De SGP - een open partij

TSD

Re: De SGP - een open partij

Bericht door TSD »

GerefGemeente-lid schreef:
Tiberius schreef:Ze is wethouder in Schouwen-Duiveland, niet in. Noord-Beveland, bij mijn weten. Maar dat terzijde.
Terzijde? Het kan heus geen kwaad om @TSD wat topografische kennis over de mooie provincie Zeeland bij te spijkeren hoor.

Het zijn twee heel verschillende gemeenten.
:nananere ik typte uit het hoofd, zonder te checken, was een slecht idee :haha

(En ja, GG-lid, ik weet het verschil :D terwijl ik aan het typen was zei een klein stemmetje: heeft de SGP écht een wethouder in Noord-Beveland? Maar genegeerd, opnieuw een slecht idee :sweat ;) )
Laatst gewijzigd door TSD op 02 feb 2022, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

TSD schreef:
Tiberius schreef:Ze is wethouder in Schouwen-Duiveland, niet in. Noord-Beveland, bij mijn weten. Maar dat terzijde.
Terzijde? Het kan heus geen kwaad om @TSD wat topografische kennis over de mooie provincie Zeeland bij te spijkeren hoor.

En dat is nog een understatement. :yahoo
TSD

Bericht door TSD »

TSD schreef:

En dat is nog een understatement. :yahoo
Probeer ik aan zelfspot te doen om de spot van anderen te voorkomen.... mislukt :D
(het schijnt dat het geheugen vlak na een corona-besmetting minder goed werkt, dus ik heb een verzachtende omstandigheid, vind ik zelf dan :hum )
GerefGemeente-lid
Verbannen

Het is je vergeven hoor. ;)
Job

Bericht door Job »

Ik wil niet ontkennen dat Tom een bekende jonge en getalenteerde SGP'er is maar is al de aandacht voor deze situatie op zijn plaats vraag ik me af? Helaas komen dit soort politieke twisten op meerdere plekken voor. In allerlei partijen. Ik ben een beetje bang dat Tom op deze manier (met alle aandacht in refokring) over het paard getild wordt voordat hij volledig rijp is.
CvdW

Bericht door CvdW »

Job schreef:Ik wil niet ontkennen dat Tom een bekende jonge en getalenteerde SGP'er is maar is al de aandacht voor deze situatie op zijn plaats vraag ik me af? Helaas komen dit soort politieke twisten op meerdere plekken voor. In allerlei partijen. Ik ben een beetje bang dat Tom op deze manier (met alle aandacht in refokring) over het paard getild wordt voordat hij volledig rijp is.
1. Als dit op meer plekken voorkomt, moet dit dan niet onderzocht worden? En aangepakt worden.
2. Wat denkt het bestuur? Ledenvergadering geeft aan dat het bestuur moet opstappen. Wij blijven gewoon zitten. En dan zeggen dat het triest is dat CVO er komt. Ophoepelen bestuur!
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Bertiel schreef:De jeugd is tegen…
https://www.rd.nl/artikel/961704-jonge- ... -kieslijst
Nou nou.. een paar jeugdigen
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Ik vraag me vaak af (ook andere uitlatingen en reacties van oa. Mathijs vd Tang op Twitter lezende) of dit soort acties voortkomen uit vroom activisme of overtuiging vanuit levend geloof.

Gelukkig past mij het oordeel daarover niet, maar ik kan ook slecht loskomen van die vraag.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
GerefGemeente-lid
Verbannen

Maanenschijn schreef:Ik vraag me vaak af (ook andere uitlatingen en reacties van oa. Mathijs vd Tang op Twitter lezende) of dit soort acties voortkomen uit vroom activisme of overtuiging vanuit levend geloof.

Gelukkig past mij het oordeel daarover niet, maar ik kan ook slecht loskomen van die vraag.
Dit artikel gaf me wel wat licht over dezelfde vraag die jij hebt (en dan vooral de laatste zin van je eerste alinea).
https://www.nd.nl/leven/leven/992931/jo ... a-heb-ik-n
CvdW

Bericht door CvdW »

Mooi om te zien dat er ook jongeren zijn die tegen de stroom in zwemmen.
Ze gaan er van uit dat het hoofdbestuur van de SGP met hun streven iets gaat doen. Zelf denk ik dat ze het ter kennisgeving zullen aannemen of dat er verwezen wordt naar de 'ledenvergadering'.
Misschien ben ik te negatief, echter ik weet dat Dick van Meeuwen een groot voorstander is van de vrouw in de politiek.
Job

Bericht door Job »

CvdW schreef:Mooi om te zien dat er ook jongeren zijn die tegen de stroom in zwemmen.
Ze gaan er van uit dat het hoofdbestuur van de SGP met hun streven iets gaat doen. Zelf denk ik dat ze het ter kennisgeving zullen aannemen of dat er verwezen wordt naar de 'ledenvergadering'.
Misschien ben ik te negatief, echter ik weet dat Dick van Meeuwen een groot voorstander is van de vrouw in de politiek.
Ken je hem persoonlijk of neem je dat aan vanwege wat je van hem ziet en leest?
refo

Bericht door refo »

Alleen een beetje dom om een petitie te starten op een openbare site. Dan komt het vol te staan met grapreacties.
DDD

Bericht door DDD »

Ik ben in ieder geval wel benieuwd hoeveel mensen deze oproep steunen.
CvdW

Bericht door CvdW »

Job schreef:
CvdW schreef:Mooi om te zien dat er ook jongeren zijn die tegen de stroom in zwemmen.
Ken je hem persoonlijk of neem je dat aan vanwege wat je van hem ziet en leest?
Ik ken hem persoonlijk en hij kent mij ook goed, anders zeg ik zoiets niet.
Plaats reactie