henriët schreef:de catalogus van 'den hertog' viel zojuist op de mat...
( ik kijk m ff door, en dan stop ik m gauw bij t oud papier... voor Jean m in de gaten heeft)

henriët schreef:de catalogus van 'den hertog' viel zojuist op de mat...
( ik kijk m ff door, en dan stop ik m gauw bij t oud papier... voor Jean m in de gaten heeft)
freek schreef:henriët schreef:de catalogus van 'den hertog' viel zojuist op de mat...
Ik heb hem ook net binnen. Ik ga pas kijken als ik echt tijd heb.henriët schreef:de catalogus van 'den hertog' viel zojuist op de mat...
Zeg dat. Ik ga ook nooit zonder wat te kopen daar weg...Mister schreef:Bij Den Hertog binnen rondlopen is ook heel slecht voor je portemonnee...
Ik ging vanmorgen voor 1 CD...albion schreef:Zeg dat. Ik ga ook nooit zonder wat te kopen daar weg...Mister schreef:Bij Den Hertog binnen rondlopen is ook heel slecht voor je portemonnee...
Mister schreef:Ik ging vanmorgen voor 1 CD...albion schreef:Zeg dat. Ik ga ook nooit zonder wat te kopen daar weg...Mister schreef:Bij Den Hertog binnen rondlopen is ook heel slecht voor je portemonnee...
Ja, maar dat doe je dan thuis. Dan doe ik het ook wel zo. Als je de winkel bezoekt dan is dat veel aantrekkelijker en dan kom je vaker met meer thuis dan dat je van plan ben. Nog even boven gaan neuzen bij de tweedehands boeken en dan kom je ook nog even langs de muziekafdeling en je ziet wat leuke kadootjes (kaarten, schriften, agenda's, kalenders etc. van die leuke hebbedingetjes ach ja....)Johann Gottfried Walther schreef:Meestal bestudeer ik de catalogus van Den Hertog, en selecteer enkele titels, en meestal koop ik die dan niet eens allemaal, en niet meer dan dat ook. Knap he.
En ben nu bezig in een prekenboek van wijlen Ds. C. Smits.
Dit jaar kon me dat nog niet gebeuren. Hij is gered!henriët schreef:de catalogus van 'den hertog' viel zojuist op de mat...
Ik kwam terug met 4 CD's en een boek...albion schreef:Mister schreef:Ik ging vanmorgen voor 1 CD...albion schreef:Zeg dat. Ik ga ook nooit zonder wat te kopen daar weg...Mister schreef:Bij Den Hertog binnen rondlopen is ook heel slecht voor je portemonnee...![]()
![]()
![]()
en daar bleef het niet bij.... Kan je ook zo moeilijk kiezen?
Je ziet zoveel moois daar..
caprice schreef:Dit jaar kon me dat nog niet gebeuren. Hij is gered!henriët schreef:de catalogus van 'den hertog' viel zojuist op de mat...
Barmhartigheid schreef:caprice schreef:Dit jaar kon me dat nog niet gebeuren. Hij is gered!henriët schreef:de catalogus van 'den hertog' viel zojuist op de mat...
nog niet....
Maar volgend jaar....