Dit was al eerder vermeld, dus vandaar dat jij het nu een 2e keer post. Ik weet heus wel wat ik post. Ik vergeet, tenzij er iets mis gaat met knippen en plakken.Mister schreef:Hersteld Hervormde Kerk
Beroepen: te Hasselt-Rouveen-Zwolle e.o., J. C. den Ouden te Rijssen; te Katwijk aan Zee (wijkgem. De Noord), P. den Ouden te Wouterswoude.
http://www.refdag.nl
Beroepingswerk
Re: Beroepingswerk
uche uche ucheGijs83 schreef:Ik weet heus wel wat ik post. Ik vergeet, tenzij er iets mis gaat met knippen en plakken.

~~Soli Deo Gloria~~
Beter twee keer als geen, GijsGijs83 schreef:Dit was al eerder vermeld, dus vandaar dat jij het nu een 2e keer post. Ik weet heus wel wat ik post. Ik vergeet, tenzij er iets mis gaat met knippen en plakken.Mister schreef:Hersteld Hervormde Kerk
Beroepen: te Hasselt-Rouveen-Zwolle e.o., J. C. den Ouden te Rijssen; te Katwijk aan Zee (wijkgem. De Noord), P. den Ouden te Wouterswoude.
http://www.refdag.nl

On-topic maar weer.
Toch wel bijzonder nieuws dat de zoon van ds. G. Mouw (GG) uit Uddel mij zojuist vertelde: Ds. G. Mouw wordt binnenkort beroepbaar gesteld in de Ger. Gem. in Ned. Wordt de wond uit 1953 nu ook geheeld?
- MarthaMartha
de vertaling van UnAvrile is één april zeker?UnAvrile schreef:Toch wel bijzonder nieuws dat de zoon van ds. G. Mouw (GG) uit Uddel mij zojuist vertelde: Ds. G. Mouw wordt binnenkort beroepbaar gesteld in de Ger. Gem. in Ned. Wordt de wond uit 1953 nu ook geheeld?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Bovendien vind ik dit geen onderwerp om 1 april grappen over te maken.Tiberius schreef:On-topic maar weer.
Protestantse Kerk in Ned.
Aangenomen: naar Vriezenveen (herv., wijk 5), R. J. Kranen te Putten (herv., Andreaskerk); naar Wijk bij Duurstede (prot.), H. Kroese te Amsterdam-Buitenveldert (prot.).
Beroepbaar: H. Lubbers te Wekerom; mw. G. Loeve te Utrecht; J. T. de Koning te Hardinxveld-Giessendam.
Geref. Gemeenten
Beroepen: te Moerkapelle, P. Mulder te Krimpen aan den IJssel; te Vlaardingen, C. Sonnevelt te Lethbridge (Can.).
Bron: Refdag.nl
Aangenomen: naar Vriezenveen (herv., wijk 5), R. J. Kranen te Putten (herv., Andreaskerk); naar Wijk bij Duurstede (prot.), H. Kroese te Amsterdam-Buitenveldert (prot.).
Beroepbaar: H. Lubbers te Wekerom; mw. G. Loeve te Utrecht; J. T. de Koning te Hardinxveld-Giessendam.
Geref. Gemeenten
Beroepen: te Moerkapelle, P. Mulder te Krimpen aan den IJssel; te Vlaardingen, C. Sonnevelt te Lethbridge (Can.).
Als kranen vertrekken moet men weer putten.Mister schreef:Protestantse Kerk in Ned.
Geref. Gemeenten
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
daar heb je toch ja-knikkers voor?refo schreef:Als kranen vertrekken moet men weer putten.Mister schreef:Protestantse Kerk in Ned.
Geref. Gemeenten

~~Soli Deo Gloria~~
Ger. Gem. in Ned.
Beroepen te Alblasserdam, ds. A. van Voorden
Bedankt voor Veenendaal, ds. T.R. Treur
Beroepen te Alblasserdam, ds. A. van Voorden
Bedankt voor Veenendaal, ds. T.R. Treur
Ger. Gem.
Beroepen te Zoetermeer, ds. W. Harinck
Bedankt voor Beekbergen, ds. P. Melis te Veen;
voor Rotterdam-Zuidwijk, ds. A. B. van der Heiden te Benthuizen.
Beroepen te Zoetermeer, ds. W. Harinck
Bedankt voor Beekbergen, ds. P. Melis te Veen;
voor Rotterdam-Zuidwijk, ds. A. B. van der Heiden te Benthuizen.
Ger.Gem.
Beroepen: te Kalamazoo(VS) Ds.P.van Ruitenburg te Chilliwack(Canada)
bron: http://www.prekensite.nl
....... en niet te vergeten: De Saambinder.Gijs83 schreef:Ger.Gem.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Wilma van den Berg
Bedankt voor GG Ede: ds. J. J. Tanis
Beroepen te Bodegraven (GG): ds. M. Karens
Beroepen te Bodegraven (GG): ds. M. Karens
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!