ik word altijd van elk geluid wakker, daarm is het zo vreemdRens schreef:ach, toen het gisterenavond laat begon te onweren, ben ik ook zo in slaap gevallen en verder niks meer gemerkt. maar volgens de buurvrouw moet het goed tekeer zijn gegaan...........als ik slaap, dan slááp ik, .............overal doorheenMarthaMartha schreef:...
... ik me ook afvraag of ik dan niet gewoon in coma heb gelegen vannacht?
Wist je dat ...[7]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat ...[7]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Je had je slaap vast hard nodig!!MarthaMartha schreef:ik word altijd van elk geluid wakker, daarm is het zo vreemdRens schreef:ach, toen het gisterenavond laat begon te onweren, ben ik ook zo in slaap gevallen en verder niks meer gemerkt. maar volgens de buurvrouw moet het goed tekeer zijn gegaan...........als ik slaap, dan slááp ik, .............overal doorheenMarthaMartha schreef:...
... ik me ook afvraag of ik dan niet gewoon in coma heb gelegen vannacht?
zelf heb ik heel vaag in m'n slaap het onweer gehoord. Maar het was niet doorgedrongen dat het écht onweer was, en geen droom
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- Wilma van den Berg
...ik de 1000 postings nader 
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Dat ik daar voorlopig niet terecht kom...Wilma van den Berg schreef:...ik de 1000 postings nader
- Wilma van den Berg
Ach, hoe langer je hier bent hoe actiever je wordtAndrea schreef:Dat ik daar voorlopig niet terecht kom...Wilma van den Berg schreef:...ik de 1000 postings nader![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
....ik de brandlucht er niet echt uit m'n keuken kan krijgen!
- JolandaOudshoorn
Pfff ik al bijna de 3000Wilma van den Berg schreef:...ik de 1000 postings nader
Het gaat sneller dan je denkt he, als het gezellig is.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
.........ik inmiddels met déze nickname de 5000 al gepasseerd ben........in nog nét geen jaar tijd...........JolandaOudshoorn schreef:Pfff ik al bijna de 3000Wilma van den Berg schreef:...ik de 1000 postings nader![]()
Het gaat sneller dan je denkt he, als het gezellig is.
Laatst gewijzigd door Rens op 12 mar 2008, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hebben ze vandaag bij jullie niet vrij i.v.m. met biddag? Of hebben ze zgn.schooldiensten zoals hier bij de hervormde scholen?JolandaOudshoorn schreef:Nou zet hem op, meid. Ik moest net ook door de wind. Gelukkig zit de school van mijn zoon net om de hoek!Lassie schreef:....ik me met de fiets door de rukwinden ga begeven
.....ik dus iets eerder weg ga dan gepland.
- JolandaOudshoorn
Wij hebben geen vrij, evenmin is er 's morgens kerk. 's Middags ie er een soort kinderdienst. Op school wordt er wel aandacht besteed aan biddag. Verder zijn onze scholen niet hervormd maar protestants christelijk.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
pannetje met azijn opzetten. Dat schijnt te helpen tegen alle enge luchtjes, dus vast ook wel tegen brandlucht.Lassie schreef:....ik de brandlucht er niet echt uit m'n keuken kan krijgen!
gewoon azijn of schoonmaakazijn?Zita schreef:pannetje met azijn opzetten. Dat schijnt te helpen tegen alle enge luchtjes, dus vast ook wel tegen brandlucht.Lassie schreef:....ik de brandlucht er niet echt uit m'n keuken kan krijgen!
- MarthaMartha
gewoon azijn, indaad dat helpt ook als je gewoon een doekje met azijn naast het forunuis legt met het koken van koolLassie schreef:gewoon azijn of schoonmaakazijn?Zita schreef:pannetje met azijn opzetten. Dat schijnt te helpen tegen alle enge luchtjes, dus vast ook wel tegen brandlucht.Lassie schreef:....ik de brandlucht er niet echt uit m'n keuken kan krijgen!
Wist je dat......Jongens zijn net wiskundesommen, je snapt er niets van ......
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
DAT IS EEN FEIT !!!!!!!!!!!!!!!!!Rens schreef:Wist je dat......Jongens zijn net wiskundesommen, je snapt er niets van ......