De SGP - een open partij

Job

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Job »

CvdW schreef:
Job schreef:
CvdW schreef:Mooi om te zien dat er ook jongeren zijn die tegen de stroom in zwemmen.
Ze gaan er van uit dat het hoofdbestuur van de SGP met hun streven iets gaat doen. Zelf denk ik dat ze het ter kennisgeving zullen aannemen of dat er verwezen wordt naar de 'ledenvergadering'.
Misschien ben ik te negatief, echter ik weet dat Dick van Meeuwen een groot voorstander is van de vrouw in de politiek.
Ken je hem persoonlijk of neem je dat aan vanwege wat je van hem ziet en leest?
Ik ken hem persoonlijk en hij kent mij ook goed, anders zeg ik zoiets niet.
Oké, mooi. De Heleen in kwestie doet namelijk ook best wel uitspraken over dhr. Van Meeuwen, terwijl zij alleen conclusies uit een interview lijkt te trekken. Dat lijkt me niet de beste weg.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

TSD schreef: (En ja, GG-lid, ik weet het verschil :D terwijl ik aan het typen was zei een klein stemmetje: heeft de SGP écht een wethouder in Noord-Beveland? Maar genegeerd, opnieuw een slecht idee :sweat ;) )
Zeker
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

https://www.gelderlander.nl/binnenland/ ... ~ac28808b/

Ik vind dit wel een beetje provoceren van de dame eerlijk gezegd. Ik begrijp nooit zo goed waarom je altijd zulke verhalen deelt met de pers.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

HersteldHervormd schreef:https://www.gelderlander.nl/binnenland/ ... ~ac28808b/

Ik vind dit wel een beetje provoceren van de dame eerlijk gezegd. Ik begrijp nooit zo goed waarom je altijd zulke verhalen deelt met de pers.
ik kom niet verder dan de openingsalinea, de rest zich achter de betaalmuur.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
HersteldHervormd

Erik1960 schreef:
HersteldHervormd schreef:https://www.gelderlander.nl/binnenland/ ... ~ac28808b/

ik kom niet verder dan de openingsalinea, de rest zich achter de betaalmuur.
Bedankt voor de mededeling, bij mij staatie gewoon open.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Erskinees

Bericht door Erskinees »

Ik lees niets provocerends. Alleen een generalisering over zwarte kousen en knotjes, maar dat is geen quote van de dame in kwestie maar van de AD journalist.
HersteldHervormd

Erskinees schreef:Ik lees niets provocerends. Alleen een generalisering over zwarte kousen en knotjes, maar dat is geen quote van de dame in kwestie maar van de AD journalist.
Waarom moet dit op het AD dan? Ik begrijp niet wat dit voor zin heeft. Je wint er niks mee.
Erskinees

Bericht door Erskinees »

De SGP is toch niet persmijdend? Wanneer je op een verkiesbare plaats staat is het best gebruikelijk om in verkiezingstijd een interview te geven.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Eens met Erskinees, als dit provocerend is….
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ik zie het ook niet als iets provocerend; netjes verwoord juist.
Het is ook goed om je zo aan buitenstaanders te presenteren.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

FlyingEagle schreef:Eens met Erskinees, als dit provocerend is….
We kennen het AD en diens zusterbladen als PZC en Tubantia. Die zijn niet echt voor een christelijk geluid. Merk op hoeveel fouten de journalisten schrijven als het over orthodoxe* christenen gaat. Ze zijn tolerant, tot op een bepaald punt, dan komt hun ware aard wel eens naar voren. Van zichzelf zei (of zegt) het AD dat het ze meest een links-liberaal karakter hebben.
*= reformatorische christenen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

-DIA- schreef:
FlyingEagle schreef:Eens met Erskinees, als dit provocerend is….
We kennen het AD en diens zusterbladen als PZC en Tubantia. Die zijn niet echt voor een christelijk geluid. Merk op hoeveel fouten de journalisten schrijven als het over orthodoxe* christenen gaat. Ze zijn tolerant, tot op een bepaald punt, dan komt hun ware aard wel eens naar voren. Van zichzelf zei (of zegt) het AD dat het ze meest een links-liberaal karakter hebben.
*= reformatorische christenen.
Over ware aard gesproken: volgens Luther schuilt in ieders hart een paap. Misschien ook wel een AD-journalist. :OO3
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Tiberius schreef:Ik zie het ook niet als iets provocerend; netjes verwoord juist.
Het is ook goed om je zo aan buitenstaanders te presenteren.
Klopt. Als je dit provocerend noemt, ben je m.i. niet in staat om je eigen gevoel/mening over vrouwen in de politiek buiten de duiding te laten.
refo

Bericht door refo »

HersteldHervormd schreef:
Erskinees schreef:Ik lees niets provocerends. Alleen een generalisering over zwarte kousen en knotjes, maar dat is geen quote van de dame in kwestie maar van de AD journalist.
Waarom moet dit op het AD dan? Ik begrijp niet wat dit voor zin heeft. Je wint er niks mee.
Misschien wel. De Clara's gaan dan misschien wel massaal nummer 14 van de SGP stemmen in Houten.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

refo schreef:
HersteldHervormd schreef:
Misschien wel. De Clara's gaan dan misschien wel massaal nummer 14 van de SGP stemmen in Houten.
Nou, ik sprak zaterdag tijdens de campagne al zo een 10 vrouwen, die allemaal gingen stemmen op de 1e vrouw op onze lijst. Dus het zou zomaar effect kunnen hebben.
Plaats reactie