Wegwijs
Re: Wegwijs
Als alle RF'ers hun RF-badge op doen, heb je ter plekke een meeting! 

Ja, euhm, dat staat me ook nog bij inderdaad....henriët schreef:Wie weet dat we het gezin Luther nog over de streep kunnen halen.
Overigens zouden we gaan evangeliseren met Wilhelm en Luther staat me nog bij............
Ik denk niet dat Tiberius de beurs nog aantrekkelijk vindt; hij heeft namelijk de stelling dat mensen die in de zuil werken, niet snappen dat mensen die buiten de zuil werken het weleens prettig vinden om in eigen sferen te kunnen rondkuieren. Nu hij echter aan de andere kant van de streep werkt, zal hij ook graag de beurs links laten liggen, schat ik in...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Ja, euhm, dat staat me ook nog bij inderdaad....henriët schreef:Wie weet dat we het gezin Luther nog over de streep kunnen halen.
Overigens zouden we gaan evangeliseren met Wilhelm en Luther staat me nog bij............
Ik denk niet dat Tiberius de beurs nog aantrekkelijk vindt; hij heeft namelijk de stelling dat mensen die in de zuil werken, niet snappen dat mensen die buiten de zuil werken het weleens prettig vinden om in eigen sferen te kunnen rondkuieren. Nu hij echter aan de andere kant van de streep werkt, zal hij ook graag de beurs links laten liggen, schat ik in...
Gelukkig werk ik bij de RFKlu (Reformatorische Koninklijke Luchtmacht) kan ik de wegwijs ook links laten liggen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zou kunnen, dat ik er te kort werk; dat gevoel van graag-links-laten-liggen heb ik nog niet.Luther schreef:Ja, euhm, dat staat me ook nog bij inderdaad....henriët schreef:Wie weet dat we het gezin Luther nog over de streep kunnen halen.
Reden dat ik deze keer niet ga, is overigens dat ik überhaupt moet werken.
Vrijdagavond zul je toch niet aan het werk zijn?Tiberius schreef:Zou kunnen, dat ik er te kort werk; dat gevoel van graag-links-laten-liggen heb ik nog niet.Luther schreef:Ja, euhm, dat staat me ook nog bij inderdaad....henriët schreef:Wie weet dat we het gezin Luther nog over de streep kunnen halen.
Reden dat ik deze keer niet ga, is overigens dat ik überhaupt moet werken.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
In zekere zinwel, ja.henriët schreef:Vrijdagavond zul je toch niet aan het werk zijn?
- MarthaMartha
Als dat de enige reden is om niet te gaan dan zorg ik wel dat ik aan het werk ben jaTiberius schreef:Moet je ook werken?MarthaMartha schreef:maar niet voor mij...Tiberius schreef:En een leuke beurs!MarthaMartha schreef:het blijft een leuk topic!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Dit jaar ga ik niet. Maar ik vind het altijd wel leuk om te gaan, net zoals de Naar Buiten!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Over die luchtmacht gesproken: ik neem aan dat je inmiddels genezen bent van je JSF-voorkeur na het zoveelste debacle: mindere prestaties tegen veel meer geld, uitgestelde levering.... Het lijkt zowaar de Fyra wel.huisman schreef:Luther schreef:Ja, euhm, dat staat me ook nog bij inderdaad....henriët schreef:Wie weet dat we het gezin Luther nog over de streep kunnen halen.
Gelukkig werk ik bij de RFKlu (Reformatorische Koninklijke Luchtmacht) kan ik de wegwijs ook links laten liggen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik denk dat ik dit jaar ook maar niet ga. 

Luther schreef:Over die luchtmacht gesproken: ik neem aan dat je inmiddels genezen bent van je JSF-voorkeur na het zoveelste debacle: mindere prestaties tegen veel meer geld, uitgestelde levering.... Het lijkt zowaar de Fyra wel.huisman schreef:Luther schreef:Ja, euhm, dat staat me ook nog bij inderdaad....henriët schreef:Wie weet dat we het gezin Luther nog over de streep kunnen halen.
Je bent een beetje in de war...de europese (door de politiek afgedwongen) aankopen van de luchtmacht zijn te vergelijken met de fyra. Zie onderstaand artikel over de europese helicopter NH90
De JSF is de enige denkbare,verstandige en verantwoorde vervanging van onze F16. De JSF zal op tijd en binnen budget geleverd worden . De JSF zal volkomen aan de specificaties van de Klu voldoen en de nederlandse industrie zal een veelvoud van tegenorders krijgen. Ja ik ben dus nog steeds een voorstander van de JSF.SGP: vragen over veiligheid defensiehelikopters 5 februari 2013, mondelinge vragen -
Om de haverklap vallen de nieuwe helikopters van Defensie uit. Nederland moet daarom oude helikopters van België lenen. Lopen helikopterpiloten veiligheidsrisico's?, vraagt SGP'er Dijkgraaf. Minister Hennis (Defensie) garandeert de veiligheid van de helikopters die nu worden ingezet..
De door Defensie bij het Italiaanse Agusta gekochte NH-90-helikopters vallen veel te vaak uit. De problemen doen Dijkgraaf denken aan die met de Fyra, omdat de toestellen ook nog eens jaren later worden geleverd dan afgesproken. Ontstaan er problemen doordat Defensie met oude helikopters moet vliegen of met nieuwe die gebreken vertonen?, vraagt Dijkgraaf. De ingezette helikopters zijn volgens Hennis veilig. Van de twintig bestelde helikopters zijn er inmiddels acht geleverd en de laatste komt in 2016, aldus de minister. Zij erkent dat "de levering absoluut niet vlekkeloos is verlopen"..
Twee fototjes voor de liefhebber: Op de eerste kun je de gebruikers van de toekomst zien

De tweede foto is gewoon mooi.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Het zal wel off-topic zijn, maar het is in elk geval een leukere discussie dan de Wegwijs...
Ik las vorige week een alarmerend artikel in Trouw: http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... rden.dhtml
Verder vond ik nog:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... fect.dhtml
Jammer dat ik het plaatje niet kan vinden die ik vorige week in een andere krant vond: de afname van het aantal toestellen en de oplopende prijs.
Hier spreekt een gelovige, zo te zien...huisman schreef:De JSF is de enige denkbare,verstandige en verantwoorde vervanging van onze F16. De JSF zal op tijd en binnen budget geleverd worden . De JSF zal volkomen aan de specificaties van de Klu voldoen en de nederlandse industrie zal een veelvoud van tegenorders krijgen. Ja ik ben dus nog steeds een voorstander van de JSF.
Ik las vorige week een alarmerend artikel in Trouw: http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... rden.dhtml
Verder vond ik nog:
Jammer dat ik het plaatje niet kan vinden die ik vorige week in een andere krant vond: de afname van het aantal toestellen en de oplopende prijs.
Luther schreef:Het zal wel off-topic zijn, maar het is in elk geval een leukere discussie dan de Wegwijs...Hier spreekt een gelovige, zo te zien...huisman schreef:De JSF is de enige denkbare,verstandige en verantwoorde vervanging van onze F16. De JSF zal op tijd en binnen budget geleverd worden . De JSF zal volkomen aan de specificaties van de Klu voldoen en de nederlandse industrie zal een veelvoud van tegenorders krijgen. Ja ik ben dus nog steeds een voorstander van de JSF.
Verder vond ik nog:
Wie zijn geschiedenis kent......zoek maar eens wat op over de vervanging van de F104 starfighter in de zeventiger jaren van de vorige eeuw...dezelfde discussies,dezelfde non-argumenten...resultaat: de F16 het meest succesvolle project ooit, economisch en militair en budgetair.
Ik ben trouwens geen "gelovige" op dit dossier maar overweeg op basis van betrouwbare informatie en niet op basis van zeer gekleurde berichten van onze "deskundige" journaille .
Dit is iid behoorlijk off topic.
Het onderwerp is hier 'Wegwijs'
Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
Ik heb daar toen nog een bekende predikant ontmoet, wier zoon
een bekende meubelzaak runt.
Ik heb daar toen nog een bekende predikant ontmoet, wier zoon
een bekende meubelzaak runt.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«