Een bekende vrouwelijke predikant? DIA toch-DIA- schreef:Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
Ik heb daar toen nog een bekende predikant ontmoet, wier zoon
een bekende meubelzaak runt.

Een bekende vrouwelijke predikant? DIA toch-DIA- schreef:Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
Nee nee... dat niet.Hendrikus schreef:Een bekende vrouwelijke predikant? DIA toch-DIA- schreef:Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
Ik heb daar toen nog een bekende predikant ontmoet, wiens zoon
Je snapt 'm-DIA- schreef:Nee nee... dat niet.Hendrikus schreef:Een bekende vrouwelijke predikant? DIA toch-DIA- schreef:Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
En ik geloof vast dat jij deze predikant ook wel kent...
Hendrikus schreef:-DIA- schreef:Hendrikus schreef:Een bekende vrouwelijke predikant? DIA toch-DIA- schreef:Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
Nederlandse taal is soms ingewikkelend hè, je was even de Wegkwijt.-DIA- schreef:Nee nee, niet Van Wier!Hendrikus schreef:Een bekende vrouwelijke predikant? DIA toch-DIA- schreef:Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
Wel eens gehoord van die slak, met dat zout...?Hendrikus schreef:Een bekende vrouwelijke predikant? DIA toch-DIA- schreef:Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
Daarom zijn goede wegwijzers ook zo noodzakelijk.Hendrikus schreef:Nederlandse taal is soms ingewikkelend hè, je was even de Wegkwijt.-DIA- schreef:Nee nee, niet Van Wier!Hendrikus schreef:Een bekende vrouwelijke predikant? DIA toch-DIA- schreef:Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
Volgens mij zijn ze helemaal ontopicMister schreef:Het onderwerp is hier 'Wegwijs'
Generaal-majoor B. H. Hoitink verrichtte de openingshandeling.
Bron: Opening WegwijsbeursDe luchtmachtofficier is lid van het comité Nederlandse Veteranendag, de organisatie achter de Veteranendag die jaarlijks op de laatste zaterdag in juni wordt gehouden in Den Haag. Onder het motto ”Veteranen in actie” presenteren de veteranen zich voor het eerst op Wegwijs.
De betreffende predikant is fysiek in staat om nog te gaan, al denk ik niet dat hij dat zal doen. Heel wat op zijn leeftijd...Afgewezen schreef:Wel eens gehoord van die slak, met dat zout...?Hendrikus schreef:Een bekende vrouwelijke predikant? DIA toch-DIA- schreef:Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
En waarom niet?Ichtus schreef:Zijn er echt nog mensen die daar heen gaan?
Ik ga er wel heen. Ik ben mens.Ichtus schreef:Zijn er echt nog mensen die daar heen gaan?