Dat geloof ik direct.Mannetje schreef:Ik zou niet blij zijn als mijn kinderen zoiets zouden gaan dragen.Ouddorp schreef:Zou deze wel of niet kunnen? Is wel zwart,Zita schreef:Máxima heeft genoeg jurkjes die in heel wat gemeenten niet door de beugel zouden kunnen.
[img]https://www.vorsten.nl/wp-content/uploa ... 100204.jpg[/img]
Ik zoek een net pak
- Dodo
Re: Ik zoek een net pak
Aangezien dit geen outfit voor mannen is, is die kans zeer klein.Mannetje schreef: Ik zou niet blij zijn als mijn kinderen zoiets zouden gaan dragen.
Ben je anti- leer? (voor kleding dan)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
De rok zou ietsje langer mogen naar mijn smaak. Verder vind ik het een stijlvolle keurige jurk.Mannetje schreef: Ik zou niet blij zijn als mijn kinderen zoiets zouden gaan dragen.
Re: RE: Re: Ik zoek een net pak
Mannetje heeft het over zijn kinderen, dus dat zou ook over zijn dochters kunnen gaan.Mara schreef:Aangezien dit geen outfit voor mannen is, is die kans zeer klein.Mannetje schreef: Ik zou niet blij zijn als mijn kinderen zoiets zouden gaan dragen.
Ik ben het er helemaal mee eens, dit ziet er gewoon walgelijk uit, vind ik. Nu ben ik heel ouderwets, dat scheelt misschien.
Mannetje heeft alleen zoons.eilander schreef:Mannetje heeft het over zijn kinderen, dus dat zou ook over zijn dochters kunnen gaan.
Ik ben het er helemaal mee eens, dit ziet er gewoon walgelijk uit, vind ik. Nu ben ik heel ouderwets, dat scheelt misschien.
Een zwarte jurk waar geen bloot bij te zien is, hoe kan dat dan walgelijk zijn

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Te strak en te kort misschien?Mara schreef:Mannetje heeft alleen zoons.eilander schreef:Mannetje heeft het over zijn kinderen, dus dat zou ook over zijn dochters kunnen gaan.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Re: RE: Re: RE: Re: Ik zoek een net pak
Is bij jou alleen het criterium 'niet bloot' geldig...?Mara schreef:Mannetje heeft alleen zoons.eilander schreef:Mannetje heeft het over zijn kinderen, dus dat zou ook over zijn dochters kunnen gaan.
Re: RE: Re: RE: Re: Ik zoek een net pak
Wat is er mis met die jurk dan?eilander schreef:Is bij jou alleen het criterium 'niet bloot' geldig...?
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Ik zoek een net pak
Goed dan, omdat jullie zo aanhouden. Te strak, te kort en wat een vreemd materiaal om een jurk van te maken...Roos2018 schreef:Wat is er mis met die jurk dan?eilander schreef:Is bij jou alleen het criterium 'niet bloot' geldig...?
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Ik zoek een net pak
Te kort had ik ook al aangegeven. Te strak vind ik wel loslopen, en wat het materiaal betreft, had de Heere voor Adam en Eva geen dierenvellen gemaakt zodat zij zich fatsoenlijk konden kleden?eilander schreef:Goed dan, omdat jullie zo aanhouden. Te strak, te kort en wat een vreemd materiaal om een jurk van te maken...Roos2018 schreef:Wat is er mis met die jurk dan?eilander schreef:Is bij jou alleen het criterium 'niet bloot' geldig...?
Ik denk eerder dat dit een kwestie verschil van smaak is.
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Ik zoek een net pak
Wel humor. Ik ben hier pas nog als hopeloos ouderwets neergezet met een outfit van blijkbaar tien jaar oud... en nu gaan we even 6.000 jaar terug zonder problemen.Roos2018 schreef:Te kort had ik ook al aangegeven. Te strak vind ik wel loslopen, en wat het materiaal betreft, had de Heere voor Adam en Eva geen dierenvellen gemaakt zodat zij zich fatsoenlijk konden kleden?eilander schreef:Goed dan, omdat jullie zo aanhouden. Te strak, te kort en wat een vreemd materiaal om een jurk van te maken...Roos2018 schreef:Wat is er mis met die jurk dan?eilander schreef:Is bij jou alleen het criterium 'niet bloot' geldig...?
Ik denk eerder dat dit een kwestie verschil van smaak is.
En inderdaad, als ik iets walgelijk noem, is dat voor een groot deel een kwestie van smaak.
Ik heb meerdere leren en nepleren jurkjes en rokken. Nepleer is vlektechnisch gezien reuze handig.
Maar bij het modoverleg zal ik er rekening mee houden, Eilander. Hoe zit het dan trouwens met die bushcraft-ottervellen?

- Dodo
Ik vind die jurk ook niets. Geen damesachtige uitstraling, integendeel.
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Ik zoek een net pak
Ja, maar laten we eerlijk zijn: dat ging over stijl van tien jaar terug en dit gaat alleen over het materiaal. Verder houd ik ook niet zo van leren kleding, maar deze jurk vind ik helemaal niet tegenvallen eigenlijk. Maar goed, ik denk dat het hier inderdaad voor een heel deel over smaak gaateilander schreef:Wel humor. Ik ben hier pas nog als hopeloos ouderwets neergezet met een outfit van blijkbaar tien jaar oud... en nu gaan we even 6.000 jaar terug zonder problemen.
En inderdaad, als ik iets walgelijk noem, is dat voor een groot deel een kwestie van smaak.

Mannetje heeft inderdaad alleen mannetjes...eilander schreef:Mannetje heeft het over zijn kinderen, dus dat zou ook over zijn dochters kunnen gaan.Mara schreef:Aangezien dit geen outfit voor mannen is, is die kans zeer klein.Mannetje schreef: Ik zou niet blij zijn als mijn kinderen zoiets zouden gaan dragen.
Maar ik ben ook heel blij dat mijn vrouw zoiets niet wil.
De exacte woorden heb ik er zo niet bij, maar het is geen toonbeeld van goede smaak mijns inziens.
- Niet meer zo actief -