Koning winter is gekomen!!!

Hendrikus

Re: Koning winter is gekomen!!!

Bericht door Hendrikus »

Op verzoek van Gijs, die jullie graag wil laten zien hoe mooi het hier is :super
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-

Bericht door -DIA- »

De bekende Afwasbak op het Schild! :) (hierboven)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:Op verzoek van Gijs, die jullie graag wil laten zien hoe mooi het hier is :super
Prachtig! Ik zou bijna gaan emigreren.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

-DIA- schreef:De bekende Afwasbak op het Schild! :) (hierboven)
Hendrikus, bedankt! Ook nog eens bij sfeervol avondlicht! Nu lijkt het wel geel! Je kon natuurlijk niet nalaten de Schildkerk er tussendoor te fotograferen! (is je goed recht hoor!)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Gijs83 schreef: Hendrikus, bedankt! Ook nog eens bij sfeervol avondlicht! Nu lijkt het wel geel! Je kon natuurlijk niet nalaten de Schildkerk er tussendoor te fotograferen! (is je goed recht hoor!)
Tsja, ik heb wel gevraagd of 'ie even aan de kant wilde gaan, maar dat hielp niet :jongle

[Nee, serieus, bij m'n eerste poging stond er vóór de fontein een paartje in innige omhelzing. Ik vond het genant om ze op de foto te zetten en ik durfde ze ook niet te vragen of ze even opzij wilden gaan. Ben dus maar naar huis gefietst en een uurtje later nog eens teruggegaan. Toen was de kust veilig] :tilt
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Gijs83 schreef:
-DIA- schreef:De bekende Afwasbak op het Schild! :) (hierboven)
Hendrikus, bedankt! Ook nog eens bij sfeervol avondlicht! Nu lijkt het wel geel! Je kon natuurlijk niet nalaten de Schildkerk er tussendoor te fotograferen! (is je goed recht hoor!)
De Schildkerk hééft ook wel wat... als je het vergelijkt met de Noorderkerk... Hoewel... Ook de Noorderkerk heeft wel iets... Maar wel iets heel anders... Niet dat oude... De Noorderkerk is in feite een morderne kerk... Toch?

-DIA-
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
albion

Bericht door albion »

Hendrikus schreef:Op verzoek van Gijs, die jullie graag wil laten zien hoe mooi het hier is :super

Afbeelding
Doet me aan beschuiten denken bij kunstlicht. De 'honing' druipt ervan af.:huhu
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rens

Bericht door Rens »

Voor de komende (verdere) dag én nacht!

Bron MeteoConsult

Vanmiddag blijft het zonnig bij een zwakke tot hooguit matige wind. Het wordt rond het vriespunt aan zee tot -6 graden in Limburg.
Vanavond en vannacht schuift via de noordkust bewolking zeer langzaam het land in. Vannacht wordt dit op steeds meer plaatsen gevolgd door wat lichte sneeuw en ijzel. In het zuiden blijft het nog lang helder en koelt het wederom ver af, met in het zuidoosten lokaal 20 graden vorst. Morgen trekt de neerslag via het zuidoosten weg.

Zullen we de Elfstedentocht maar naar het zuidoosten verplaatsen???????? :oO :oO :oO :oO
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
refo

Bericht door refo »

Jammer dat Friesland aan de verkeerde kant van Nederland ligt. Anders zou er vrijdag wel een Elfstedentocht kunnen zijn.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Marnix

Bericht door Marnix »

Tja, verder wordt het niet zo koud, de rest van Nederland komt onder een laagje bewolking te liggen. Hopelijk is het zaterdag overdag nog een beetje koud, dan wil ik schaatsen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:
Prachtig! Ik zou bijna gaan emigreren.
Pas maar op. Vanavond komt er nog een aanvulling, dan pak je morgen de eerste trekschuit :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Ariene

Bericht door Ariene »

Riesn hef völle mooi’s in zich,
Viej hebt van alles wat
Ne mooi’n natuur ne mölle,
Dat dut mie toch wal wat,
Wat dacht ie van de koark’n
Ie zeet ze ouw’ral stoan,
Weer ie ook hoevölle,
Ik geew’t oe te roa’n.

Ach, 'k zou wel wille, maar spreek de taal nie...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

refo schreef:Jammer dat Friesland aan de verkeerde kant van Nederland ligt. Anders zou er vrijdag wel een Elfstedentocht kunnen zijn.
Inderdaad. Het NK marathon op natuurijs is ook slechts 100 kilometer. Dat kan wel langer...
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Hendrikus schreef:
Gijs83 schreef: Hendrikus, bedankt! Ook nog eens bij sfeervol avondlicht! Nu lijkt het wel geel! Je kon natuurlijk niet nalaten de Schildkerk er tussendoor te fotograferen! (is je goed recht hoor!)
Tsja, ik heb wel gevraagd of 'ie even aan de kant wilde gaan, maar dat hielp niet :jongle

[Nee, serieus, bij m'n eerste poging stond er vóór de fontein een paartje in innige omhelzing. Ik vond het genant om ze op de foto te zetten en ik durfde ze ook niet te vragen of ze even opzij wilden gaan. Ben dus maar naar huis gefietst en een uurtje later nog eens teruggegaan. Toen was de kust veilig] :tilt
:haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Ariene schreef:Ne mooi’n natuur ne mölle,
Dat dut mie toch wal wat,
Kiek mear:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
deze wilden óók al niet opzij gaan ;)

Afbeelding