Wegwijs

Afgewezen

Re: Wegwijs

Bericht door Afgewezen »

Als alle RF'ers hun RF-badge op doen, heb je ter plekke een meeting! :super
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

henriët schreef:Wie weet dat we het gezin Luther nog over de streep kunnen halen.
Overigens zouden we gaan evangeliseren met Wilhelm en Luther staat me nog bij............ :tilt
Ja, euhm, dat staat me ook nog bij inderdaad....

Ik denk niet dat Tiberius de beurs nog aantrekkelijk vindt; hij heeft namelijk de stelling dat mensen die in de zuil werken, niet snappen dat mensen die buiten de zuil werken het weleens prettig vinden om in eigen sferen te kunnen rondkuieren. Nu hij echter aan de andere kant van de streep werkt, zal hij ook graag de beurs links laten liggen, schat ik in...:)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
huisman

Bericht door huisman »

Luther schreef:
henriët schreef:Wie weet dat we het gezin Luther nog over de streep kunnen halen.
Overigens zouden we gaan evangeliseren met Wilhelm en Luther staat me nog bij............ :tilt

Ik denk niet dat Tiberius de beurs nog aantrekkelijk vindt; hij heeft namelijk de stelling dat mensen die in de zuil werken, niet snappen dat mensen die buiten de zuil werken het weleens prettig vinden om in eigen sferen te kunnen rondkuieren. Nu hij echter aan de andere kant van de streep werkt, zal hij ook graag de beurs links laten liggen, schat ik in...:)

Gelukkig werk ik bij de RFKlu (Reformatorische Koninklijke Luchtmacht) kan ik de wegwijs ook links laten liggen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Luther schreef:

Zou kunnen, dat ik er te kort werk; dat gevoel van graag-links-laten-liggen heb ik nog niet.
Reden dat ik deze keer niet ga, is overigens dat ik überhaupt moet werken.
henriët

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:
Luther schreef:

Zou kunnen, dat ik er te kort werk; dat gevoel van graag-links-laten-liggen heb ik nog niet.
Reden dat ik deze keer niet ga, is overigens dat ik überhaupt moet werken.
Vrijdagavond zul je toch niet aan het werk zijn? :slurp
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

henriët schreef:Vrijdagavond zul je toch niet aan het werk zijn? :slurp
In zekere zinwel, ja.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Tiberius schreef:
MarthaMartha schreef:
Tiberius schreef:
MarthaMartha schreef:het blijft een leuk topic!
En een leuke beurs!
maar niet voor mij...
Moet je ook werken?
Als dat de enige reden is om niet te gaan dan zorg ik wel dat ik aan het werk ben ja :hum
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Dit jaar ga ik niet. Maar ik vind het altijd wel leuk om te gaan, net zoals de Naar Buiten!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

huisman schreef:
Luther schreef:

Gelukkig werk ik bij de RFKlu (Reformatorische Koninklijke Luchtmacht) kan ik de wegwijs ook links laten liggen.
Over die luchtmacht gesproken: ik neem aan dat je inmiddels genezen bent van je JSF-voorkeur na het zoveelste debacle: mindere prestaties tegen veel meer geld, uitgestelde levering.... Het lijkt zowaar de Fyra wel.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Ik denk dat ik dit jaar ook maar niet ga. :huhu
huisman

Bericht door huisman »

Luther schreef:
huisman schreef:
Luther schreef:

Over die luchtmacht gesproken: ik neem aan dat je inmiddels genezen bent van je JSF-voorkeur na het zoveelste debacle: mindere prestaties tegen veel meer geld, uitgestelde levering.... Het lijkt zowaar de Fyra wel.

Je bent een beetje in de war...de europese (door de politiek afgedwongen) aankopen van de luchtmacht zijn te vergelijken met de fyra. Zie onderstaand artikel over de europese helicopter NH90
SGP: vragen over veiligheid defensiehelikopters 5 februari 2013, mondelinge vragen -

Om de haverklap vallen de nieuwe helikopters van Defensie uit. Nederland moet daarom oude helikopters van België lenen. Lopen helikopterpiloten veiligheidsrisico's?, vraagt SGP'er Dijkgraaf. Minister Hennis (Defensie) garandeert de veiligheid van de helikopters die nu worden ingezet..

De door Defensie bij het Italiaanse Agusta gekochte NH-90-helikopters vallen veel te vaak uit. De problemen doen Dijkgraaf denken aan die met de Fyra, omdat de toestellen ook nog eens jaren later worden geleverd dan afgesproken. Ontstaan er problemen doordat Defensie met oude helikopters moet vliegen of met nieuwe die gebreken vertonen?, vraagt Dijkgraaf. De ingezette helikopters zijn volgens Hennis veilig. Van de twintig bestelde helikopters zijn er inmiddels acht geleverd en de laatste komt in 2016, aldus de minister. Zij erkent dat "de levering absoluut niet vlekkeloos is verlopen"..
De JSF is de enige denkbare,verstandige en verantwoorde vervanging van onze F16. De JSF zal op tijd en binnen budget geleverd worden . De JSF zal volkomen aan de specificaties van de Klu voldoen en de nederlandse industrie zal een veelvoud van tegenorders krijgen. Ja ik ben dus nog steeds een voorstander van de JSF.

Twee fototjes voor de liefhebber: Op de eerste kun je de gebruikers van de toekomst zien
Afbeelding

De tweede foto is gewoon mooi.
Afbeelding
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Het zal wel off-topic zijn, maar het is in elk geval een leukere discussie dan de Wegwijs...
huisman schreef:De JSF is de enige denkbare,verstandige en verantwoorde vervanging van onze F16. De JSF zal op tijd en binnen budget geleverd worden . De JSF zal volkomen aan de specificaties van de Klu voldoen en de nederlandse industrie zal een veelvoud van tegenorders krijgen. Ja ik ben dus nog steeds een voorstander van de JSF.
Hier spreekt een gelovige, zo te zien...
Ik las vorige week een alarmerend artikel in Trouw: http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... rden.dhtml

Verder vond ik nog:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... fect.dhtml

Jammer dat ik het plaatje niet kan vinden die ik vorige week in een andere krant vond: de afname van het aantal toestellen en de oplopende prijs.
huisman

Bericht door huisman »

Luther schreef:Het zal wel off-topic zijn, maar het is in elk geval een leukere discussie dan de Wegwijs...
huisman schreef:De JSF is de enige denkbare,verstandige en verantwoorde vervanging van onze F16. De JSF zal op tijd en binnen budget geleverd worden . De JSF zal volkomen aan de specificaties van de Klu voldoen en de nederlandse industrie zal een veelvoud van tegenorders krijgen. Ja ik ben dus nog steeds een voorstander van de JSF.
Hier spreekt een gelovige, zo te zien...
Ik las vorige week een alarmerend artikel in Trouw: http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... rden.dhtml

Verder vond ik nog:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... fect.dhtml

Jammer dat ik het plaatje niet kan vinden die ik vorige week in een andere krant vond: de afname van het aantal toestellen en de oplopende prijs.

Wie zijn geschiedenis kent......zoek maar eens wat op over de vervanging van de F104 starfighter in de zeventiger jaren van de vorige eeuw...dezelfde discussies,dezelfde non-argumenten...resultaat: de F16 het meest succesvolle project ooit, economisch en militair en budgetair.
Ik ben trouwens geen "gelovige" op dit dossier maar overweeg op basis van betrouwbare informatie en niet op basis van zeer gekleurde berichten van onze "deskundige" journaille .

Dit is iid behoorlijk off topic.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Het onderwerp is hier 'Wegwijs'
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ik ben er slechts één keer geweest, toen ik nog wat mobieler was.
Ik heb daar toen nog een bekende predikant ontmoet, wier zoon
een bekende meubelzaak runt.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Plaats reactie