Wist je dat........[4]

Neeltje Jans

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door Neeltje Jans »

Mariavt schreef:De voorbereiding voor het maag en darmonderzoek DV dinsdag begonnen zijn...
De buikkrampen niet van de lucht zijn...
Nog een zware dag te gaan en dan de volgende dag de onderzoeken en dan maar hopen dat de uitslagen van de onderzoeken mee mogen vallen
Heel veel sterkte deze twee dagen
henriët

Bericht door henriët »

Mariavt schreef:De voorbereiding voor het maag en darmonderzoek DV dinsdag begonnen zijn...
De buikkrampen niet van de lucht zijn...
Nog een zware dag te gaan en dan de volgende dag de onderzoeken en dan maar hopen dat de uitslagen van de onderzoeken mee mogen vallen
STERKTE!!!!
:fleur
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

... ik Henriët hééél vééél succes wens vandaag! K hoop dat je een heleboel kan doen! :love
... en dat dit ook geldt voor Luther en Jean! :love
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
albion

Bericht door albion »

Katharina van Bora schreef:... ik Henriët hééél vééél succes wens vandaag! K hoop dat je een heleboel kan doen! :love
Waarmee?? :)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ik veel wil doen vandaag, en hoop dat dit ook lukt! :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët

Bericht door henriët »

Katharina van Bora schreef:... ik Henriët hééél vééél succes wens vandaag! K hoop dat je een heleboel kan doen! :love
Dank!!
Ben druk bezig, nu ff koffiepauze ( jaja.. ik leer t nog s:))
Jij ook succes met ons prinsje, hij had er zoooo'n zin in!!!
En natuurlijk wens ik de mannen ook heeeeeel veel succes, maar ze doen 't goed, dus t komt echt goed!
:love
Jij succes met ´t inpakken van de vakantieboel!!

Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

henriët schreef:
Jij ook succes met ons prinsje, hij had er zoooo'n zin in!!!
Jij succes met ´t inpakken van de vakantieboel!!
Eerst mijn huishouden! En mijn strijk... daarna maar weer eens verder kijken.
Jullie prinsje heeft weer water en zand :)
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

...20 jaar geleden een Nigeriaanse DC-8 neerstortte nabij de Saoedische havenstad Djedda?
...daarbij 261 doden vielen?
...10 jaar geleden Herman Brood(1946-2001) zelfmoord pleegde door van het dak te springen van het Hilton hotel in Amsterdam?
...665 jaar geleden Karel IV van Luxemburg gekozen werd als keizer van het Heilige Roomse Rijk?
...90 jaar geleden Mongolië onafhankelijk werd van China?
...5 jaar geleden Softwareproducent Microsoft de ondersteuning voor Windows 98 en Windows Me stopte?
vlinder

Bericht door vlinder »

Mara schreef:
vlinder schreef:
Orchidee schreef:Even een schot voor de boeg...ik wil echt nooit huishoudelijke kadootjes, en zal ze ook beslist nooit aan iemand geven, omdat, dat dingen zijn waar het hele gezin of meerderen profijt van hebben, en je dat gewoon nodig hebt voor het huishouden en is niet iets persoonlijks voor de persoon zelf...
Toch zielig om een moeder een stofzuiger of keukenmachine te geven, of om vader een hark of tuinslang te geven :fi
Ik vroeg mijn eerste verjaardag in ons huwelijk ook dingen voor het huishouden. Memento zei dat hij dit echt niet leuk vond. Hij zei: daar moet je toch mee werken, koop liever iets wat je echt heel leuk vind. Sinds dien krijg ik dus stofzuigers e.d. buiten m'n verjaardag om. Veel leuker... :)
Hoeveel stofzuigers heb jij inmiddels dan :quoi :haha
De eerste had ik al voor ons trouwen, maar daar hebben we bouwgruis mee opgezogen dus die was na 2 maanden kapot (29 euro bij de karwei).
De tweede heeft het een jaar gedaan (35 euro bij de blokker) en toen wilde ik iets goed en ben overgegaan op Miele en wil nooit meer anders. Heerlijk.
Dus ja, ik heb enige ervaring in stofzuigers.... :humhihi
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mara

Bericht door Mara »

vlinder schreef:
Mara schreef:
vlinder schreef:
Orchidee schreef:Even een schot voor de boeg...ik wil echt nooit huishoudelijke kadootjes, en zal ze ook beslist nooit aan iemand geven, omdat, dat dingen zijn waar het hele gezin of meerderen profijt van hebben, en je dat gewoon nodig hebt voor het huishouden en is niet iets persoonlijks voor de persoon zelf...
Toch zielig om een moeder een stofzuiger of keukenmachine te geven, of om vader een hark of tuinslang te geven :fi
Ik vroeg mijn eerste verjaardag in ons huwelijk ook dingen voor het huishouden. Memento zei dat hij dit echt niet leuk vond. Hij zei: daar moet je toch mee werken, koop liever iets wat je echt heel leuk vind. Sinds dien krijg ik dus stofzuigers e.d. buiten m'n verjaardag om. Veel leuker... :)
Hoeveel stofzuigers heb jij inmiddels dan :quoi :haha
De eerste had ik al voor ons trouwen, maar daar hebben we bouwgruis mee opgezogen dus die was na 2 maanden kapot (29 euro bij de karwei).
De tweede heeft het een jaar gedaan (35 euro bij de blokker) en toen wilde ik iets goed en ben overgegaan op Miele en wil nooit meer anders. Heerlijk.
Dus ja, ik heb enige ervaring in stofzuigers.... :humhihi
Ik vroeg het omdat jij zegt: ...sindsdien krijg ik stofzuigers. Het is een beetje flauw :) Ik ben aan het sparen voor een Dyson. Lijkt mij goud :super
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Mara schreef:Ik vroeg het omdat jij zegt: ...sindsdien krijg ik stofzuigers. Het is een beetje flauw :) Ik ben aan het sparen voor een Dyson. Lijkt mij goud :super
:nonnon

Ik zeg: Kirby :super
Marieke

Bericht door Marieke »

Mister schreef:
Mara schreef:Ik vroeg het omdat jij zegt: ...sindsdien krijg ik stofzuigers. Het is een beetje flauw :) Ik ben aan het sparen voor een Dyson. Lijkt mij goud :super

:super
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Marieke schreef:
Mister schreef:

:super
Mijn beste was tot nu toe de electrolux clario, die voelde je bijna het laminaat optillen, zo goed zoog hij ! Helaas heeft hij het maar (minstens)10 jaar gedaan :D
Nu heb ik een Siemens, 2 zelfs (erfenis van m'n schoonmoeder), maar die vind ik minder.
Neeltje Jans, moeder van 4
jvdg

Bericht door jvdg »

Kirbahh...?
Ria

Bericht door Ria »

...Ik net ff de longen uit me lijf heb gesprongen door touwtje te springen? ;)
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Plaats reactie