Zucht, .......... maakt het nog even erger dan je het al maakte. Je mag hier allemaal dingen neer zetten die waar zijn. Maar:Josephus schreef:Waarom zo zuur? Als dit jouw humor is, moet je dat vooral zelf weten. Maar neem dan toch maar van zo'n expert aan dat je op moet passen met seksueel getinte grapjes. Ik heb zelf meermalen meegemaakt dat zulke 'onschuldige' opmerkingen uiteindelijk leidden tot ernstig verstoorde arbeidsverhoudingen, waarbij sommige werkgevers zich genoodzaakt zagen om vrij rigoureuze maatregelen te treffen (variërend van discplinaire maatregel tot ontslag).Auto schreef:Tuurlijk, beste stuurlui staan weer aan de wal. De experts hebben hun oordelen al klaar
1. Je kent de organisatie niet
2. Je kent de personen niet
3. Je kent mijn humor niet
4. etc
Hou dan alsjeblieft je oordeel over deze anekdote voor je. Ik kan je veel meer verhalen vertellen over zaken die dit onderwerp raken en die ik meegemaakt heb bij bedrijven en die slecht afliepen voor betrokken personen. En ook hoe bedrijven, HRM managers er mee kunnen omgaan. En dan kan 'kleding' een hele andere betekenis krijgen.