OK, dat is fijn om te horen. Fijn voor jullie, en ik ga het lekker onthouden voor als ik eens in de buurt ben.Lassie schreef:Wij hebben HEERLIJK gegeten vanavond in Zevenhuizen. t Viel erg mee met de prijs en het was erg lekker.

OK, dat is fijn om te horen. Fijn voor jullie, en ik ga het lekker onthouden voor als ik eens in de buurt ben.Lassie schreef:Wij hebben HEERLIJK gegeten vanavond in Zevenhuizen. t Viel erg mee met de prijs en het was erg lekker.
het enige "restaurant" hier is een snackbar die alleen op vrijdagavond en zaterdagmiddag/avond open is.....Meeting schreef:Geef mij maar een wok-reastaurant. die hebben we een aantal van in de buurt. Heerlijk!!!
Je kan zelf bepalen wat je eet en dat is prettig. Ik hou namelijk niet zo van bami en al helemaal geen nasi.
Lekker groenten wokken.
Als de snackbar goede friet en goede snacks aflevert, lijkt me dat helemaal geen probleem toch?Rens schreef:het enige "restaurant" hier is een snackbar die alleen op vrijdagavond en zaterdagmiddag/avond open is.....Meeting schreef:Geef mij maar een wok-reastaurant. die hebben we een aantal van in de buurt. Heerlijk!!!
Je kan zelf bepalen wat je eet en dat is prettig. Ik hou namelijk niet zo van bami en al helemaal geen nasi.
Lekker groenten wokken.
ik zou het niet weten....ik ben er nog niet geweest in het afgelopen jaar......ik heb patat en andere zaken in de vriezer, dus waarom zou ik naar een snackbar gaan....da's geld uitgeven voor niks....albion schreef:Als de snackbar goede friet en goede snacks aflevert, lijkt me dat helemaal geen probleem toch?Rens schreef: het enige "restaurant" hier is een snackbar die alleen op vrijdagavond en zaterdagmiddag/avond open is.....
MacDonaldsLassie schreef:Iemand nog een tip voor in de buurt van Goedereede? Een restaurant wel te verstaan. Mag best iets apparts zijn.
da's wel appart jajvdg schreef:MacDonaldsLassie schreef:Iemand nog een tip voor in de buurt van Goedereede? Een restaurant wel te verstaan. Mag best iets apparts zijn.
pas maar op straks zitten we bij jullie aan de eetkamertafel mee te eten...jvdg schreef:MacDonaldsLassie schreef:Iemand nog een tip voor in de buurt van Goedereede? Een restaurant wel te verstaan. Mag best iets apparts zijn.
Het aardige is dat mijn nicht met een MacDonalds is getrouwd.Lassie schreef:pas maar op straks zitten we bij jullie aan de eetkamertafel mee te eten...jvdg schreef:MacDonaldsLassie schreef:Iemand nog een tip voor in de buurt van Goedereede? Een restaurant wel te verstaan. Mag best iets apparts zijn.
http://www.desmaeckvanbrielle.nl soms?Lassie schreef:Het wordt een restaurantje ergens in Brielle.
Waarom niet?Lassie schreef:nee, bij de Hoofdwacht. Het eten was goed, maar zal er niet nog een keer eten.
ik vindt de sfeer/bediening niet echt goed. Het is erg klein, we moesten ons uit het restaurant wurmen (boven dan) om naar de trap te kunnen komen.jvdg schreef:Waarom niet?Lassie schreef:nee, bij de Hoofdwacht. Het eten was goed, maar zal er niet nog een keer eten.
Ik vind het wel een goed restaurant.