Prachtig! Ik zou bijna gaan emigreren.Hendrikus schreef:Op verzoek van Gijs, die jullie graag wil laten zien hoe mooi het hier is![]()
Hendrikus, bedankt! Ook nog eens bij sfeervol avondlicht! Nu lijkt het wel geel! Je kon natuurlijk niet nalaten de Schildkerk er tussendoor te fotograferen! (is je goed recht hoor!)-DIA- schreef:De bekende Afwasbak op het Schild!(hierboven)
Tsja, ik heb wel gevraagd of 'ie even aan de kant wilde gaan, maar dat hielp nietGijs83 schreef: Hendrikus, bedankt! Ook nog eens bij sfeervol avondlicht! Nu lijkt het wel geel! Je kon natuurlijk niet nalaten de Schildkerk er tussendoor te fotograferen! (is je goed recht hoor!)
De Schildkerk hééft ook wel wat... als je het vergelijkt met de Noorderkerk... Hoewel... Ook de Noorderkerk heeft wel iets... Maar wel iets heel anders... Niet dat oude... De Noorderkerk is in feite een morderne kerk... Toch?Gijs83 schreef:Hendrikus, bedankt! Ook nog eens bij sfeervol avondlicht! Nu lijkt het wel geel! Je kon natuurlijk niet nalaten de Schildkerk er tussendoor te fotograferen! (is je goed recht hoor!)-DIA- schreef:De bekende Afwasbak op het Schild!(hierboven)
Doet me aan beschuiten denken bij kunstlicht. De 'honing' druipt ervan af.
Pas maar op. Vanavond komt er nog een aanvulling, dan pak je morgen de eerste trekschuitwim schreef:Prachtig! Ik zou bijna gaan emigreren.Hendrikus schreef:Op verzoek van Gijs, die jullie graag wil laten zien hoe mooi het hier is![]()
Inderdaad. Het NK marathon op natuurijs is ook slechts 100 kilometer. Dat kan wel langer...refo schreef:Jammer dat Friesland aan de verkeerde kant van Nederland ligt. Anders zou er vrijdag wel een Elfstedentocht kunnen zijn.
Hendrikus schreef:Tsja, ik heb wel gevraagd of 'ie even aan de kant wilde gaan, maar dat hielp nietGijs83 schreef: Hendrikus, bedankt! Ook nog eens bij sfeervol avondlicht! Nu lijkt het wel geel! Je kon natuurlijk niet nalaten de Schildkerk er tussendoor te fotograferen! (is je goed recht hoor!)![]()
[Nee, serieus, bij m'n eerste poging stond er vóór de fontein een paartje in innige omhelzing. Ik vond het genant om ze op de foto te zetten en ik durfde ze ook niet te vragen of ze even opzij wilden gaan. Ben dus maar naar huis gefietst en een uurtje later nog eens teruggegaan. Toen was de kust veilig]
Kiek mear:Ariene schreef:Ne mooi’n natuur ne mölle,
Dat dut mie toch wal wat,