Dan kun jij nu ook het bekende grapje gaan gebruiken:MarthaMartha schreef:MUIZEN IN MIJN KEUKENKASTJES
Je kunt hier van de vloer eten, dat doen de muizen ook.
Dan kun jij nu ook het bekende grapje gaan gebruiken:MarthaMartha schreef:MUIZEN IN MIJN KEUKENKASTJES
whahaha.... die had ik nog nooit gehoord, wel andere variaties....Hendrikus schreef:Dan kun jij nu ook het bekende grapje gaan gebruiken:MarthaMartha schreef:MUIZEN IN MIJN KEUKENKASTJES
Hendrikus schreef: Dan kun jij nu ook het bekende grapje gaan gebruiken:
muizenvallen, lijkt me. En de vallen vullen wij hier met brie, daar houden ze nogal van, naar het schijnt.MarthaMartha schreef:whahaha.... die had ik nog nooit gehoord, wel andere variaties....Hendrikus schreef:Dan kun jij nu ook het bekende grapje gaan gebruiken:MarthaMartha schreef:MUIZEN IN MIJN KEUKENKASTJES
't zijn wel brutale muizen trouwens.... eten gewoon een blikje kattensnoepjes leeg.....
Wat is de meest effectieve bestrijdingsmethode?
Volgens mij komt 'ie hier vandaanMarthaMartha schreef:whahaha.... die had ik nog nooit gehoordHendrikus schreef:Dan kun jij nu ook het bekende grapje gaan gebruiken:MarthaMartha schreef:MUIZEN IN MIJN KEUKENKASTJES
Is er ook een manier waarop ik niet van die platgeslagen muizen uit een val hoef te halen, levend vind ik ze niet eng, maar dood zo zielig.......Zita schreef:muizenvallen, lijkt me. En de vallen vullen wij hier met brie, daar houden ze nogal van, naar het schijnt.MarthaMartha schreef:whahaha.... die had ik nog nooit gehoord, wel andere variaties....Hendrikus schreef:Dan kun jij nu ook het bekende grapje gaan gebruiken:MarthaMartha schreef:MUIZEN IN MIJN KEUKENKASTJES
't zijn wel brutale muizen trouwens.... eten gewoon een blikje kattensnoepjes leeg.....
Weg met alle muizenissen.MarthaMartha schreef: Wat is de meest effectieve bestrijdingsmethode?
Dat lijkt me een hele goeie....wim schreef:Weg met alle muizenissen.MarthaMartha schreef: Wat is de meest effectieve bestrijdingsmethode?
Sterkte, ook al is de kies dan wegwim schreef:flinke kiespijn
Ja! Je hebt ook valletjes waar ze gewoon in blijven leven. Dat is een soort hokje.. daar gaan ze in en dan valt er een deurtje achter ze dicht. Een hele vriendelijke val. Je kan ze dan gewoon weer buiten zetten. Wij hebben er ook een keer 1 gehad en mijn pa had dus die val.... nog geen half uur later zat hij erin!MarthaMartha schreef: Is er ook een manier waarop ik niet van die platgeslagen muizen uit een val hoef te halen, levend vind ik ze niet eng, maar dood zo zielig.......
De 'kies'pijn is inmiddels al bijna helemaal weg.JolandaOudshoorn schreef:Sterkte, ook al is de kies dan wegwim schreef:flinke kiespijn![]()
Ik heb overigens afgelopen weekend op een viool gespeeld. Als je er ooit nog eens eentje wegdoet.....
Pak je computermuis en google even. Wie weet...MarthaMartha schreef:Dat lijkt me een hele goeie....wim schreef:Weg met alle muizenissen.MarthaMartha schreef: Wat is de meest effectieve bestrijdingsmethode?
Heb je er een handleiding bij?
nou dan moet je de kat maar eens loslaten.MarthaMartha schreef:whahaha.... die had ik nog nooit gehoord, wel andere variaties....Hendrikus schreef:Dan kun jij nu ook het bekende grapje gaan gebruiken:MarthaMartha schreef:MUIZEN IN MIJN KEUKENKASTJES
Muizenval met extra strakke veer. Hakt de muis dwars door midden, hoef je hem er ook niet uit te halen...MarthaMartha schreef: Wat is de meest effectieve bestrijdingsmethode?