Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
...ik geen last heb van blaffende honden, maar toch niet in slaap kan vallen? 

Ik leer hier veel bij.
Self-branding, mmm, waarom zulke ingewikkelde taal, immer in het Engels ook.

Self-branding, mmm, waarom zulke ingewikkelde taal, immer in het Engels ook.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik eigenlijk wel trots ben op mijzelf.
Wasmachine gerepareerd en hij loopt weer als een zonnetje.
De koolborstels bleken tot het eind te zijn afgesleten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Zo Lourens, dat kostte mij 100 euro, een paar jaar geleden.Lourens schreef:Ik eigenlijk wel trots ben op mijzelf.
Daar kun jij leuk van uit eten gaan

Maar het is wel een "zware" ingreep, de monteur moest hem helemaal op zn kant leggen om erbij te kunnen, jij ook?
Nee hoor, achterwand eraf, twee bouten van de motor los, motor eruit. Dan de koolborstels losschroeven en vervangen en motor weer terugplaatsen. Maar ja, van die 100 Euro is er al 40 voorrijkosten natuurlijk.Mara schreef:Zo Lourens, dat kostte mij 100 euro, een paar jaar geleden.Lourens schreef:Ik eigenlijk wel trots ben op mijzelf.
Daar kun jij leuk van uit eten gaan![]()
Maar het is wel een "zware" ingreep, de monteur moest hem helemaal op zn kant leggen om erbij te kunnen, jij ook?
De koolborstels zelf waren 30.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Fijn Lou!Lourens schreef:Nee hoor, achterwand eraf, twee bouten van de motor los, motor eruit. Dan de koolborstels losschroeven en vervangen en motor weer terugplaatsen. Maar ja, van die 100 Euro is er al 40 voorrijkosten natuurlijk.Mara schreef:Zo Lourens, dat kostte mij 100 euro, een paar jaar geleden.Lourens schreef:Ik eigenlijk wel trots ben op mijzelf.
Daar kun jij leuk van uit eten gaan![]()
De koolborstels zelf waren 30.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
er straks al bijna een miljoen nederlanders hun schulden niet meer kunnen betalen?
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Econo ... rstand.htm
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
En ik vrees dat dit een domino effect geeft voor ons allemaalSimon schreef:er straks al bijna een miljoen nederlanders hun schulden niet meer kunnen betalen?

...ik benieuwd ben wanneer de topic preken beluisteren op internet weer terug komt. Ik heb daar een post geplaatst en daarna was 't ie ineens vertrokken.
Ik ook wel, en ik kan me wel goed voorstellen dat ik misschien voor verschillende wat scherp over kwam.Anker schreef:...ik benieuwd ben wanneer de topic preken beluisteren op internet weer terug komt. Ik heb daar een post geplaatst en daarna was 't ie ineens vertrokken.
Toch heb ik, in wat ik gezegd heb mijn conscientie mee. Laat dan maar gebeuren wat er gebeurd,
het was mijn diepste overtuiging dat ik het niet anders zeggen mocht.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wij als moderators zijn ons nog aan het bezinnen over de terugkeer van dit topic. Graag begrip voor het feit dat dit soms wat lastig is, en dus wat langer duurt. We doen ons best dit zo snel mogelijk te doen.-DIA- schreef:Ik ook wel, en ik kan me wel goed voorstellen dat ik misschien voor verschillende wat scherp over kwam.Anker schreef:...ik benieuwd ben wanneer de topic preken beluisteren op internet weer terug komt. Ik heb daar een post geplaatst en daarna was 't ie ineens vertrokken.
Toch heb ik, in wat ik gezegd heb mijn conscientie mee. Laat dan maar gebeuren wat er gebeurd,
- J.C. Philpot
...je als conservatief, gelovige en getrouwde statistisch gezien meer kans hebt om gelukking te zijn, dan als je liberaal, ongelovig en single bent?*
*bron: http://www.nytimes.com/2012/07/08/opini ... .html?_r=1
*bron: http://www.nytimes.com/2012/07/08/opini ... .html?_r=1
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.eilander schreef:Wij als moderators zijn ons nog aan het bezinnen over de terugkeer van dit topic. Graag begrip voor het feit dat dit soms wat lastig is, en dus wat langer duurt. We doen ons best dit zo snel mogelijk te doen.-DIA- schreef:Ik ook wel, en ik kan me wel goed voorstellen dat ik misschien voor verschillende wat scherp over kwam.Anker schreef:...ik benieuwd ben wanneer de topic preken beluisteren op internet weer terug komt. Ik heb daar een post geplaatst en daarna was 't ie ineens vertrokken.
Gewoon forumregels hanteren: - Spreek met respect over kerkverbanden en ambtsdragers.
Dan kan de topic meteen teruggeplaatst worden. Want dat is voor zover ik weet, gewoon gebeurd.Wilhelm schreef:Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Gewoon forumregels hanteren: - Spreek met respect over kerkverbanden en ambtsdragers.
Die is gehanteerd, zover ik weet, al weet ik niet wat er zaterdagmorgen is gebeurd. Maar dat oververhitte gekakel vind ik wel wat overdreven, als DIA eens zijn mening geeft zonder daarbij een grens over te gaan. Maar goed, we hebben geduld...Wilhelm schreef:Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.eilander schreef:Wij als moderators zijn ons nog aan het bezinnen over de terugkeer van dit topic. Graag begrip voor het feit dat dit soms wat lastig is, en dus wat langer duurt. We doen ons best dit zo snel mogelijk te doen.-DIA- schreef:Ik ook wel, en ik kan me wel goed voorstellen dat ik misschien voor verschillende wat scherp over kwam.Anker schreef:...ik benieuwd ben wanneer de topic preken beluisteren op internet weer terug komt. Ik heb daar een post geplaatst en daarna was 't ie ineens vertrokken.