Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Ik hoor net dat ik ook een bruiloft heb van m'n neef...
Jammer.freek schreef:Ik hoor net dat ik ook een bruiloft heb van m'n neef...
Naja, je mag wel iets eerder weg hoor

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Nou het vervelende is nog dat ik eerst zoiets had van: jammer voor hem. Maar net vroeg m'n tante nog: je komt toch wel?! Dus Freek zei: ehm, ja... uh..en niet zoveel meerGian schreef:Jammer.freek schreef:Ik hoor net dat ik ook een bruiloft heb van m'n neef...
Naja, je mag wel iets eerder weg hoor

En nog steeds ben ik benieuwd....waarom ik zomaar oppeens bij degene stond die kwamen....terwijl ik dat nog niet had uitgesproken!!
My one and only goal;
His image in my soul.
Bang voor je tante??freek schreef:Nou het vervelende is nog dat ik eerst zoiets had van: jammer voor hem. Maar net vroeg m'n tante nog: je komt toch wel?! Dus Freek zei: ehm, ja... uh..en niet zoveel meerGian schreef:Jammer.freek schreef:Ik hoor net dat ik ook een bruiloft heb van m'n neef...
Naja, je mag wel iets eerder weg hoor... DUs ik denk dat het problematisch gaat worden.

freek schreef:Nou het vervelende is nog dat ik eerst zoiets had van: jammer voor hem. Maar net vroeg m'n tante nog: je komt toch wel?! Dus Freek zei: ehm, ja... uh..en niet zoveel meerGian schreef:Jammer.freek schreef:Ik hoor net dat ik ook een bruiloft heb van m'n neef...
Naja, je mag wel iets eerder weg hoor... DUs ik denk dat het problematisch gaat worden.

Of half half....!
My one and only goal;
His image in my soul.
- MarthaMartha
wees blij, ongevraagd van het lijstje geschrapt worden is ergerJaCa schreef:En nog steeds ben ik benieuwd....waarom ik zomaar oppeens bij degene stond die kwamen....terwijl ik dat nog niet had uitgesproken!!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zeg mensen, we gaan niet opeens allemaal afzeggen natuurlijk he! Dan zeg ik ook af.
En freek, jij komt natuurlijk ook gewoon. Ga 's middags maar naar de kerkdienst.
Of zeg dat je graag een keertje later wilt komen zodat het wat meer persoonlijk is. Werkt bij mij altijd.

Of zeg dat je graag een keertje later wilt komen zodat het wat meer persoonlijk is. Werkt bij mij altijd.

- MarthaMartha
stil maar......... ik kom nog steeds.......Jongere schreef:Zeg mensen, we gaan niet opeens allemaal afzeggen natuurlijk he! Dan zeg ik ook af.

Kom kom, een meeting waar ALLE MODS aanwezig zijn, dat mág je natuurlijk niet missenJongere schreef:Zeg mensen, we gaan niet opeens allemaal afzeggen natuurlijk he! Dan zeg ik ook af.En freek, jij komt natuurlijk ook gewoon. Ga 's middags maar naar de kerkdienst.

- MarthaMartha
allemaal? lachen!!!memento schreef:Kom kom, een meeting waar ALLE MODS aanwezig zijn, dat mág je natuurlijk niet missenJongere schreef:Zeg mensen, we gaan niet opeens allemaal afzeggen natuurlijk he! Dan zeg ik ook af.En freek, jij komt natuurlijk ook gewoon. Ga 's middags maar naar de kerkdienst.
Allemaal! En als we empee ook nog overhalen, is zijn ook alle admins er.MarthaMartha schreef:allemaal? lachen!!!memento schreef:Kom kom, een meeting waar ALLE MODS aanwezig zijn, dat mág je natuurlijk niet missenJongere schreef:Zeg mensen, we gaan niet opeens allemaal afzeggen natuurlijk he! Dan zeg ik ook af.En freek, jij komt natuurlijk ook gewoon. Ga 's middags maar naar de kerkdienst.
- MarthaMartha
dat lukt vast wel!memento schreef:Allemaal! En als we empee ook nog overhalen, is zijn ook alle admins er.MarthaMartha schreef:allemaal? lachen!!!memento schreef: Kom kom, een meeting waar ALLE MODS aanwezig zijn, dat mág je natuurlijk niet missen
moet voor jullie ook leuk zijn!
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht; ik kan idd naar de kerkdienst. Er gloort dus weer hoop. MOet ik alleen nog een auto zien te regelen om van hot naar her te sjezen.Jongere schreef:Zeg mensen, we gaan niet opeens allemaal afzeggen natuurlijk he! Dan zeg ik ook af.En freek, jij komt natuurlijk ook gewoon. Ga 's middags maar naar de kerkdienst.
Ja dat is ook nog een optie waarvoor ik wel 'in' ben. Maar dan wel op een locatie waar ik in één keer met de bus kan komenJongere schreef:Of zeg dat je graag een keertje later wilt komen zodat het wat meer persoonlijk is. Werkt bij mij altijd.