Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [4]
Linzensoep, hamschijf staat al te trekken met laurier, kruidnagel en een ui.
Hier worden het pannenkoeken.
Gister heb ik zuurkool gemaakt met vegetarische 'spek'reepjes, vegetarische rook'worst', stukjes ananas en gember. Smaakte prima, maar in het vervolg laat ik de rook'worst' in de winkel liggen. Liever twee pakjes 'spek'reepjes.
Waarom geen "gewone" spekjes en een "gewone" rookworst???
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Waarom moeten vleesvervangers eigenlijk op echt vlees lijken?
Spitten en niet moe worden.
scheelt in elk geval een hoop aanhalingstekens...Orchidee schreef:Waarom geen "gewone" spekjes en een "gewone" rookworst???
~~Soli Deo Gloria~~

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Why?Vorst schreef:Gister heb ik zuurkool gemaakt met vegetarische 'spek'reepjes, vegetarische rook'worst', stukjes ananas en gember. Smaakte prima, maar in het vervolg laat ik de rook'worst' in de winkel liggen. Liever twee pakjes 'spek'reepjes.
En lees de verpakking eens wat er allemaal in zit.Ezen schreef:Waarom moeten vleesvervangers eigenlijk op echt vlees lijken?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ten eerste eten wij geen varkensvlees en ten tweede eten wij minimaal twee keer per week vegetarisch. Vaak met noten o.i.d. als vleesvervanger, soms met een vleesvervanger. Er zijn erg lekkere producten op de markt zonder rare toevoegingen etc. En soms probeer je iets dat tegenvalt
.

Moest het geplande menu helemaal omgooien vandaag want de Indische toko is op vakantie.
Wat hebben supermarkten toch een karig oosters assortiment.
Dus: shoarmavlees met Curry en Bami. Meer kon ik er niet van maken.
Dus: shoarmavlees met Curry en Bami. Meer kon ik er niet van maken.
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Hoogvliet in Gouda heeft veel oosterse zooi. Ik zou tenminste niet weten wie dat koopt. Het is er ook nooit dringen in die hoek.
- Dodo
Dat wordt heus wel verkocht. Anders was de oosterse zooi allang ingekrompen of verdwenen.
Omdat ook de Poolse en superfood klanten bediend willen worden.emigrant schreef:Moest het geplande menu helemaal omgooien vandaag want de Indische toko is op vakantie.

De echte Indische koks en kokkinnen gaan niet naar de supermarkt, daar staat alleen de aangepaste Hollandse versie.
Op 24kitchen zag ik eens een oudere Indische mevrouw, die samen met haar zoon een maaltijd bereidde, hete kip heette dat geloof ik.
Nou heet werd het zeker, ze mikte maar liefst de gehele inhoud van een supergrote - maar dan echt groot! - pot sambal oelek erbij.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Haha dat heb ik ook gezien @Mara, volgens mij zijn haar smaakpapillen beschadigd