Ichtus schreef: Tip: doe bepaalde dingen niet tegelijk![]()
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:Ichtus schreef: Tip: doe bepaalde dingen niet tegelijk![]()
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
hier gelukkig geen last van.... hij pakt zelf de strijkplank en de strijkbout en hij gaat aan het strijken!!!!vlinder schreef:Je lijkt wel een man. En wel morgen aan je vrouw vragen: schat, zijn m'n overhemden al gestreken??Tiberius schreef:Neem van mij aan: strijken zou ik in dit geval als eerste laten schieten. Scheelt een hoop werk.henriët schreef:En nu... weer wassen, strijken, soppen, enz enz, en maar afwachten hoe laat zoontjelief vanuit zn bedje roept...
en zo hoort het ook..........een geëmancipeerde man!!Lassie schreef: hier gelukkig geen last van.... hij pakt zelf de strijkplank en de strijkbout en hij gaat aan het strijken!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Precies. En die geëmancipeerde man kan een hardwerkende vrouw de tip geven om strijken als eerste te laten schieten. Dat doet hij zelf wel.Rens schreef:en zo hoort het ook..........een geëmancipeerde man!!Lassie schreef: hier gelukkig geen last van.... hij pakt zelf de strijkplank en de strijkbout en hij gaat aan het strijken!!!!
Nou, ik strijk toch zeker wel een uur per dag! Doe dat me maar eens na.Lassie schreef:hier gelukkig geen last van.... hij pakt zelf de strijkplank en de strijkbout en hij gaat aan het strijken!!!!
Maar dan niet met strijkplank en strijkbout
Lassie schreef:down....
Lassie schreef:down....
Mocht je t wisselgeld niet houden?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
vriend die morgenvroeg naar hongarije gaat..... 
Dan kan je beter tot die tijd "up" zijn en daarna "down".Lassie schreef:vriend die morgenvroeg naar hongarije gaat.....
klopt maar hij is nu ook al weg en weet niet hoelaat hij thuis is....
en voel me gewoon depri...
knuffLassie schreef:
mijn stemming is best hoor......beetju hoofdpijn...maar heb heb het vandaag niet super erg gehad...das weer beter 
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
moe, maar voldaan!
Ik ga zo lekker in bad en dan naar bed!
Ik ga zo lekker in bad en dan naar bed!
Ik weet, mijn Verlosser leeft