Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Een morgentje gewerk.. en nu oppassen bij een gezin met 6kids inmiddels... En om half 5 eten koken. 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
vanmorgen had ik een gesprek, vanmi even wat huishouden en lekker naar buiten en vanavond vroeg naar bed

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
Vooral dat laatste zeker doen! Er komt morgen weer een drukke dag!henriët schreef:vanmorgen had ik een gesprek, vanmi even wat huishouden en lekker naar buiten en vanavond vroeg naar bed![]()

... ik nu de frituurpan aan 't schoonmaken ben van de appelringen, die Luther heeft gebakken op Oudjaarsdag??
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
vandaag simulant geweest...het was zó leuk!!!
Morgen weer een dagdeel. ik heb er zin in!!
ik ben gewoon een dagje uit geweest voor m'n gevoel.

... och, och, wat waren ze lekker!Katharina van Bora schreef:Vooral dat laatste zeker doen! Er komt morgen weer een drukke dag!henriët schreef:vanmorgen had ik een gesprek, vanmi even wat huishouden en lekker naar buiten en vanavond vroeg naar bed![]()
![]()
... ik nu de frituurpan aan 't schoonmaken ben van de appelringen, die Luther heeft gebakken op Oudjaarsdag??
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
laat een ander u prijzen en niet uw eigen mond...Luther schreef:... och, och, wat waren ze lekker!Katharina van Bora schreef:Vooral dat laatste zeker doen! Er komt morgen weer een drukke dag!henriët schreef:vanmorgen had ik een gesprek, vanmi even wat huishouden en lekker naar buiten en vanavond vroeg naar bed![]()
![]()

Katharina hield het vast niet voor niks op een neutraal zinnetje

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Recept?!Luther schreef:... och, och, wat waren ze lekker!Katharina van Bora schreef:Vooral dat laatste zeker doen! Er komt morgen weer een drukke dag!henriët schreef:vanmorgen had ik een gesprek, vanmi even wat huishouden en lekker naar buiten en vanavond vroeg naar bed![]()
![]()

vanmorgen mn gezin afgesloten, vanmiddag lekker rustig an gedaan en boodschappen gedaan... en nu wacht ik op de sneeuw
(ik ga eindelijk plezier hebben in de sneeuw... hoef de komende 4dgn niet meer weg met de auto
)

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Bedoel je iemand die bij ehbo slachtoffer speelt?helma schreef:vandaag simulant geweest...het was zó leuk!!!![]()
![]()
hmprff schreef:laat een ander u prijzen en niet uw eigen mond...Luther schreef:... och, och, wat waren ze lekker!Katharina van Bora schreef:Vooral dat laatste zeker doen! Er komt morgen weer een drukke dag!henriët schreef:vanmorgen had ik een gesprek, vanmi even wat huishouden en lekker naar buiten en vanavond vroeg naar bed![]()
![]()
... ik nu de frituurpan aan 't schoonmaken ben van de appelringen, die Luther heeft gebakken op Oudjaarsdag??![]()
Katharina hield het vast niet voor niks op een neutraal zinnetje

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
priscilla schreef:Bedoel je iemand die bij ehbo slachtoffer speelt?helma schreef:vandaag simulant geweest...het was zó leuk!!!![]()
![]()
zoiets..
alleen was ik bij studenten verpleegkunde een patiënt bij wie ze een intake moesten doen en daarna 'gewassen'
(maar dat deden ze bij een pop, de communicatie verliep via mij)
simulatiecliënt dus.
ontzettend leuk!helma schreef:priscilla schreef:Bedoel je iemand die bij ehbo slachtoffer speelt?helma schreef:vandaag simulant geweest...het was zó leuk!!!![]()
![]()
zoiets..
alleen was ik bij studenten verpleegkunde een patiënt bij wie ze een intake moesten doen en daarna 'gewassen'
simulatiecliënt dus.
O, grappig zeg. Lijkt me erg leuk.henriët schreef:ontzettend leuk!helma schreef:priscilla schreef:Bedoel je iemand die bij ehbo slachtoffer speelt?helma schreef:vandaag simulant geweest...het was zó leuk!!!![]()
![]()
zoiets..
simulatiecliënt dus.
Doe je dat als vrijwilliger?
Voor die LOTUS-figuranten schijnt het ook leuk te zijn, maar ook wel confronterend lijkt mij, om licht- of zwaargewonden of zelfs erger uit te beelden..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wat later van huis dan normaal. Moet eerst naar een crematie waar ik enige woorden tot de familie mag richten. Gebed is dat hier ook het licht en de troost van de Heere gevoeld mag worden en Zijn evangelie mag klinken.
Daarna zet ik de auto ergens in Overvecht neer en met de trein naar mijn werk.
Vanavond nog geen plannen.
Daarna zet ik de auto ergens in Overvecht neer en met de trein naar mijn werk.
Vanavond nog geen plannen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!