Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

MarthaMartha

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]

Bericht door MarthaMartha »

J.C. Philpot schreef:Mandarijnen
Kiwi's
Winterpeen
Courgette
Paprika
Bloemkool
Zurekool
Tomatenpuree
Geraspte kokos
Kerriepoeder
Mango Chutney
Cashewnoten
Valeriaan (voor het lekker slapen na een drukke werkdag)
Tofu (biologisch)
Roomboter
Smeerkaas (niet de goedkoopste ivm e-nmmers)
Appelstroop (mega pot)
Zak rozijnen
5 melk
4 karnemelk
6 yoghurt (rechtsdraaiend melkzuur)
Aardbijen roomijs
4 water
3 schoonmaakazijn
2 geraspte kaas
1 spinazie creme (diepvries)
Dropveters (tractatie)
3 zakken nibbitachtige chips (tractatie)
ga je een groentewinkel/supermarkt beginnen?

hier: bloemkool, gehakt (voor morgen), pizza (voor vanavond, demo eet niet thuis) blik voeding voor kleine demo, 2 pakken sap, pak koffie, vleeswaren, eieren.

en twee slaapzakken met mouwen voor kleine demo
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik in dit topic wel een berichtje had verwacht over een milkshake.... :nananere
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Auto

Bericht door Auto »

Vanavond van mijn zoon een heerlijke milkshake gehad. Van de week is dit dagelijks ritueel ingezet door 2 lieve RF'ers (die we vanwege hun bescheidenheid anoniem laten) Vastgesteld is inmiddels dat de shakes van burgerking beter zijn dan die van de mac.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Auto schreef:Vanavond van mijn zoon een heerlijke milkshake gehad. Van de week is dit dagelijks ritueel ingezet door 2 lieve RF'ers (die we vanwege hun bescheidenheid anoniem laten) Vastgesteld is inmiddels dat de shakes van burgerking beter zijn dan die van de mac.
Je voelt dat koude goedje nu zeker als vlinders in je buik...:)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

MarthaMartha schreef:ga je een groentewinkel/supermarkt beginnen?
Nee hoor, dat waren gewoon de boodschappen voor de hele week. Ik was nog vergeten: zak pasta (euroshopper), blik annanaspartjes (euroshopper), en een blik perzik (euroshopper).

Verder aanwinsten van vandaag:
2 Aldi broden
Doos met appels
Walnoten
Een knoop die dankzij de Turkse kleermaakster weer vast zit aan mijn jas.
MarthaMartha schreef:en twee slaapzakken met mouwen voor kleine demo
Het begint inderdaad wat koud te worden. Onze kleine voelt 's ochtends ook soms redelijk koud aan, vooral als hij onder de deken vandaan is gekropen en helemaal opgerold/gedraaid/overdwars aan het hoofdeind ligt.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Zita schreef:
Luther schreef:
Margriet schreef:Vergunning om 3 herten te schieten..
Stuur maar wat bouten op voor de RF-meeting...:)
In Nederland vind ik hertenbout niet echt sober :jongle

Als we er 2 schieten, komt dat ons op 53ct een pond. Het slachten en verwerken doen we nl zelf!
Een heleboel vlees komt trouwens bij de voedselbanken terecht. Bepaalde delen zijn maar populair en de proffesionele slachters doneren alles wat de mensen niet willen aan de food pantry, zoals dat hier heet!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

1 truitje voor mijzelf
1 blouse voor oudste dochter
1 truitje voor jongste dochter
1 sjaal voor mijzelf
haaraccesoires en een grote bloem-broche
7 DVD's van de serie familie Robinson (deel 6t.12, we hebben hem nu compleet)
snoep
diverse producten waaronder 3 flessen wijn en 2 xylofoons bij Israel Producten Centrum
3 pakjes stroopwafels
1 kleine tas van recycled materiaal

De meiden hebben een koek gebakken, cake-zeepjes gemaakt en mijn oudste dochter ook nog een lampenkapje.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

J.C. Philpot schreef:
MarthaMartha schreef:en twee slaapzakken met mouwen voor kleine demo
Het begint inderdaad wat koud te worden. Onze kleine voelt 's ochtends ook soms redelijk koud aan, vooral als hij onder de deken vandaan is gekropen en helemaal opgerold/gedraaid/overdwars aan het hoofdeind ligt.
Herkenbaar ja.... je zou zeggen dat ze dat zelf toch ook niet lekker moeten vinden als ze onder die deken vandaan komen.... ik lig er tenminste graag onder....
JolandaOudshoorn schreef: 7 DVD's van de serie familie Robinson (deel 6t.12, we hebben hem nu compleet)
Ze zijn leuk he?! Onze logeerkids hebben de afgelopen vakantie het laatste deel bekeken.... en wij hebben meegekeken (nou is dit ook precies mijn niveau als het op dvd's aankomt natuurlijk :huhu ) ... Nu gaan we 'Jody en het hertejong' sparen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

JolandaOudshoorn schreef: 7 DVD's van de serie familie Robinson (deel 6t.12, we hebben hem nu compleet)
Ze zijn leuk he?! Onze logeerkids hebben de afgelopen vakantie het laatste deel bekeken.... en wij hebben meegekeken (nou is dit ook precies mijn niveau als het op dvd's aankomt natuurlijk :huhu ) ... Nu gaan we 'Jody en het hertejong' sparen.[/quote]
Ze zijn inderdaad heel leuk. Beetje sentiment van mijn kant, maar de kinderen vinden ze geweldig en soms ook erg spannend. Jammer dat ze dit soort series tegenwoordig niet meer maken, ik word soms onpasselijk van de "kinderprogramma's" die nu op TV voorbij komen.
Bij ons in de supermarkt kan je nu sparen voor kaartjes van huis Anubis, onbegrijpelijk dat dit wordt betitelt als kinderserie. Voor volwassenen zou dit zelfs verboden moeten worden.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Margriet schreef:
Zita schreef:
Luther schreef:
Margriet schreef:Vergunning om 3 herten te schieten..
Stuur maar wat bouten op voor de RF-meeting...:)
In Nederland vind ik hertenbout niet echt sober :jongle

Als we er 2 schieten, komt dat ons op 53ct een pond. Het slachten en verwerken doen we nl zelf!
Een heleboel vlees komt trouwens bij de voedselbanken terecht. Bepaalde delen zijn maar populair en de proffesionele slachters doneren alles wat de mensen niet willen aan de food pantry, zoals dat hier heet!
Mooi systeem! Soms ware het te wensen om niet in Nederland te wonen. Alhoewel, als hier de plaatselijke jachtvereniging actief is geweest en de opbrengst van de dag uitstalt, word ik van dat plaatje ook weer niet happy.
JolandaOudshoorn

Zita schreef: Mooi systeem! Soms ware het te wensen om niet in Nederland te wonen. Alhoewel, als hier de plaatselijke jachtvereniging actief is geweest en de opbrengst van de dag uitstalt, word ik van dat plaatje ook weer niet happy.
Mij zijn een paar konijnen beloofd van een jachttrio (hond, vogel en hond) :slurp
vlinder

Bericht door vlinder »

Auto schreef:Vanavond van mijn zoon een heerlijke milkshake gehad. Van de week is dit dagelijks ritueel ingezet door 2 lieve RF'ers (die we vanwege hun bescheidenheid anoniem laten) Vastgesteld is inmiddels dat de shakes van burgerking beter zijn dan die van de mac.
:haha :haha Hoe voel je je nu? Enne...dagelijks ritueel? Wees ons maar dankbaar dan.... :huhu
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
helma

Bericht door helma »

uitnodiging voor een bruiloft van mijn nichtje :) :)
Auto

Bericht door Auto »

vlinder schreef:
:haha :haha Hoe voel je je nu? Enne...dagelijks ritueel? Wees ons maar dankbaar dan.... :huhu
Ik moet zeggen dat ik me sinds gisteren weer voel opknappen. En ik denk dat ik vanavond maar eens zelf naar de BK loop om een milkshake te halen ;)

(en jullie hebben hier wel een enorme rage te weeg gebracht)
huisman

Bericht door huisman »

Auto schreef:
vlinder schreef:
Ik moet zeggen dat ik me sinds gisteren weer voel opknappen. En ik denk dat ik vanavond maar eens zelf naar de BK loop om een milkshake te halen ;)

(en jullie hebben hier wel een enorme rage te weeg gebracht)
BK staat voor Bijbelkring ? 'K wist niet dat je daar milkshakes kon krijgen :hum
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie