen voor het weekend zijn nog leuker
heerlijk kampeerweer!![]()
![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
t schijnt in belgie heel slecht weer te zijn..... 
- MarthaMartha
Lassie schreef:t schijnt in belgie heel slecht weer te zijn.....
grapje?
grapje........
heel veel plezier in Belgie (waar gaan jullie heen?)
- MarthaMartha
Uh..... weet ik nietLassie schreef:grapje........![]()
Ergens vlakbij de Franse grens in elk geval....
doornik, kortrijk?
- MarthaMartha
hi... ik weet het echt niet!Lassie schreef:doornik, kortrijk?
(ergens bij Dion in de buurt, kan dat?)
dat is net iets verder. Maar ook niet gek.