Is die nieuw te koop?MarthaMartha schreef:die kun je nog gewoon kopen toch? of zoek je 'm tweedehands?StAndrews schreef:Ik ben al een poosje op zoek naar William Guthrie, des Christens groot interest.
Ik zoek een boek...
Re: Ik zoek een boek...
- MarthaMartha
ja toch? of ben ik nou in de war?StAndrews schreef:Is die nieuw te koop?MarthaMartha schreef:die kun je nog gewoon kopen toch? of zoek je 'm tweedehands?StAndrews schreef:Ik ben al een poosje op zoek naar William Guthrie, des Christens groot interest.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik weet het niet...MarthaMartha schreef:ja toch? of ben ik nou in de war?StAndrews schreef:Is die nieuw te koop?MarthaMartha schreef:die kun je nog gewoon kopen toch? of zoek je 'm tweedehands?StAndrews schreef:Ik ben al een poosje op zoek naar William Guthrie, des Christens groot interest.
In geen enkele boekhandel of onlinecatalogus trof ik hem aan tot nu toe. Dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij nieuw te koop is. Maar goed, ik ben nou ook niet zo heel erg thuis in de boekenwereld, dus ik zou me zomaar kunnen vergissen. Wel heb ik op internet weleens een exemplaar aangetroffen, maar nooit in een goede staat en dat is toch wel een vereiste bij mij.
http://boekwinkeltjes.nl/uitgebreid_zoe ... =1&overig=StAndrews schreef: Ik weet het niet...
In geen enkele boekhandel of onlinecatalogus trof ik hem aan tot nu toe. Dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij nieuw te koop is. Maar goed, ik ben nou ook niet zo heel erg thuis in de boekenwereld, dus ik zou me zomaar kunnen vergissen. Wel heb ik op internet weleens een exemplaar aangetroffen, maar nooit in een goede staat en dat is toch wel een vereiste bij mij.
Genoeg exemplaren, lijkt mij.
Ja, dat wel, maar er staat geen foto bij. Vanwege slechte ervaring in het verleden wil wel enigszins weten hoe netjes het boek nog is. Misschien had ik dat erbij moeten zeggen.Zita schreef:http://boekwinkeltjes.nl/uitgebreid_zoe ... =1&overig=StAndrews schreef: Ik weet het niet...
Genoeg exemplaren, lijkt mij.
- MarthaMartha
sorry, ben in de war met een ander boek, in onze gemeente werd "het hart van het christelijk geloof" van Ryle behandelt, die is nog verkrijgbaar, maar die haalde ik dus even door de war met het door jou genoemde boek.StAndrews schreef:Is die nieuw te koop?MarthaMartha schreef:die kun je nog gewoon kopen toch? of zoek je 'm tweedehands?StAndrews schreef:Ik ben al een poosje op zoek naar William Guthrie, des Christens groot interest.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik begrijp dat je het door elkaar haalde, want het zijn allebei schitterende boeken.MarthaMartha schreef:sorry, ben in de war met een ander boek, in onze gemeente werd "het hart van het christelijk geloof" van Ryle behandelt, die is nog verkrijgbaar, maar die haalde ik dus even door de war met het door jou genoemde boek.StAndrews schreef:Is die nieuw te koop?MarthaMartha schreef:die kun je nog gewoon kopen toch? of zoek je 'm tweedehands?StAndrews schreef:Ik ben al een poosje op zoek naar William Guthrie, des Christens groot interest.

Er is een boekhandel die hem pas weer uit heeft gegeven, volgens mij.StAndrews schreef:Is die nieuw te koop?MarthaMartha schreef:die kun je nog gewoon kopen toch? of zoek je 'm tweedehands?StAndrews schreef:Ik ben al een poosje op zoek naar William Guthrie, des Christens groot interest.
Okee! Dan houd ik mij aanbevolen wanneer iemand het weet.Erasmiaan schreef:Er is een boekhandel die hem pas weer uit heeft gegeven, volgens mij.StAndrews schreef:Is die nieuw te koop?MarthaMartha schreef:die kun je nog gewoon kopen toch? of zoek je 'm tweedehands?StAndrews schreef:Ik ben al een poosje op zoek naar William Guthrie, des Christens groot interest.
Hier kan je hem lezen/downloaden: http://www.theologienet.nl/documenten/G ... TEREST.rtf
Klopt, ik heb hem daar ook voor het grootste gedeelte al gelezen, maar ik wil het boek hebben.Tiberius schreef:Hier kan je hem lezen/downloaden: http://www.theologienet.nl/documenten/G ... TEREST.rtf
Je mag die van mij wel kopen/lenen.StAndrews schreef:Klopt, ik heb hem daar ook voor het grootste gedeelte al gelezen, maar ik wil het boek hebben.Tiberius schreef:Hier kan je hem lezen/downloaden: http://www.theologienet.nl/documenten/G ... TEREST.rtf
Ik heb de uitgave van 1981, Den Hertog.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Lindenberg heeft hem een tijdje geleden nog uitgegeven. Was iets van 14 euro.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ik zoek voor een a.s. bruidspaar een boek over 'praten in je relatie'. Wie weet daar een leukgeschreven boek over?
Praten ze niet dan?