is ze weg dan? Ik zie een kakelverse post staan.Joannah schreef:Ik denk aan hoe Afgewezen zich moet voelen, na jarenlang forummen en (op Tiberius na,) de meeste posts te hebben gedaan van ons allemaal....
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
PC in revisie. Dat zie je meer in het voorjaar....Zita schreef:is ze weg dan? Ik zie een kakelverse post staan.Joannah schreef:Ik denk aan hoe Afgewezen zich moet voelen, na jarenlang forummen en (op Tiberius na,) de meeste posts te hebben gedaan van ons allemaal....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- MarthaMartha
Vertel...jvdg schreef:Dat heb ik in gedachten al gedaan.MarthaMartha schreef:dat hoop ik ook.jvdg schreef:Héél véél sterkte, MM.
Ik hoop oprecht dat je mister te vlug af bent.
zo niet dan kun je demo wel vast heel veel sterkte wensen
En, eigenwijssie, LUISTER nou eens naar goede raad.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Goede vrijdag...Hij stierf... ook voor mij?
en ik vind het eigenlijk heel raar dat je op deze dag niet 2 keer naar de kerk gaat, of 1 keer s morgens ofzo, en dan de hele dag niet gewerkt wordt.
en ik vind het eigenlijk heel raar dat je op deze dag niet 2 keer naar de kerk gaat, of 1 keer s morgens ofzo, en dan de hele dag niet gewerkt wordt.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Ja, ook voor jou. Hij is het Lam van God dat de zonden der wereld wegdraagt!henriët schreef:Goede vrijdag...Hij stierf... ook voor mij?
Ik heb me laten vertellen dat men, juist om het karakter van deze dag, er geen 'feestdag' van wilde maken.henriët schreef:Goede vrijdag...Hij stierf... ook voor mij?
- MarthaMartha
een vastendag was misschien op zijn plaats geweest?Afgewezen schreef:Ik heb me laten vertellen dat men, juist om het karakter van deze dag, er geen 'feestdag' van wilde maken.henriët schreef:Goede vrijdag...Hij stierf... ook voor mij?
gewoon een tweede paasdag of pinksterdag eraf en dan op goede vrijdag vrij...
Dus maken we er een werkdag van....Afgewezen schreef:Ik heb me laten vertellen dat men, juist om het karakter van deze dag, er geen 'feestdag' van wilde maken.henriët schreef:Goede vrijdag...Hij stierf... ook voor mij?
Aan een oude vrouw in mijn postwijk die nog zo snel overleden is. Nog niet lang geleden reeds ze nog in haar 45-km wagentje. Haar blijft nu als weduwnaar achter. Na een huwelijk van ruim 60(!) jaar.
Ik denk aan de man van Helma, aan Helma, nu ze hun broer en zwager moeten missen. Moge de Heere voor jullie een toevlucht en sterkte zijn!
Aan het meisje wat afgelopen week naar me toe kwam en huilend vertelde: ik kan niet meer naar huis.
Ze is pleegkind en woonde even niet meer thuis. Nu dus voorgoed.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Dan breekt je hart he?Ichtus schreef:Aan het meisje wat afgelopen week naar me toe kwam en huilend vertelde: ik kan niet meer naar huis.
aan weer een teleurstelling.
Sterkte en weet dat bij de Heere sterkte te krijgen is!Auto schreef:Ik denk aan de man van Helma, aan Helma, nu ze hun broer en zwager moeten missen. Moge de Heere voor jullie een toevlucht en sterkte zijn!
We bidden voor jullie.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
volgens mij hoort de discussie in een ander topic 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)