'het huisje aan de haven' van Kingmans zeker?Mara schreef:Ik kreeg onlangs: het huisje aan de zeedijk van iemand te leen, het was errug oud, maar wel heel mooi
naam van de schrijver ben ik even kwijt, komt misschien weer boven borrelen, iemand die het ook gelezen heeft
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Die God leeft nog (ds. Van Vlastuin zorgde voor de uitgave) is een zeer mooi boekje, pas gelezen.memento schreef:Ik heb m in The Works of Jonathan Edwards, in het engels dus.PvS schreef:Waar te koop?memento schreef:Brieven van Jonathan Edwards aan Isaac Watts, waarin hij verslag doet van het geestelijke leven en bekeringen in zijn gemeente en de omringende gemeenten. Aan te raden.
In het Nederlands vertaald onder de titel Die God leeft nog, oa hier gratis te lezen: http://www.theologienet.nl/documenten/E ... ekking.pdf
Hier overigens nog een link naar interview over een eerder door mij aanbevolen boek: http://www.refdag.nl/nieuws/schatgraven ... t_1_515920
nee het staat echt aan de zeedijkPvS schreef:'het huisje aan de haven' van Kingmans zeker?Mara schreef:Ik kreeg onlangs: het huisje aan de zeedijk van iemand te leen, het was errug oud, maar wel heel mooi
naam van de schrijver ben ik even kwijt, komt misschien weer boven borrelen, iemand die het ook gelezen heeft

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik mis hem niet zo hoor... maar bedankt voor de aanbieding.helma schreef:misschien heb ik er wel 1 voor je.-DIA- schreef:Van Conelius Lambregtse? Die heb ik ooit gelezen.PvS schreef:In Zijn arm de lammeren
Ik denk dat ik het boek bij verschillende verhuizingen kwijt ben geraakt.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Staat me altijd bij dat dat jongetje aan het HA wilde gaan..-DIA- schreef:Ik mis hem niet zo hoor... maar bedankt voor de aanbieding.helma schreef:misschien heb ik er wel 1 voor je.-DIA- schreef:Van Conelius Lambregtse? Die heb ik ooit gelezen.PvS schreef:In Zijn arm de lammeren
Ik denk dat ik het boek bij verschillende verhuizingen kwijt ben geraakt.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Klopt niet helemaal.henriët schreef:Staat me altijd bij dat dat jongetje aan het HA wilde gaan..

Niet?Afgewezen schreef:Klopt niet helemaal.henriët schreef:Staat me altijd bij dat dat jongetje aan het HA wilde gaan..
Moet je zien... dat ik zoiets denk, zou ik t weer s moeten lezen..

Maar er was iets met dat HA..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het 'beeld' ervan klopt welAfgewezen schreef:Klopt niet helemaal.henriët schreef:Staat me altijd bij dat dat jongetje aan het HA wilde gaan..

Waren er 10-tallen zulke kinderen in de kerk...

Blz. 261-265henriët schreef:Niet?Afgewezen schreef:Klopt niet helemaal.henriët schreef:Staat me altijd bij dat dat jongetje aan het HA wilde gaan..
Moet je zien... dat ik zoiets denk, zou ik t weer s moeten lezen..![]()
Maar er was iets met dat HA..
de dominee zei: komt alle gij dorstigen
Fransje had dorst en wilde wel komen.
zoiets was het
en de namen van de predikanten verwezen naar Ds Steenblok en Ds R Kok; dat herinner ik me ook nog wel...
Fransje had dorst en wilde wel komen.
zoiets was het
en de namen van de predikanten verwezen naar Ds Steenblok en Ds R Kok; dat herinner ik me ook nog wel...
- Katharina van Bora
Onze kinderen zijn een hoorspelserie over dit boek aan't beluisteren. Ze liggen dan op kussens voor de geluidsboxen.PvS schreef:In Zijn arm de lammeren
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Hopelijk zonder schaarKatharina van Bora schreef:Onze kinderen zijn een hoorspelserie over dit boek aan't beluisteren. Ze liggen dan op kussens voor de geluidsboxen.PvS schreef:In Zijn arm de lammeren

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Katharina van Bora
Gelukkig wel!Mara schreef:Hopelijk zonder schaarKatharina van Bora schreef:Onze kinderen zijn een hoorspelserie over dit boek aan't beluisteren. Ze liggen dan op kussens voor de geluidsboxen.PvS schreef:In Zijn arm de lammeren

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
En nog steeds te koop: heel veel hoorspelen
deze site heb ik nu ook bij de favorieten 'geparkeerd'Zacheüs schreef:En nog steeds te koop: heel veel hoorspelen

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)