Trusten, meissie!judith schreef:goede nacht allemaal......
en slaap lekker....
gr, juut
Goede nacht
slaap lekker...mentos schreef:Ik ga slapen, ik ben moe...
Welterusten allemaal!
ik ga er ook vandoorr, morgen weer vroeg op, om vervolgens de kinderen te mogen vertellen van de komst van Hem, de Heere Jezus naar de aarde gekomen, om te zoeken en te vinden wat verloren is.....
allen een goede nachtrust gewenst!
tot dv online ziens
haha...jah, zooo nuttig. :mrgreen: .ik ga beginnen...jvdg schreef:Dat nederlands maken lijkt me in jouw geval heel nuttig! :mrgreen: :mrgreen:judith schreef:hej allemaal!
kga nog ff nederland maken..en dan duik ik m'n bed in denk ik....
weltruzzten allemaal alvast
:roll:
dag
morge weer in de kou naar school fietsen... :| :o

-
Ze praat heel beschaafd nederlands hoor. Accentloos. Niets geen Rotterdams/Zeeuws accentje van mij in haar terug te horen.judith schreef:haha...jah, zooo nuttig. :mrgreen: .ik ga beginnen...jvdg schreef:Dat nederlands maken lijkt me in jouw geval heel nuttig! :mrgreen: :mrgreen:judith schreef:hej allemaal!
dag![]()
morge weer in de kou naar school fietsen... :| :o:
Maar dat pubertaaltje hè...
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Ikke snoop het eg wel hoor... :mrgreen:uitgeworpen schreef:Ze praat heel beschaafd nederlands hoor. Accentloos. Niets geen Rotterdams/Zeeuws accentje van mij in haar terug te horen.judith schreef:haha...jah, zooo nuttig. :mrgreen: .ik ga beginnen...jvdg schreef:Dat nederlands maken lijkt me in jouw geval heel nuttig! :mrgreen: :mrgreen:judith schreef:hej allemaal!
dag![]()
- JolandaOudshoorn
Poeh, moeder komt op voor dochter :!:jvdg schreef:Ikke snoop het eg wel hoor... :mrgreen:uitgeworpen schreef:Ze praat heel beschaafd nederlands hoor. Accentloos. Niets geen Rotterdams/Zeeuws accentje van mij in haar terug te horen.judith schreef:haha...jah, zooo nuttig. :mrgreen: .ik ga beginnen...jvdg schreef: Dat nederlands maken lijkt me in jouw geval heel nuttig! :mrgreen: :mrgreen:
dag![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Dat heb ik gedaan.Ichtus schreef::mrgreen: jvdg, steek em in je zakuitgeworpen schreef:ikke mag nie meer doen:
was trouwens op commando![]()
Ze stond erbij te lachen. Ze vind die jvdg zo'n leuk mannetje. :shock::
Deze opmerking heb ik diep verstopt in het vakje: respectloosheid van pubers voor een oudere mod.