Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Vanochtend, net als fluitje, naar een crematie.
Vanmiddag wat in huis doen en eventueel wat slapen en vanavond post sorteren.
Vanmiddag wat in huis doen en eventueel wat slapen en vanavond post sorteren.
zoals al ruim een week: binnen zitten.............. en dat begint stierlijk te vervelen als je niet naar buiten mag!!!
IK WIL ER UIT!!!!!
IK WIL ER UIT!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
op dit moment wachten tot de koffie is doorgelopen, ondertussen moed verzamelen om de muren van mijn kamer in de voorstrijk te zetten voor spachtelpoets... eerst nog maar wat meer bende naar boven zien te krijgen...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lijkt me inderdaad nodig om moed te verzamelen, maar............hoe woon je nu dan?MarthaMartha schreef:op dit moment wachten tot de koffie is doorgelopen, ondertussen moed verzamelen om de muren van mijn kamer in de voorstrijk te zetten voor spachtelpoets... eerst nog maar wat meer bende naar boven zien te krijgen...
- MarthaMartha
slaap in de logeerkamer (dat is net een pakhuis), en verder staat mijn pc en de bank nog midden in de kamer die verder leeg is (als je alle emmers, kuipen, gereedschap en dat soort aanverwante artikelen niet meerekent). Mijn keuken kan ik gewoon gebruiken.priscilla schreef:Lijkt me inderdaad nodig om moed te verzamelen, maar............hoe woon je nu dan?MarthaMartha schreef:op dit moment wachten tot de koffie is doorgelopen, ondertussen moed verzamelen om de muren van mijn kamer in de voorstrijk te zetten voor spachtelpoets... eerst nog maar wat meer bende naar boven zien te krijgen...
Aha, veel succes!MarthaMartha schreef:slaap in de logeerkamer (dat is net een pakhuis), en verder staat mijn pc en de bank nog midden in de kamer die verder leeg is (als je alle emmers, kuipen, gereedschap en dat soort aanverwante artikelen niet meerekent). Mijn keuken kan ik gewoon gebruiken.priscilla schreef:Lijkt me inderdaad nodig om moed te verzamelen, maar............hoe woon je nu dan?MarthaMartha schreef:op dit moment wachten tot de koffie is doorgelopen, ondertussen moed verzamelen om de muren van mijn kamer in de voorstrijk te zetten voor spachtelpoets... eerst nog maar wat meer bende naar boven zien te krijgen...
- MarthaMartha
Ben nog geen stap verder (als alleen dat ik mijn koffie inmiddels op heb)priscilla schreef:Aha, veel succes!MarthaMartha schreef:slaap in de logeerkamer (dat is net een pakhuis), en verder staat mijn pc en de bank nog midden in de kamer die verder leeg is (als je alle emmers, kuipen, gereedschap en dat soort aanverwante artikelen niet meerekent). Mijn keuken kan ik gewoon gebruiken.priscilla schreef:Lijkt me inderdaad nodig om moed te verzamelen, maar............hoe woon je nu dan?MarthaMartha schreef:op dit moment wachten tot de koffie is doorgelopen, ondertussen moed verzamelen om de muren van mijn kamer in de voorstrijk te zetten voor spachtelpoets... eerst nog maar wat meer bende naar boven zien te krijgen...

Nou, ik ben net zover. Alleen m'n koffie is op. Ik ga nu echt aan de gang.
Spreek jezelf streng toe, zet de p.c. uit en aan de slag.
- MarthaMartha
jaja... ik heb van alles naar boven gesjouwd, ben naar de bouwmarkt geweest om blokkwasten, heb me omgekleed in verftenue... om eerlijk te zijn kon ik mijn oude kleren nergens vinden, dus heb ik maar iets dat ik wel kon vinden omgedoopt tot 'oud' (twijfel nog steeds of ik deze trui er wel voor over heb, maar goed, hij is wel lekker warm nu) en ben start klaar....priscilla schreef:Nou, ik ben net zover. Alleen m'n koffie is op. Ik ga nu echt aan de gang.
alleen mijn zwager nog zien te bereiken om te vragen welke van de 14 emmers voorstrijk bevatten....
MarthaMartha schreef:jaja... ik heb van alles naar boven gesjouwd, ben naar de bouwmarkt geweest om blokkwasten, heb me omgekleed in verftenue... om eerlijk te zijn kon ik mijn oude kleren nergens vinden, dus heb ik maar iets dat ik wel kon vinden omgedoopt tot 'oud' (twijfel nog steeds of ik deze trui er wel voor over heb, maar goed, hij is wel lekker warm nu) en ben start klaar....priscilla schreef:Nou, ik ben net zover. Alleen m'n koffie is op. Ik ga nu echt aan de gang.
alleen mijn zwager nog zien te bereiken om te vragen welke van de 14 emmers voorstrijk bevatten....

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:MarthaMartha schreef:jaja... ik heb van alles naar boven gesjouwd, ben naar de bouwmarkt geweest om blokkwasten, heb me omgekleed in verftenue... om eerlijk te zijn kon ik mijn oude kleren nergens vinden, dus heb ik maar iets dat ik wel kon vinden omgedoopt tot 'oud' (twijfel nog steeds of ik deze trui er wel voor over heb, maar goed, hij is wel lekker warm nu) en ben start klaar....priscilla schreef:Nou, ik ben net zover. Alleen m'n koffie is op. Ik ga nu echt aan de gang.
alleen mijn zwager nog zien te bereiken om te vragen welke van de 14 emmers voorstrijk bevatten....Ik moet wel lachen om je hoor! Komt je as. bij jou wonen?
ik denk mm bij haar demo.

mijn buurvrouw verkocht haar huis toen het helemaal 'aangekleed' was. Toen ze verhuisde kwam de makelaar langs en zag toen hoe het huis er uit zag toen alles weg was (kaal). Hij schrok er eigenlijk van en wilde het nog eens over de prijs hebben. Ze (83 jr) zei dat hij er ook anders uitzag als ie uit bed stapte dan als hij zich gewassen, haren gekamd en aangekleed had...

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:Daphne schreef:MarthaMartha schreef:jaja... ik heb van alles naar boven gesjouwd, ben naar de bouwmarkt geweest om blokkwasten, heb me omgekleed in verftenue... om eerlijk te zijn kon ik mijn oude kleren nergens vinden, dus heb ik maar iets dat ik wel kon vinden omgedoopt tot 'oud' (twijfel nog steeds of ik deze trui er wel voor over heb, maar goed, hij is wel lekker warm nu) en ben start klaar....priscilla schreef:Nou, ik ben net zover. Alleen m'n koffie is op. Ik ga nu echt aan de gang.
alleen mijn zwager nog zien te bereiken om te vragen welke van de 14 emmers voorstrijk bevatten....Ik moet wel lachen om je hoor! Komt je as. bij jou wonen?
ik denk mm bij haar demo.ik heb het vermoeden dat ze haar huis aan het opknappen is voor de verkoop
![]()
mijn buurvrouw verkocht haar huis toen het helemaal 'aangekleed' was. Toen ze verhuisde kwam de makelaar langs en zag toen hoe het huis er uit zag toen alles weg was (kaal). Hij schrok er eigenlijk van en wilde het nog eens over de prijs hebben. Ze (83 jr) zei dat hij er ook anders uitzag als ie uit bed stapte dan als hij zich gewassen, haren gekamd en aangekleed had...

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- MarthaMartha
Whahahahahaaa.... pittige dame, geweldigalbion schreef:Daphne schreef:MarthaMartha schreef:jaja... ik heb van alles naar boven gesjouwd, ben naar de bouwmarkt geweest om blokkwasten, heb me omgekleed in verftenue... om eerlijk te zijn kon ik mijn oude kleren nergens vinden, dus heb ik maar iets dat ik wel kon vinden omgedoopt tot 'oud' (twijfel nog steeds of ik deze trui er wel voor over heb, maar goed, hij is wel lekker warm nu) en ben start klaar....priscilla schreef:Nou, ik ben net zover. Alleen m'n koffie is op. Ik ga nu echt aan de gang.
ik denk mm bij haar demo.ik heb het vermoeden dat ze haar huis aan het opknappen is voor de verkoop
![]()

In eerste instantie komt demo samen met mij hier wonen ja, zijn huis staat te koop ....
en dan gaan we daarna rustig kijken naar een andere huis en dit ook zien te verkopen...
maar dan is het wel fijn ja als het er wat mooier uitziet dan tot nog toe het geval was.
En het woonplezier voor onszelf natuurlijk in de tijd dat we hier zullen wonen.
Het gaat hier monster trouwens.... al bijna 1 muur klaar (kleintje dan van ca 2 bij 2,5)
versieringen gekocht voor ons officiele verlovings feestje morgen! Straks boodschappen doen.
voor vandaag, en zéker voor morgen een ontzettend fijne dag gewenst Daphne!!!!!!Daphne schreef:versieringen gekocht voor ons officiele verlovings feestje morgen! Straks boodschappen doen.
Moderatorbericht: